Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020

Δεν τιμώ την γενιά του Πολυτεχνείου



Αδέλφια δεν τιμώ την γενιά του Πολυτεχνείου… Τουναντίον.
Φτύνω στα μούτρα το αφήγημά της και τη μυθολογία της Μεταπολίτευσης. Τα βρώμικα ψεύδη της και την ατιμία των εκπροσώπων της.
Τα ψεύδη αυτά που θεμελίωσαν το ξεπούλημα του Ελληνικού έθνους. Θα τιμήσω... 
 
 
 
τους εκατοντάδες χιλιάδες αγέννητους Έλληνες εξ αιτίας του πιο ξετσίπωτου κι άγριου αμοραλισμού που γνώρισε η Ελληνική ιστορία. Αυτού της προοδευτικής γενιάς του 74.
Θα τιμήσω τη χαμένη γενιά της δεκαετίας του 80, που αδίκως πνίγηκε μέσα στα τοξικά νέφη της πολιτικοποίησης με το στανιό, στην κάθε λογής πρέζα και στις συμπληγάδες ενός ξεφτιλισμένου λάιφ στάιλ. Θα θρηνήσω τις εκατοντάδες χιλιάδες των ηθικών και πνευματικών ναυαγίων εξ αιτίας μιας τοξικής παιδείας και για τη πολιτισμική απονεύρωση μιας γενιάς ολόκληρης.
Θα θρηνήσω για έναν λαό που εξαθλιώθηκε στον μέγιστο βαθμό και που πλέον αιμορραγεί βλέποντας τα παιδιά του να φεύγουν ξανά μετανάστες. Θα θρηνήσω για το πλήθος των αυτόχειρων. Θα τιμήσω και θα θρηνήσω μαζί. Θα θρηνήσω μέσα σε καπνίζοντα ερείπια ως «νυχτοκόραξ εν οικοπέδω», για τη πνευματική κι υλική χρεοκοπία του λαού μου, για τη μεταβολή του σε έθνος γερόντων. Θα θρηνήσω για την αντικατάσταση του έθνους μου με αλλότριους και ξένους πληθυσμούς. Για την μεθόδευση της εξαφάνισής μου. Για την μετάλλαξη την δική μου και των αδελφών μου σε ξένους στην ίδια μου την χώρα. Θα θρηνήσω για τη μεγαλύτερη εθνική μας ήττα χωρίς καν μάχη, την ήττα που προκάλεσε η άθλια Μεταπολίτευση.
Θα θρηνήσω για τη προδοσία του Κυπριακού Ελληνισμού, για την εγκατάλειψη των αδελφών μας στην πολύπαθη Βόρειο Ήπειρο. Για το ξεπούλημα της Μακεδονίας που είναι η ιστορική μας σάρκα. Για την απώλεια της εθνικής μας κυριαρχίας και για το προσκύνημα σε εχθρούς και «φίλους».
Από τα ερείπια αυτά θα ξεκινήσω εγώ και η δική μου γενιά την εθνική μας αναδημιουργία, πετώντας στο Καιάδα της Ελληνικής ιστορίας τη μελανότερη σελίδα της, αυτή της Μεταπολίτευσης και καταδικάζοντας σε αιώνια λήθη τη μαύρη γενιά του ‘74.  
 
elkosmos.gr