Κάποια έργα τέχνης και αρχιτεκτονικά μνημεία είναι διάσημα σε όλο τον κόσμο. Τα παρακάτω αριστουργήματα της ανθρωπότητας κρύβουν μερικά μυστικά, που είναι άγνωστα στους περισσότερους.
Δες ποια είναι τα μυστικά αυτά:
Η σπασμένη αλυσίδα στα πόδια του Αγάλματος της Ελευθερίας
Το Άγαλμα της Ελευθερίας δόθηκε ως δώρο από τη Γαλλία στις ΗΠΑ για την 100η επέτειο της Αμερικανικής Επανάστασης. Συμβολίζει την ελευθερία, τη δημοκρατία και την απαγόρευση της σκλαβιάς. Γι” αυτό το λόγο υπάρχει η σπασμένη αλυσίδα στα πόδια του αγάλματος, κάτι που οι περισσότεροι τουρίστες παραβλέπουν όταν το επισκέπτονται.
Η αινιγματική Μόνα Λίζα
Η αινιγματική Μόνα Λίζα
Πολλοί καλλιτέχνες έχουν αναπαράγει τον διάσημο πίνακα της Μόνα Λίζα. Αλλά πιστεύεται ότι υπάρχει ακόμα ένα πορτραίτο ζωγραφισμένο από τον ίδιο τον Ντα Βίντσι. Η δεύτερη έκδοση είναι ζωγραφισμένη από ελαφρώς διαφορετική γωνία. Είναι πιθανό να δημιουργήθηκε από διαφορετικό καλλιτέχνη, ή πιθανόν και από μερικούς καλλιτέχνες. Σύμφωνα με τους ειδικούς, ωστόσο, ότι αυτό πιθανόν είναι μια πρώιμη έκδοση του αριστουργήματος του Ντα Βίντσι.
Το διαμέρισμα του τελευταίου ορόφου του Πύργου του Άιφελ
Το διαμέρισμα του τελευταίου ορόφου του Πύργου του Άιφελ
Ο Γκουστάβ Άιφελ, ο άντρας που σχεδίασε το πιο διάσημο μνημείο της Γαλλίας, σχεδίασε και κατασκεύασε ένα διαμέρισμα για τον εαυτό του στον τελευταίο όροφο του πύργου. Συχνά το χρησιμοποιούσε για ξεκούραση και να δέχεται επισκέπτες. Σε μια συνάντηση, είχε μια μεγάλη συζήτηση με τον Τόμας Έντισον εκεί. Το διαμέρισμα έχει μια κουζίνα, μπάνιο, δύο υπνοδωμάτια, σαλόνι και φυσικά απίστευτη θέα. Σήμερα λειτουργεί ως μουσείο, με κέρινες μορφές του Άιφελ και του Έντισον.
Η χρονοκάψουλα στο Εθνικό Μνημείο του Όρους Ράσμορ
Η χρονοκάψουλα στο Εθνικό Μνημείο του Όρους Ράσμορ
Κατά τη διάρκεια της κατασκευής του διάσημου μνημείου, ο αρχιτέκτονας Gutzon Borglum ήθελε να δημιουργήσει μία Αίθουσα Χρονικών μέσα στο βουνό, ένα κρυφό δωμάτιο, όπου οι μελλοντικές γενιές θα έβρισκαν ιστορικά αρχεία και πληροφορίες για την ιστορία των ΗΠΑ. Για αυτό το σκοπό, έσκαψε μια σπηλιά πίσω από το κεφάλι του Αβραάμ Λίνκολν. Σύντομα όμως ο Borglum πέθανε και στο σχέδιο του δεν ολοκληρώθηκε. Το 1998, περισσότερο από 50 χρόνια από το θάνατό του, αντίγραφα σπουδαίων εγγράφων και απομνημονεύματα διαφόρων Προέδρων των ΗΠΑ
Η δημιουργία του κεκλιμένου Πύργου της Πίζας
Η δημιουργία του κεκλιμένου Πύργου της Πίζας
Ο διάσημος πύργος κρύβει πολλά μυστικά. Όλοι γνωρίζουν για την κλίση του, αλλά κανείς δεν γνωρίζει ποιος ακριβώς έχτισε το καμπαναριό για τον καθεδρικό της Πίζας. Ένας από τους λόγους αυτού του μυστηρίου είναι το γεγονός ότι χτίστηκε κατά τη διάρκεια 200 ετών. Οι ιστορικοί υποθέτουν ότι την κατασκευή σχεδίασε ο Bonanno Pizano, αλλά πιο πιθανός υποψήφιος φαίνεται να είναι ο Diotisalvi, που σχεδίασε το βαπτιστήριο που βρίσκεται δίπλα στον πύργο, που είναι χτισμένο στο ίδιο στυλ
Η αρχική μορφή της Σφίγγας
Η αρχική μορφή της Σφίγγας
Η Μεγάλη Σφίγγα της Γκίζας είναι το αρχαιότερο άγαλμα του κόσμου. Αρχικά ήταν διακοσμημένη με έντονα χρώματα, και σήμερα απομένουν μόνο κάποια ίχνη πίσω από τα αυτιά. Επίσης είχε μύτη και τελετουργική γενειάδα. Τα απομεινάρια τους υπάρχουν σε Βρετανικά και Αιγυπτιακά μουσεία. Κάποιοι ειδικοί πιστεύουν ότι η Σφίγγα μπορεί αρχικά να είχε το κεφάλι ενός λιονταριού, και το ανθρώπινο πρόσωπο σκαλίστηκε αρκετά αργότερα, γεγονός που θα εξηγούσε τις μεγάλες διαφορές ανάμεσα στις αναλογίες του τεράστιου σώματος και του μικρού κεφαλιού.
Το όνομα του πιο διάσημου τουριστικού αξιοθέατου της Βρετανίας
Το όνομα του πιο διάσημου τουριστικού αξιοθέατου της Βρετανίας
Μέχρι σήμερα, κανείς δεν γνωρίζει με σιγουριά προς τιμή ποιανού η καμπάνα ονομάστηκε Μπιγκ Μπεν. Μια θεωρία λέει ότι είναι το παρατσούκλι ενός γεροδεμένου άντρα που εργαζόταν στο χυτήριο όπου κατασκευάστηκε. Μια άλλη θεωρία προτείνει ότι πήρε το όνομά της από τον Benjamin Count, έναν πρωταθλητή πυγμαχίας βαρέων βαρών.
Το πρόσωπο της Δανάης του Ρέμπραντ
Το πρόσωπο της Δανάης του Ρέμπραντ
Μετά από εξέταση με ακτινογραφίες, η ομοιότητα της Δανάης με τη γυναίκα του Ρέμπραντ είναι περισσότερο προφανής. Φαίνεται ότι ο πίνακας ξαναζωγραφήθηκε μετά το θάνατο της γυναίκας του, και είχε σχέσεις με άλλη γυναίκα, την Geertje Dircx. Τα χαρακτηριστικά του προσώπου της Δανάης συνδύαζαν την εικόνα και των δύο γυναικών.