Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012

Μάρθα Καραγιάννη: «Αυτό που ζούμε σήμερα είναι μια λαίλαπα»

Μάρθα Καραγιάννη: «Αυτό που ζούμε σήμερα είναι μια λαίλαπα»

  

   «Το γεράματο έχει γλέντι, αν περνάς», δηλώνει η αγαπημένη σταρ του παλιού ελληνικού κινηματογράφου, που επιστρέφει στην TV έπειτα από πολλά χρόνια, στην κωμωδία «Βασιλιάδες» του Mega.
H Μάρθα Καραγιάννη μιλά για τον ρόλο της στη σειρά αλλά και για τους «βασιλιάδες της κρίσης» σε συνέντευξή της στο «TV ΕΘΝΟΣ».

-Υποδύεστε την Ευγενία, μια κυρία που ο Βασιλιάς (Κ. Κόκλας) γλιτώνει την τελευταία στιγμή από την αυτοκτονία…
Η Ευγενία είναι μια γυναίκα μεγάλη, έχει κάνει μόνη της μια περιουσία και είναι μια χαρά, ώσπου της τυχαίνει μια αρρώστια που εμφανίζεται ξαφνικά. Εκεί, στην αναζήτησή της να γίνει καλά, μπλέκεται με τους «Βασιλιάδες». Ανακαλύπτει έναν άνθρωπο ντόμπρο, αγκαλιάζει αυτή την οικογένεια και την αγκαλιάζουν κι εκείνοι.
-Τι έχει αλλάξει από τότε που ξεκινήσατε να δουλεύετε στον κινηματογράφο και στην τηλεόραση;
Καταρχάς ήμασταν πολύ λιγότεροι. Όμως σήμερα αυτό που ζούμε δεν έχει προηγούμενο, είναι μια λαίλαπα! Θυμώνω πάρα πολύ έτσι όπως τα κάναμε. Αυτοί που κυβερνήσανε τόσα χρόνια φταίνε, αλλά αυτοί είναι σκληρόπετσοι.
Αυτό που με πειράζει είναι ότι δεν υπάρχουν για να δώσουν ένα χέρι βοηθείας. Κι εμείς έχουμε γίνει ένα άλλου είδους μείγμα ανθρώπων. Είμαστε σκληροί άνθρωποι είμαστε τεχνοκράτες. Πιστεύουμε στο «ο θάνατός σου, η ζωή μου»…
-Πως νιώθετε μέσα σε όλο αυτό, υπάρχει διέξοδος;
Εγώ είμαι συνταξιούχος και κάθε μέρα έχω ένα χαράτσι. Νόμιζα πως είχα τακτοποιήσει μια χαρά τη ζωή μου να περάσω ωραία και όποτε θέλω να το γλεντήσω το «γεράματό μου».
Γιατί το «γεράματο» έχει γλέντι αν περνάς καλά. Και λέω, κοίτα που θα δυστυχήσω τώρα στα γεράματα!
Ακούω συνέχεια ειδήσεις, γιατί είμαι ειδησάκιας και πραγματικά δεν ξέρω που θα πάει αυτό. Το γέλιο είναι μια διέξοδος. Και οι βασιλιάδες έχουν γέλιο.