Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Αλλαγή αντίληψης..& γιατί όχι..βράβευση υποδειγματικών δράσεων & έργων



  Μήπως Είναι καρα-Διάτρητες οι Αποικιακές & "λεοντιες" συμβάσεις των αυτοκινητοδρόμων;
Πρώτα - Πρώτα έγιναν σε ΑΛΛΕΣ "ΦΟΥΣΚΩΤΕΣ" ΕΠΟΧΕΣ πού είχαν άλλους καρα-φουσκωμένους οικονομικούς δείκτες..κλπ. πού δεν έχουν ΚΑΜΙΑ μα ΚΑΜΙΑ σχέση δεν εχουν με την υπάρχουσα & ολοένα επιδεινούμενης πραγματικής κατάστασης...πού σιγά -σιγά αποκαλύπτεται..

Το συγκεκριμένο κομμάτι της  εθνικής οδού από τις παρυφές-στροφές  του Πλαταμώνα μέχρι την Θεσ/νικη  έγινε  (εκρεμουν παραπλευρα) από το Ελληνικό Δημόσιο που σημερα με την μορφη των ΣΔΙΤ..35%άμεσα + 65% ως εγγυητης στην ΕΕ
και από καμιά εταιρία (του 9% οικονομικής συμμετοχής  & που  αυτή προέρχεται από Τραπεζικό Δανεισμό με εγγύηση τα προσδοκώμενα έσοδα από τα διόδια..& με διπλό εγγυητή πάλι το Δημόσιο) πού θέλει σήμερα να καρπωθεί  (αισχοκερδια κακουργηματικού χαρακτήρα)
 από την διέλευση του..με το πρόσχημα της συντήρησης..
* Ένας σταθμός προς Βορά-Μαλγαρα. (εγινε απο το δημοσιο)
* Ένας προς νότο -Τεμπη - απο την υπάρχουσα διαδρομή
 & η επιλογή για διέλευση σηράγγων να αιτιολογεί  την επιπλέον οικονομική επιβάρυνση..
  και  ΟΧΙ όπως τώρα να την ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ 
  (έχει προαπαιτούμενο την μετακίνηση των διοδίων της Λεπτοκαριας) 
* Ένας προς Ημαθία είναι αρκετοί..
(στα πλαίσια του υπάρχοντος  αποικιακών συμβάσεων καθεστώτος  αν και δεν είναι ότι καλύτερο για ευνόητους λόγους)
1.300 δις είναι οι αξιώσεις των εργολάβων λογω διαφόρων καθυστερήσεων..πού έπεσαν στα 400 εκατομμύρια τώρα πού ξανα-χρεωνόμαστε ως φορολογουμενοι)
 Ουσιαστικά μιλάμε για αλλαγή αντίληψης..& γιατί όχι ..βράβευση υποδειγματικών δράσεων & έργων
και όχι το αντίθετο πού γινόταν μέχρι τώρα..πχ. έβλεπες σε χωριά  όπου ο πληθυσμός είναι καθαρόαιμος αγροτικός τα γήπεδα τους γύρω-γύρω πρασινάδα ..και μέσα οι αγωνιστικοί χώροι ειναι στα τρόχαλα ..!!!!!
αντί να είναι ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟΙ ..
πού στο κάτω-κάτω τα ίδια τους τα παιδιά..τρέχουν αγωνίζονται & παίζουν εκεί μέσα..
Η Εναλλακτική πρόταση αποχώρησης των Εταιριών-κατασκευαστών  (πού ίσως να περιλαμβάνει αποζημιώσεις..βλπ.υποθαλάσσια θεσ/νίκης)
 είναι προτιμότερο &  φθηνότερο μακροοικονομικα και κοινωνιολογικα αφου το κυριότερο, θα δώσει τη δυνατότητα σε επίπεδο τοπικών οικονομικών να αναληφθούν πρωτοβουλίες, χωρίς να περιμένουν κάποιον από την Αθήνα να λύσει τα προβλήματά τους.
ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ είναι το "εργαλείο" ενδιάμεσα από την Κρατικοποίηση & την Ιδιωτικοποίηση
πού & από τα δύο αυτά δεν είδαμε και τα.. καλύτερα τους.
Υπάρχουν επιτυχή παραδείγματα  αυτοδιαχείρισης  σε Καναδά & ΗΠΑ
και το "εργαλείο" αυτό ΜΠΟΡΕΙ και πρέπει να "ψαχτεί" διότι άπτεται & θίγει την ξέφρενη
(1) ΑΝΕΡΓΙΑ  απορροφώντας απο τις Τοπικές κοινωνίες
(2) την ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ δεν θα φεύγουν τα χρήματα έξω από τις τοπικές κοινωνίες &
 (3) προσεγγίζει την πληγωμένη & υγιή ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ..
(αλλαγή αντίληψης κύριοι του ΚΚ πού  τόσα χρόνια ο ιδιώτης "κλέβει τον ιδρώτα του εργάτη"..ορίστε λοιπόν "ψαχτείτε" & καρπωθείτε τον )
Θεωρώ πώς Δεν είναι ούτε Νομικός & ούτε Οικονομικός ο "Γορδιος Δεσμος" λοιπον .  
 Είναι καθαρά Πολιτικός & μαλιστα μια προκληση για τις Τοπικες Νομικες , Τεχνικες υπηρεσιες & κοινωνιες  να αντισταθούν & να διώξουν την  μιζέρια που τόσο αριστοτεχνικά σχεδιασμένα θέλουν να μας ριξουν...οι κατά τα άλλα "ΣΩΤΗΡΕΣ" μας.
ΜΠΟΡΟΥΜΕ να ΣΩΘΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ μας..
αρκει να το ΘΕΛΟΥΜΕ. 
zame