Με χιλιάδες τεχνικούς όρους μεθοδεύουν παραποιούν & 'φιλοτεχνούν την πολυπλοκότητα με στόχο να αποτρέπουν την αλήθεια
Γιατι...
Παγιδευμένοι στον φαύλο κύκλο του χρέους: Paul Krugman.
Οι καλές & οι κακές συμπεριφορές .. ανταποδίδουν πάντα ..αναγκαστικά (θέλουμε δεν θέλουμε)
Η παραποίηση & στρέβλωση της εντιμότητας όταν δεν έχει & αυτή όρια...
δεν θα αργήσει να φέρει τα γνωστά ανεπιθύμητα για ΟΛΟΥΣ αποτελέσματα
..καθώς το δίκαιο του ισχυρού επιχειρείται να επιβραβεύεται κιολας..
Δεν ξέρω όμως αν όποιος δεν τους 'χειροκροτεί' ισως να κινδυνεύει & να τιμωρηθεί..!
Σοβαρή προσπάθεια καλλιεργείται ώστε να υπάρχει η πεποίθηση ότι μία διαγραφή χρέους
θα εκλαμβανότανε απο τους δανειολήπτες ως επιβράβευση κακής συμπεριφοράς..
και οι ανεύθυνοι δανειολήπτες θα πρέπει να αντιμετωπίσουν πλήρως τις συνέπειες των πράξεων τους.
επιβραβεύοντας τους Δανειστές..για τις καλές & αθώες συμπεριφορές τους.
Όταν η δική σου κατανάλωση είναι το δικό μου εισόδημα & όταν όλοι προσπαθούν να περιορίσουν ταυτόχρονα το χρέος τους..
τότε η οικονομία όχι μόνον δεν αναπτύσσεσαι..αλλά συρρικνώνεται & οποιαδήποτε πρόοδο & αν επιτύχουν οι δανειολήπτες στην αποπληρωμή των χρεών τους οι προσπάθειες τους υπονομεύονται απο την υποτονική ανάπτυξη (καλύτερη περίπτωση) & αποπληθωρισμό.(καθημερινή)
ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ...?
& Όταν η 'Δεξιά δικαιολογεί ανέχεται να χρεώνεται Ανήθικη..κάνει "μεγαλη-μπαλιά-πάρτο-βάλτο" την Ηθική..
& μαλιστα ως 'πηγη' της Αριστεράς .
ΑΓΟΡΕΣ = γύπες= βραχυπρόθεσμοι κερδοσκόποι.
& = ασφαλιστικά ταμεία= που επενδύουν μακροπρόθεσμα σε κρατικά ομόλογα
ώστε να έχουν μια καλή απόδοση με σίγουρο το κεφάλαιό τους.
Εμάς μας ενδιαφέρει η τελευταία κατηγορία. δηλαδή την τοποθέτηση κεφαλαίων χωρίς ιδιαίτερο κίνδυνο.
& αν η επενδυσημοτητα θέλει κέρδη.. πολλα κέρδη φέρουν τα του υψηλού κινδύνου (δηλαδή σκουπίδια?)
& Στο κυνήγι του Κέρδους (μάλιστα μονοπωλιακών δυναμικών) & όχι της εύρυθμης λειτουργίας της οικονομίας μέσα στην κοινωνία..
θέλει να είναι ελεύθερα ανελέητο οποιοδήποτε μέτρο μείωσης του κόστους παραγωγής
ΝΑ Γιατί το ΗΘΙΚΟ μέτρο να είναι Αριστερό (& μάλιστα προνομιακό) μέτρο ?
Ως πότε όχι γνώση για την χαρά της γνώσης..αλλά γνώση για το $
*Η σημερινή εκτίμηση της «αριστείας» μπορεί να έχει ίσως διαφορετικά ηθολογικά χαρακτηριστικά από την αρχαία αντίληψη της αριστείας
εμπεριέχει οικονομικού τύπου προσδοκίες από το παραγόμενο ποιοτικά «άριστο» αποτέλεσμα,
δεν ενδιαφέρεται όμως για τα καθ’ αυτό ανθρώπινα χαρακτηριστικά εκείνων που «αριστεύουν»,
υπερβάλλουν και ξεφεύγουν από την μέση επίδοση.
Τα Πανεπιστήμια και τα ερευνητικά κέντρα όμως εξακολουθούν να αποτελούν Κοινότητες που υπηρετούν την Επιστήμη,
ένα έμμεσο αποτέλεσμα της οποίας είναι η προαγωγή των ανθρωπίνων αξιών,
άσχετα από κάθε είδος άλλης ιδιοτέλειας ή οικονομικής ή άλλης προσδοκίας
του Ι.Τσουκαλα http://www.europeanbusiness.gr/page.asp?pid=1420
*Ο Steen Jakobsen, Επικεφαλής Οικονομολόγος της Saxo Bank, σχολίασε σχετικά:
«Έφθασε ο καιρός να μιλήσουμε για το χρέος.
Είναι ο ελέφαντας στο δωμάτιο, για τον οποίο κανείς δεν θέλει να συζητήσει –
αλλά πλέον έχει μεγαλώσει σε τέτοιο βαθμό που τα θεμέλια τρίζουν.
*Προτεραιότητα στην ανταγωνιστικότητα
(οταν & αν ανταγωνισμός είναι το υποκατάστατο της πολεμικής σύγκρουσης..τι ακριβώς κηρυτουν?)
ζητούν να δοθεί, σε οποιαδήποτε μελλοντική πρωτοβουλία πολιτικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης,
οι μεγαλύτερες ευρωπαϊκές οργανώσεις επιμελητηριακών και επιχειρηματικών φορέων
οι επιχειρηματικοί κοινωνικοί εταίροι,με κοινό έγγραφό τους, με τίτλο «Competitiveness First»
υποστηρίζουν το πλέον επείγον ζήτημα της Ευρώπης είναι η δημιουργία θέσεων εργασίας
για τα 25 εκατομμύρια των ανέργων.αλλα η Hewlett Packard ανακοίνωσε, οτι στο πλαίσιο ενός σχεδίου αναδιάρθρωσής της,
ότι οι απολύσεις αναμένεται πλέον να ανέλθουν σε 55.000 συνολικά.
*Ο Χάιμαν Μίνσκι (δεν ήταν Μαρξιστής) πίστευε μεν στον καπιταλισμό,
αλλά παράλληλα έβλεπε πως έκλεινε μέσα του τα σπέρματα της καταστροφής του.
Δεν ήταν η σταθεροποιητική δύναμη που ισχυρίζονταν οι οικονομολόγοι του κατεστημένου,
αλλά ένα σύστημα που δημιουργούσε την αυταπάτη της σταθερότητας,
ενώ γεννούσε τις συνθήκες για την αναπόφευκτη και δραματική κατάρρευσή του
«Η αστάθεια είναι το εγγενές και αναπόδραστο ψεγάδι του καπιταλισμού».
ο καπιταλισμός δεν είναι απλώς επιρρεπής στην καταστροφή,
αλλά ακριβώς στις περιόδους της οικονομικής σταθερότητάς του
στήνει το σκηνικό για την καταστροφή του.. προσδοκώντας μεγαλύτερα κέρδη.
Αντίθετα με όσα κάνουν σήμερα οι κυβερνήσεις, που φορτώνουν τους τραπεζίτες με χρήμα,
ο Μίνσκι συνιστούσε πρώτα την ενίσχυση των φτωχών με δουλειές για όλους και με ένα ελάχιστο εγγυημένο μισθό.
«Ένα τέτοιο πρόγραμμα που μυρίζει σοσιαλισμό», σχολιάζει ο Στίβεν Μιμ,
«δεν έχει πολλές ελπίδες να υιοθετηθεί από τους σημερινούς πολιτικούς».ενω αυτό θα βελτίωνε τον καπιταλισμό.
«Γιατί η τελειότητα», έγραφε ο Μίνσκι,
«όπως η σταθερότητα και η ισορροπία, δεν είναι παρά οι αυταπάτες ενός συστήματος τραγικού,
που δεν έχει εύκολη λύση στα προβλήματά του».
Έτσι όπως ΜΠΛΕΞΑΜΕ.. Οχι Ν.Δ οχι Συριζα...κλπ
ΟΛΟ μαζί το κοινοβουλευτικό τόξο..
"ζυγισμένοι στοιχισμένοι & συντεταγμένοι"
Μπορουν να αντιμετωπισουν τις 'αγορες' ?
& τις λογικες τους ..& το διαμορφωμένο περιβάλλον" πού μεθοδευσαν..
& αραγε τι μπορουν να κάνουν ?
τους 'υποτακτικούς των αγορών' ?
& ποια κυβέρνηση μπορεί να τις αγνοήσει.
Ποιές είναι οι επιλογές..απεγκλωβισμού ?
Όταν Μήνυμα στους Έλληνες Πολιτικούς απο τις αγορές για άνοδο πολιτικού ρίσκου
λόγω της συνεχούς εκλογολογίας και της αβεβαιότητας που αυτή προκαλεί,
απειλεί την ευαίσθητη πορεία ανάκαμψης της οικονομίας.
Υπάρχει ο κίνδυνος η νομισματική πολιτική -ειδικά στην ευρωζώνη-
να γίνει αιχμάλωτη της πολιτικής
δήλωσε σε συνέντευξη του στην WSJ με πλήρη συνείδηση του τι ακριβώς έλεγε
ο Jens Weidmann. επικεφαλής της Bundesbank.
Τότε τι ρόλο παίζει η πολιτική εξουσία ?
..τον υποτακτικό των αγορών ?
..η "κοίτα να μαθαίνεις "..?
Ίσως καθώς ο πλούτος-μέσω των αγορών-ξέρουν πως να περνούν σε λίγα χέρια..
αφού η συγκέντρωση πλούτου σε λίγα χέρια η οικονομική ανισότητα είναι το σύμπτωμα
Η ασθένεια είναι η συγκέντρωση πολιτικής εξουσίας σε λίγα χέρια.
Η πολιτική ολιγαρχία.
Ο Πάπας Φραγκίσκος δεν ‘‘μάσησε’’ τα λόγια του,
αποκαλώντας το σημερινό καπιταλισμό ‘‘νέα τυραννία’’…
& θέτει μπροστά στην ανθρωπότητα, στην αυγή του 21ου αιώνα, ένα ‘‘σούπερ καθήκον’’:
την επιβίωση των κοινωνιών μέσω της εξάλειψης της φτώχειας.
Αυτό όμως είναι ένα ΚΑΘΗΚΟΝ ξεκάθαρα ΠΟΛΙΤΙΚΟ:
όπως η κατάργηση της δουλείας το 19ο αιώνα,
έτσι και η κατάργηση της φτώχειας στον 21ο αιώνα
θα είναι ανέφικτη χωρίς Μεγάλες Πολιτικές Ανατροπές.
Aπελευθερώνοντας τους ανθρώπους απο την εκμετάλλευσης της εργασίας για τον βιοπορισμό.πχ.
Η «αληθινή πολιτική δεν μπορεί να κάνει βήμα χωρίς να έχει προηγουμένως υποβάλλει τα σέβη της στην ηθική», λέγει ο Καντ.
Όταν η Δεξιά ανέχεται & χρεώνεται την Ανηθικότητα ..
ΝΑ η ΜΕΓΑΛΗ ΜΠΑΛΙΑ στην ΑΡΙΣΤΕΡΑ
Και ο Zygmunt Bauman επισημαίνει
’Άραγε αρκεί να αλλάξουμε μυαλά για να αλλάξουμε τρόπους, ?
και το να αλλάξουμε τρόπους αρκεί για να αλλάξουμε την πραγματικότητα και τις άχαρες αξιώσεις της.. βάσει των οποίων ζούμε;’’
Το πραγματικό, προκύπτει από το πράγμα, που είναι το προϊόν της πράξης.
Το πνευματικό, πρόκυπτει από το πνεύμα, που είναι το προϊόν της πνοής
Η φαντασία είναι ο τρόπος με τον οποίο βλέπει το πνεύμα την πραγματικότητα.
& η ΕΛΠΙΔΑ προϋποθέτει λογική σκέψη,νηφάλια κρίση, εμπειρικά βεβαιωμένη εμπιστοσύνη
& η εμπιστοσύνη την εντιμότητα (...)
Η συντριπτική πλειονότητα των ανθρώπων, (μας λεει ο Zygmunt Bauman)
όσο ευγενείς και υψηλές κι αν είναι οι πεποιθήσεις και οι προθέσεις της
βρίσκεται αντιμέτωπη με μια εχθρική και εκδικητική, και προπαντός
την επινοημένη, εμφυτευμένη ή φαντασμένη πραγματικότητα
που, με την αρωγή μας, αναπαράγεται καθημερινά άκαμπτη πραγματικότητα.
Σε τούτη την πραγματικότητα δεσπόζουν η απληστία και η διαφθορά,
ο ανταγωνισμός και η ιδιοτέλεια απ” ΟΛΕΣ τις πλευρές,
και για όλους αυτούς τους λόγους η πραγματικότητα συμβουλεύει και εξυμνεί την αμοιβαία καχυποψία και τη διαρκή επαγρύπνηση.
Ο κόσμος του ανταγωνισμού διάχυτος με υποψία και γεμάτος υπόπτους
( οπου σχεδόν ο καθένας,είναι ένοχος μέχρι να αποδειχτεί αθώος),
Είναι η αιτία για την μη καλή προαίρεση και φιλικότητα των ανθρώπων & εν γένει αφιλόξενου κόσμου
αφού μετά την πτώση σε μια τέτοια παγίδα δεν βασίζεται στην ανθρώπινη εμπιστοσύνη, αλληλεγγύη και φιλική συνεργασία.
Αυτός ο κόσμος απαξιοί και δυσφημεί την αμοιβαία εμπιστοσύνη και πίστη,
την αμοιβαία βοήθεια, την ανιδιοτελή συνεργασία και φιλία για χάρη των ιδίων..
Έτσι γίνεται όλο και πιο ψυχρός, ξένος και απωθητικός,
θαρρείς κι είμαστε ανεπιθύμητοι επισκέπτες στον περιφραγμένο χώρο κάποιου άλλου
(αλλά ποιανού;!)
Νιώθουμε να μας περιτριγυρίζουν αντίπαλοι, ανταγωνιστές στο ατέλειωτο παιχνίδι της ατομικής επικράτησης,
ένα παιχνίδι στο οποίο το κράτημα των χεριών δεν ξεχωρίζει ιδιαίτερα από την τοποθέτηση χειροπεδών
γιατι είμαστε παγιδευμένοι σε ένα αναπόφευκτο δίκτυο της αμοιβαιότητας,
δεμένα σε ένα μόνο ένδυμα του πεπρωμένου. οτι επηρεάζει το ένα άμεσα , επηρεάζει όλους έμμεσα.
ετσι καθιστώντας αλληλοεπηρεαζόμενοι ο ένας απο τον άλλο..
εξυπηρετώντας το ολιγαρχικό όφελος απο αυτήν την ηθελημένη παρανόηση.
της παραποίησης και διαστρέβλωσης του αξιακου κώδικα..
έφερε τα ανεπιθύμητα για ΟΛΟΥΣ αποτελέσματα.
Με το θέσφατο του ανταγωνισμού (με τη διπλή του όψη:
ανύψωση των άξιων-'αναπτυξιακή κόπωση' και αποκλεισμός/'αναπτυξιακή υποβάθμιση των ανάξιων)
..άραγε ποιό θα επικρατήσει ?
Η Γερμανία μόνη της, μοιάζει οικονομικός γίγαντας.
Η Ελλάδα μόνη της πολιτιστικός γίγαντας.
Η Αγγλία μόνη της μοιάζει χρηματοπιστωτικός γίγαντας,
αλλά, αν το αποτέλεσμα είναι ένας παγκόσμιος νάνος, τότε θα αφανιστούμε ΟΛΟΙ μαζί,
παρασυρμένοι, σαν θάμνος ξερός κι ασήμαντος, από τη θύελλα της παγκοσμιοποίησης των αγορών, του ολοένα και πιο αόρατου χρήματος.
Read more: http://www.newsbomb.gr/koinwnia/story/412500/katerina-panagopoyloy-i-sygklonistiki-omilia-tis-gia-tin-krisi#ixzz3GRId3pak
Ο ιδρυτής του Καπιταλισμού & ηθικός φιλόσοφος Adam Smith ποτέ δεν χρησιμοποίησε τη λέξη «καπιταλισμός»
Μίλησε για φυσικές ελευθερίες..αλλά η Ελευθερία δεν κάνει τέτοιες ανισότητες.
οπως ισχυριζονται εκει στο inclusivecapitalism.org που ζητουν την Βελτίωση της ηθικής του επιχειρηματικού κόσμου
να είναι θεμελιώδους σημασίας για την επίλυση των σημερινών προβλημάτων του καπιταλισμού.
και σε αυτόν τον κύκλο της "καπιταλιστικής αναδιάρθρωσης" (οπως την εννοουν)
οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θα είναι απλώς φτωχότεροι,
αλλά γυμνοί από δικαιώματα, αντιστάσεις και συνείδηση του τι -τους-μας- συμβαίνει
Οταν ο ανταγωνισμός είναι το υποκατάστατο της πολεμικής σύγκρουσης
& αν δεν υπάρχει μεγαλύτερη ανισότητα απο την ίσον μεταχείριση άνισων.
http://www.rizopoulospost.com/giati-anexomaste-thn-anisothta-mia-fa/
απο την μία & απο την άλλη που φτασαμε..?
βλπ.στο -TTIP- αδιαφάνεια,κοινωνική απειλή & διεύρυνση της ανισότητας-
με τους κανόνες του ελεύθερου εμπορίου επί ποινή εμπορικών κυρώσεων για τη χώρα-παραβάτη..κλπ.
..τότε γιατί αυτγη την ανοχή..?
Στην Ευρώπη, οι πολίτες συμφωνούν ότι η ανισότητα είναι η κορυφαία απειλή για τον κόσμο
http://euractiv.gr/i-eyropi-kai-o-kosmos/ti-blepoyn-os-pagkosmia-apeili-oi-laoi-toy-kosmoy
Το ΛΑΘΟΣ μετατρέπεται σε ΣΦΑΛΜΑ μονάχα όταν αρνείσαι να το διορθώσεις.( Κεννεντυ)
Γιατι η Υλική φτώχια..γίνεται ο καθοριστικότερος παράγων που αποτρέπει την πνευματική ανάπτυξη & αποκλείει την αφύπνιση
Με άλλα λόγια, ΔΕΝ θέλουν να βγούμε από την κρίση,
επειδή τα καταφέρνουν (ολιγαρχες) πολύ καλά μέσα σε αυτήν.
Ο πληθυσμός στο σύνολό του πάσχει, ο καπιταλισμός στο σύνολό του δεν είναι υγιής & ελκει το οικονομικο εγκλημα..κλπ
αλλά η καπιταλιστική τάξη -ιδίως μια ολιγαρχία μέσα σε αυτήν- έχει εξαιρετικά οφέλη.
Οι 85 πλουσιότεροι άνθρωποι στον κόσμο κατέχουν τόσο πλούτο όσο τα 3,5 δισεκατομμύρια (το 50%) του παγκόσμιου πληθυσμού!
*** Έχουμε ανάγκη από ένα κόσμο και από κοινωνικά σύνολα, που θα επιδιώκουν την διάκριση και όχι την επικράτηση.
& οσο κυριαρχεί η κουλτούρα της επικράτησης τόσο θα ανθεί η βιομηχανία λανθασμένων προτύπων
Κατερίνα Παναγοπούλου στο στο http://www.mediasoup.gr/node/88823#.VDhWY1d2DXR
Η έξοδος από τα Μνημόνια περναει υποχρεωτικά μέσα απο την μετά-καπιταλιστική εποχή του συναγωνισμού
Ο ανταγωνισμός είναι το υποκατάστατο της πολεμικής σύγκρουσης :λόγια του Τζον Μάξουελ Κουτσί:
‘’Ο ισχυρισμός ότι ο κόσμος πρέπει να χωρίζεται σε ανταγωνιστικές οικονομίες επειδή αυτή είναι η φύση του κόσμου
είναι τραβηγμένος από τα μαλλιά.
Αν έχουμε ανταγωνιστικές οικονομίες, τις έχουμε γιατί έτσι αποφασίσαμε ότι θέλουμε τον κόσμο μας.
Γιατί το ΗΘΙΚΟ μέτρο να είναι Αριστερό μέτρο ?..& μάλιστα προνομιακό.
ΘΕΛΩ να πιστεύω πως ο ΔΕΞΙΟΣ είναι τόσο ΙΚΑΝΟΣ που να μην ικανοποιείται
όταν η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ λειτουργεί εις βάρος της ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ..& προς βλάβη της..
Δεν μπορεί να υφίσταται οικονομική δραστηριότητα πού είναι εις βάρος τού κοινωνικού συνόλου.
Η παραποίηση & στρέβλωση του ελέγχου της ανεξέλεγκτης ελεύθερης οικονομίας
είναι έλλειμμα μονον συνεννόησης..?
Γιατί το μη "χειρον βέλτιστο-μέχρι να έρθει το χείριστο".. ΔΕΝ τιμά κανέναν.
Η διαμάχη μεταξύ της ελαστικότητας της αντίληψης (διορασης)
απέναντι στον άτεγκτο ορθολογισμό θα συνεχίσει να μας απασχολεί.
Φιλοσοφία Μαθηματικά οπλίζουν χρήσιμα την τέχνη πού έχει την δυνατότητα της ..διόρασης ..
ὁ Ἑλληνισμός, γιά τήν ὥρα τουλάχιστον, ἐπέτυχε ὡς γένος, ἀλλ᾿ ἀπέτυχε ὡς κράτος! Καί παρακαλῶ νύχτα μέρα τόν Θεό, καί τό μέλλον, νά μέ διαψεύσουν.
Αντικλείδι, http://antikleidi.com/2012/09/03/elitis-2-2/
pc:
Εφημερίδα Ελευθερία 15 Ιουνίου του 1958 ζητείται η γνώμη απο τον Οδ.Ελύτη τι θεωρεί ως την πιο κεφαλαιώδη κακοδαιμονία του τόπου & απαντά.
Από τί πάσχουμε κυρίως; Θά σας τό πω αμέσως: Από μιά μόνιμο, πλήρη, καί κακοήθη ασυμφωνία μεταξύ του πνεύματος της εκάστοτε Ηγεσίας μας καί του «ηθους» πού χαρακτηρίζει τόν βαθύτερο ψυχικό πολιτισμό του Ελληνικου λαου στό σύνολο του!
Επίσης Όσο, λοιπόν, καί αν είναι λυπηρό, πρέπει νά τό πω: Ο Ελληνισμός, γιά τήν ωρα τουλάχιστον, επέτυχε ως γένος, αλλα απέτυχε ως κράτος!
Καί παρακαλω νύχτα μέρα τόν Θεό, καί τό μέλλον, νά μέ διαψεύσουν.
πηγη http://antikleidi.com/2012/09/03/elitis-2-2/
zame