Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2014

Καμπούρη: Δεν θεώρησα ποτέ δεδομένο τον σύζυγό μου




     Φέτος για τη Δέσποινα Καμπούρη και τον σύζυγό της, Βαγγέλη Ταρασιάδη, θα είναι και τα πρώτα Χριστούγεννα που περνάνε με βέρα στο δεξί. Η δημοσιογράφος και διευθύντρια του mothersblog.gr σε πρόσφατη συνέντευξή της στο περιοδικό People, αποκάλυψε αν έχει αλλάξει η ζωή τους μετά τον γάμο.

«Δεν... 

έχει αλλάξει κάτι στην καθημερινότητά μας μετά το γάμο. Δεν θεώρησα ποτέ δεδομένο το σύζυγό μου, ούτε εκείνος εμένα, και αυτό είναι κάτι που κρατάει τη σχέση μας ζωντανή. Μπορώ να σου πω με σιγουριά πως, όσο περνάνε τα χρόνια, είμαστε όλο και καλύτερα. Η ασφάλεια που σου προσφέρει η οικογένεια είναι σημαντική και προσωπικά μου αρέσει που νιώθω πως ανήκω κάπου.

Δεν θα ήθελα να είμαι μόνη μου, να ψάχνομαι, να νιώθω μιζέρια που μεγαλώνω και να αναρωτιέμαι πότε θα κάνω οικογένεια και παιδιά. Κατάφερα να κάνω οικογένεια σε μικρή ηλικία και ήταν απόλυτα συνειδητή η απόφασή μου, με αποτέλεσμα, όσο περνάει ο χρόνος, το δέσιμο να γίνεται πιο ισχυρό» 

Real.gr