Η δημοκρατία λάστιχο η "αλά κάρτ", είναι αξίωση αυτών, που κάτω από το πέπλο της, απολαμβάνουν τον ίσκιο μιας θαλπωρής, που κινείται στο "δόγμα", ότι είναι μακριά από εμάς δεν μας αγγίζει. Και παράλληλα ανησυχούν όταν διαταράσσεται κατά αυτούς, η νηνεμία της μικροαστικής τους γαλήνη.
Αφήστε ανώνυμε Τ.Α., τα κηρύγματα περί δημοκρατίας και...
ελεύθερης άποψης, μάλλον δεν έχετε καμιά σχέση εσείς με αυτές της αξίες. Όταν σε δικιά μου άποψη, δημόσια, επώνυμα και με επιχειρήματα, επεμβαίνεις με ανορθόδοξο τρόπο, με εξαλλοσύνη, προβάλλοντας τον επιφανειακό σου υποκειμενισμό ,με εντυποσιωφανή τρόπο, για να στηλιτέψεις μια άποψη που εξέφρασα και εσένα δεν σου άρεσε.
Και ναι, είναι θεμιτό να μην σου αρέσει και να μην συμφωνούμε. Πάντα, πάνω σε συγκεκριμένα θέματα με αντεπιχειρήματα και όχι με άναρθρες κραυγές που καταδεικνύουν και κάποιο πανικό και απορώ γιατί. Προφανώς άλλος είναι ο σκοπός σου
Θα μάθες Τ.Α., φαίνεται, ότι δημοκρατία είναι ότι θέλεις εσύ να ακούσεις και διάλογος είναι αυτά, που πιστεύεις εσύ να λες και οτιδήποτε άλλο ακυρώνετε. Ίσως να χεις δίκιο.
Στην αστική δημοκρατία που μάλλον επικαλείσαι, που δρα σαν μανδύας με την μορφή προσωπείου, για να κρύψει το αντιδραστικό, εκμεταλλευτικό, ταξικό χαρακτήρα αυτού του συστήματος. Που όταν κλονίζεται και χάνει την <<εμπιστοσύνη>> που απολάμβανε από την λαϊκή πλειοψηφία. Τότε αυτή η δημοκρατία, στρέφεται ενάντια στον λαό, στα δικαιώματα του , στις κατακτήσεις του, για να προστατέψει τα συμφέροντα της ολιγαρχίας, της ολιγαρχίας του πλούτου. Και τα παραδείγματα πάμπολλα κυρίως από τα τελευταία 6 χρόνια, που με της μνημονιακές πολιτικές, της πολιτικές της Ε.Ε., τσακίζουν τα λαϊκά – κοινωνικά δικαιώματα, κατεδαφίζουν το βιοτικό επίπεδο του λαού, τον θέλουν γονατισμένο και προσκυνημένο, για να ανακάμψουν τα κέρδη της ολιγαρχίας του πλούτου και να δημιουργήσουν της προϋποθέσεις για μακροπρόθεσμη ανάκαμψη τους, μέσα από την βίαιη φτωχοποίηση και εξαθλίωση του λαού. Αυτή την δημοκρατία, σου την χαρίζω, ανώνυμε Τ.Α.
Αν έχεις κάτι για την ταμπακιέρα και επί ουσίας πες το, ακόμα και ανώνυμα. Αλλιώς μην ασχολείσαι με αυτόν τον τρόπο μαζί μου. Είναι άηθες, δηλώνει εμπάθεια, σκοπιμότητα και δρα υπονομευτικά και προβοκατόρικα. Γιατί ούτε << σύντροφοι>> είμαστε, ούτε << μπολσεβίκος >> είμαι, όπως αναφέρεσαι σε ανάρτηση σου.
Και κάτι τελευταίο προς τον κύριο Λίνο. Μόνο ένας ανίδεος η προσκείμενος στις ναζιστικές, ρατσιστικές, θεωρίες της << χρυσής αυγή >> θα μπορούσε να κατάκρινε την δράση και την πρωτοβουλία της << εθελοντικής ομάδα δράσης >> που ανταποκρίθηκε άμεσα και έδωσε τρόφιμα η αλλά πράγματα πρώτης ανάγκης στους πρόσφυγες και μετανάστες που εγκλωβίστηκαν στο νομό μας, στο ύψος της Σκοτίνας. Καλά κάνουν και πρέπει να πολλαπλασιαστούν οι πρωτοβουλίες και από άλλους φορείς.
Αυτό δεν σημαίνει ότι η << εθελοντική ομάδα δράσης >> έχει το θέσφατο και πρέπει να μένει άκριτη και κυρίως σε θέματα που και εσείς αναφέρεστε κύριε Λίνε που εκτροχιάζονται κατά πολύ από της πρώτες βασικές αρχές των διακηρύξεων της.
Γιατί το άτι, το άλογο πιο απλά, δεν το κάνα εγώ στον ΣΥΡΙΖΑ, μέσο της << εθελοντικής ομάδας δράσης>> κατά ομολογία επικεφαλούς της ? Και αυτοί οι ίδιοι διαρρηγνύου τώρα τα ιμάτια τους, για τον ΣΥΡΙΖΑ, παίζοντας πολιτικό παιχνίδια σε άλλο γήπεδο τώρα.
Η υποκρισία και ο Φαρισαϊσμός έχει και τα όρια του. Όταν ακούς από τα χείλη επικεφαλών της << εθελοντικής ομάδας δράσης>>, εμείς δεν έχουμε σχέσεις με κόμματα, δεν δίνουμε χώρο σε πολιτευτές και άλλα τέτοια. Και την ίδια ώρα να παίζουν πολιτικά παιχνίδια με την συγκάλυψη του << εθελοντή>> . Αυτή η κοροϊδία και η εκ του ασφαλούς πολιτική παρέμβαση, μεροληπτώντας σε πολιτικά σχήματα, μέσο της << εθελοντικής ομάδας δράσης >> πρέπει να αποκαλυφθεί. Για να γνωρίζει και ο κόσμος που συμμετέχει σε δράσεις της << εθελοντικής ομάδας δράσης>> και να μην αφήσει να παίζουν κάποιοι παιχνίδια στην πλάτη του.
Σε άλλα πεδία κρίνεται η κινηματική, πολιτική, κοινωνική παρέμβαση. Η πολιτική παρέμβαση δεν γίνεται με μανδύες, ούτε με μάσκες. Δεν γίνεται συγκαλυμμένα και έχει σαφές πολιτικό περιεχόμενο. Έχει χαρακτηριστικά κοινωνικοπολιτικής δράσης, μέσα από σωματεία, επιτροπές αγώνα, αγωνιστικούς συλλόγους, αγωνιστικές συσπειρώσεις σε γειτονιές, συνοικίες.
Η κινηματική, πολιτική παρέμβαση, έχει χαρακτηριστικά σύγκρουσης , ρήξης, μάχες διεκδίκησης, που αφυπνίζει ταξικά συνειδήσεις, για να αντιλαμβανόμαστε, να συνειδητοποιούμε σε τι κοινωνία ζούμε , τον ρόλο μας σε αυτή την κοινωνά, τι στόχους θέτουμε, πως τους παλεύουμε.
Όλα αυτά, καμιά << εθελοντική ομάδα δράσης >> δεν μπορεί να τα υποκαταστήσει. Και αν προσπαθεί ο στόχος της είναι διαλυτικός, υπονομευτικός.
Σαββίδης Παναγιώτης