Στην ανεξάρτητη αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή” απευθύνθηκε και δικαιώθηκε μία καταναλώτρια, καταγγέλλοντας μία εταιρεία τροφίμων για βλάβη που της προκάλεσε προϊόν της.
Συγκεκριμένα, η...
Συγκεκριμένα, η...
Η Αρχή προχώρησε σε διαμεσολάβηση και αφού διαπιστώθηκε και αναγνωρίστηκε ότι η βλάβη που υπέστη η καταναλώτρια προκλήθηκε από το ακατάλληλο προϊόν που χρησιμοποίησε η επιχείρηση εστίασης, η τελευταία αποδέχθηκε το αίτημα της καταναλώτριας και της κατέβαλε αποζημίωση ύψους 1.500 ευρώ.
Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ