Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2016

"Η Κατερίνη θα είναι πάντα στην καρδιά μου"



Διαβάστε τι δήλωσε ο Αλέξανδρος Κωνσταντινίδης, λίγες ώρες μετά τη λύση του συμβολαίου του με τον Διαγόρα Σεβαστής. Πιο συγκεκριμένα ο 28χρονος μεσοεπιθετικός ανέφερε:

"Αποχωρώ για προσωπικούς λόγους από το Διαγόρα Σεβαστής. Θέλω να ευχαριστήσω τον βασικό χρηματοδότη της ομάδος, Κύριο Γιάννη Συμεωνίδη, ο οποίος έχει όραμα και πλάνο, και είμαι σίγουρος ότι... 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
θα προσφέρει πάρα πολλά στο Πιερικό και στο ελληνικό ποδόσφαιρο.

Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου, που έχουν «μέταλλο» και είμαι σίγουρος ότι θα πρωταγωνιστήσουν στο δύσκολο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής. Τους εύχομαι να παραμείνουν ενωμένοι και να διατηρήσουν το οικογενειακό κλίμα της ομάδος και στα εύκολα και στα δύσκολα.

Η Κατερίνη θα είναι πάντα στην καρδιά μου".

http://www.mikriliga.com