Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2016

KOMΠΛΕΞΙΣΜΟΣ ΑΝΩΤΕΡΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΗΣ ΧΑΖΟΜΑΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΝΗΣΙΚΑΚΙΑΣ…..ΓΙΑ ΤΟΝ Κ.Γ. Ο ΛΟΓΟΣ



Σαββίδης Παναγιώτης

Μπορεί η ανωνυμία στο διαδίκτυο, να θεωρείται κατάκτηση και δικαίωμα, για να γράφει οποιοσδήποτε την άποψη του, ενίοτε όμως είναι και καταφύγιο των δειλών και η χαρά του προβοκάτορα.

Σε αυτούς σε κατατάσσω Κ.Γ. που με την ηλεκτρονική κουκούλα που φοράς, αναφέρεσαι σε εμένα με ψέματα, συκοφαντίες και λάσπη. Και το χεις κάνει επανειλημμένα και για τον πολιτικό χώρο που ανήκω, αφού...




αποτελεί τακτική ναζιστών και φασιστών. Η ένδεια, των αχρείων επιχειρημάτων σας, σας κάνει να χυδαιολογείτε και να σπιλώνεται με ψέματα, την ιδεολογία του επιστημονικού σοσιαλισμού και τον πολιτικό φορέα που την εκπροσωπεί.

Βγάλε πρώτα την ηλεκτρονική κουκούλα και μετά κάνε μαθήματα ορθογραφίας και σύνταξης Κ.Γ. Και όπως λέω στον τίτλο του κειμένου μου. Κομπλεξισμός ανώτερο στάδιο της χαζομάρας και της μνησικακίας.

Είσαι ένας προβοκάτορας φασίστας και σε καταγγέλλω για αυτό. Δεν εκπροσωπώ κανένα κόμμα και κυρίως δεν εκπροσωπώ το ΚΚΕ, το ΚΚΕ εκπροσωπείται στον νομό, από την Τ.Ε. Πιερίας και εκπροσωπείται μια χαρά και χαίρομαι πολλή για αυτό.

Πιστεύω της θέσεις του ΚΚΕ, της υποστηρίζω, αλλά δεν το εκπροσωπώ από τα κείμενα μου.

Εγώ εκπροσωπώ μόνο τον εαυτό μου και καταθέτω μόνο το πολιτικό μου πιστεύω, την πολιτική μου άποψη, υποστηρίζοντας της θέσεις του ΚΚΕ.

Ούτε είμαι τοπικό στέλεχος του ΚΚΕ. Το ΚΚΕ έχει πολλά αξιόμαχα, αξιόλογα, μαχητικά στελέχη στον νομό, που δίνουν επάξια τον αγώνα, στην κατεύθυνση της οργάνωσης της εργατικής – λαϊκής πάλης, ενάντια στην πολιτική του κεφαλαίου, της Ε.Ε. Εγώ απλά είμαι ΚΚΕ και συμμετέχω σε αυτούς τους αγώνες.

Και βέβαια ούτε τοπικός αρθρογράφος είμαι, απλά το μπλογκ "ΛΕΥΤΕΡΙΑ" φιλοξενεί της απόψεις μου και με την ευκαιρία το ευχαριστώ και δημόσια. Και ξαναλέω τοποθετούμε πολιτικά, εκφράζοντας τον Σαββίδη Παναγιώτη, δηλαδή εμένα και δεν εκπροσωπώ το ΚΚΕ. Κατάλαβες προβοκάτορα Κ.Γ.

Ο αντικομουνιστικός σου παροξυσμός είναι τέτοιος που κάνεις σαν την γριά Κ.Γ. Ότι επιθυμεί το βλέπει στον ύπνο της.

Συνέχισε να λες ψέματα για της θέσεις του ΚΚΕ. Εξάλλου το ψέμα, η λάσπη, η συκοφαντία, αποτελεί τακτική των φασιστών. Ο ναζιστής Γκαίπελς, υπουργός προπαγάνδας της ναζιστικής Γερμανίας 1933 - 1945 έλεγε. Πες, πες, στο τέλος κάτι θα μείνει. Αυτό κάνεις Κ.Γ. και οι όμοιοι σου, για αυτό δράτε ύπουλα, προβοκατόρικα και στο σκοτάδι.

Σαββίδης Παναγιώτης