Δευτέρα 29 Μαΐου 2017

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ


Σε οικογενειακό κλίμα έγινε συνάντηση του Νέου Δ.Σ του Κυνηγετικού Συλλόγου Κατερίνης με τον Δήμαρχο Σάββα Χιονίδη και τον Πρόεδρου του Εμπορικού Επιμελητηρίου Ηλία Χατζηχριστοδούλου. Το Τραπέζι περιείχε πλούσια κυνηγετικά εδέσματα και έγινε μια όμορφη συζήτηση πάνω σε κυνηγετικά θέματα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ από όλο το Δ.Σ για την τιμή και την βοήθεια που προσφέρουν πάντα στο Σύλλογο μας..!