Κελίδης Χαράλαμπος
Πολλά ακούγονται και λέγονται σχετικά με το θέμα της «υγείας» και για το Νοσοκομείο Κατερίνης με αποτέλεσμα η συκοφαντία και η προπαγάνδα να έχει ξεπεράσει τα όρια της αθλιότητας.
Πολλά ακούγονται και λέγονται σχετικά με το θέμα της «υγείας» και για το Νοσοκομείο Κατερίνης με αποτέλεσμα η συκοφαντία και η προπαγάνδα να έχει ξεπεράσει τα όρια της αθλιότητας.
· ΤΙ ΠΑΡΕΛΑΒΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΑΡΕΛΑΒΕ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
·
Η κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ άφησε 2,5 εκατομμύρια
πολίτες ανασφάλιστους οι οποίοι δεν είχαν πρόσβαση στην πρωτοβάθμια υγεία.
·
Χρέος στον ΕΟΠΥΥ (Εθνικός Οργανισμός Πρωτοβάθμιας
Υγείας) 1,7 δις ευρώ και 1,1 δις στο
ΕΣΥ (Εθνικό Σύστημα Υγείας).
·
Αν ένας πολίτης διανυκτέρευε για ένα εικοσιτετράωρο τον κοστολογούσαν 350-400
ευρώ. Εάν δεν είχε τα χρήματα για να πληρώσει η δαπάνη αυτή στέλνονταν στον
λογαριασμό του στην Εφορία.
·
Αύξησαν το χαράτσι των 3 ευρώ σε 5.Επίσης
επέβαλλαν χαράτσι της τάξεως των 46,19 ευρώ στα ΚΕΠΑ(Κέντρα Επανεξέτασης
Αναπήρων)όταν καλούνταν προς επανεξέταση
.
·
Κατήργησαν από την συνταγογράφηση εκατοντάδες
φάρμακα.
·
Επίσης κατήργησαν τα θεραπευτικά λουτρά που
αποτελούσαν μια «ανάσα» για τα περήφανα γηρατειά.
·
Έκλεισαν κλινικές, απολύσανε ιατρικό
–νοσηλευτικό –διοικητικό προσωπικό.
·
Έβγαλαν σε δημοπρασία το 2007 οχήματα του ΕΚΑΒ
(100 συνολικά)για αγορά και «πάγωσε» ο διαγωνισμός μέχρι τώρα το 2017.
ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
·
Κατήργησαν κάποιες (όχι λίγες)ειδικότητες
γιατρών .Το ίδιο έγινε και στο ΠΕΔΥ.
·
Κλείσατε την οφθαλμολογική κλινική του
Νοσοκομείου.
· ΤΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΕΚΑΝΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
·
Εντάχθηκαν πλήρως 2,5 εκατομμύρια πολίτες σε
όλες τις βαθμίδες της υγείας που ήταν
ανασφάλιστοι από τις πολιτικές σας.
·
Προσλήφθηκαν
στο χώρο της υγείας 8.540 άτομα και από αυτούς 2.384 σε μόνιμες θέσεις.
·
Το σύστημα υγείας το 2016 ενισχύθηκε (επιπλέον
του προϋπολογισμού) με 320 εκατομμύρια ευρώ,γεγονός που συμβαίνει πρώτη φορά σε
χρόνια κρίσης.
·
Το 2016 υπήρξε μεγάλη μεταφορά πόρων από το
ΕΟΠΥΥ στα νοσοκομεία.Υπολογίζεται ποσά της τάξεως 80-90 εκατομμυρίων ευρώ.
·
Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ κατήργησε τα χαράτσια
των 5 ευρώ από τα νοσοκομεία και των 46,19 ευρώ από τα ΚΕΠΑ (Κέντρα
Επανεξέτασης Αναπήρων).
·
Ακύρωσε όλες τις συμβάσεις καθαριότητας που
είχαν συνάψει τα νοσοκομεία με τις Εταιρείες Καθαριότητας και κόστιζαν το
διπλάσιο αλλά εκμεταλλέυονταν τους
εργαζόμενους.
·
Αγόρασε 93 οχήματα του ΕΚΑΒ και βρίσκεται σε εξέλιξη η
αγορά άλλων 100 οχημάτων του ΕKAB που είχαν δημοπρατηθεί το 2007 και πάγωσε
η αγορά τους μέχρι σήμερα.
ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
·
Eπαναλειτούργησε
η Οφθαλμολογική Κλινική που τον Απρίλιο
του 2015 την κλείσατε εσείς.
·
Μετά την καταγγελία των Εταιρειών Καθαριότητας
το Νοσοκομείο Κατερίνης προσέλαβε πενήντα δύο εργαζόμενους στην καθαριότητα.
·
Πραγματοποιήθηκαν προσλήψεις γιατρών διαφόρων
ειδικοτήτων και εννιά γιατροί πολύ σύντομα θα προσληφθούν καθώς βρίσκονται στη
διαδικασία των προσλήψεων.
·
Πριν τρεις μήνες εγκαινιάστηκε η ΜΕΘ(Μονάδα
Εντατικής Θεραπείας)με πέντε κρεβάτια
τα οποία σύντομα θα αυξηθούν σε δέκα.
·
Η εξυπηρέτηση του ιατρικού-νοσηλευτικού
προσωπικού είναι άψογη.
·
Τέλος η
κατασυκοφάντηση του νοσοκομείου με ασύστολα ψεύδη όπως ότι δεν υπάρχουν υλικά
όπως γάζες, σύριγγες, γάντια εντάσσονται στο πλαίσιο της «μαύρης προπαγάνδας».
Συμπερασματικά
·
ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ
ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΑΝ ΟΧΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ –ΕΙΝΑΙ
ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
·
Οι τυχόν ελλείψεις που παρουσιάζονται με την μέριμνα
και τις προσπάθειες της Διοίκησης καλύπτονται .
Κελίδης Χαράλαμπος