Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2018

ΕΚΟΨΑΝ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ


Την βασιλόπιτα έκοψε ενώπιον των εργαζομένων ο πρόεδρος των Δημοτικών Πάρκινγκ Κατερίνης Γιώργος Ίτσιος στην ψησταριά "Ο ΤΑΣΟΣ" στον Σβορώνο. Στην εκδήλωση κοπής της πίτας παρέστησαν, μεταξύ άλλων, ο... 

δήμαρχος Σάββας Χιονίδης, ο αντιδήμαρχος Τάκης Λεμονόπουλος, οι Εντεταλμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι Χρυσόστομος Κυραϊλίδης, Αναστάσιος Παπαζήσης, Αλέκος Γιουμίδης, ο Τοπικός Σύμβουλος της Δημοτικής Κοινότητας Κατερίνης Κώστας Κελαηδίτης και ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ Φώτης Δρούγκας.