Την βασιλόπιτα έκοψε ενώπιον των εργαζομένων ο πρόεδρος των Δημοτικών Πάρκινγκ Κατερίνης Γιώργος Ίτσιος στην ψησταριά "Ο ΤΑΣΟΣ" στον Σβορώνο. Στην εκδήλωση κοπής της πίτας παρέστησαν, μεταξύ άλλων, ο...
δήμαρχος Σάββας Χιονίδης, ο αντιδήμαρχος
Τάκης Λεμονόπουλος, οι Εντεταλμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι Χρυσόστομος
Κυραϊλίδης, Αναστάσιος Παπαζήσης, Αλέκος Γιουμίδης, ο Τοπικός Σύμβουλος
της Δημοτικής Κοινότητας Κατερίνης Κώστας Κελαηδίτης και ο πρόεδρος της
ΔΕΥΑΚ Φώτης Δρούγκας.