«Ο ΒΟΑΚ παραμένει, δυστυχώς, ο πιο επικίνδυνος αυτοκινητόδρομος με εκατοντάδες νεκρούς κάθε χρόνο. Αναμένουμε από την Κυβέρνηση να αντιμετωπίσει το ζήτημα με τη δέουσα σοβαρότητα και όχι ως ένα ακόμη επικοινωνιακό πυροτέχνημα».
Τα...
Τα...
παραπάνω αναφέρουν σε δήλωσή τους ο Γραμματέας Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας, Λευτέρης Αυγενάκης και ο Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.
Η πλήρης δήλωσή τους έχει ως εξής:
«Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, η οποία επί 3 χρόνια δεν έχει σχεδιάσει, δεν έχει δημοπρατήσει και δεν έχει συμβασιοποιήσει κανένα μεγάλο δημόσιο έργο, αντιμετωπίζει, κι αυτή τη φορά, με πλήρη προχειρότητα το θέμα του Βόρειου Οδικού Άξονα της Κρήτης.
Χωρίς καμία απολύτως μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας, χωρίς στρατηγικό σχεδιασμό, χωρίς καθορισμένο θεσμικό πλαίσιο, χωρίς εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, με άγνοια του συνολικού αριθμού των υπό κατασκευή χιλιομέτρων, με ανολοκλήρωτες απαλλοτριώσεις, και ύστερα από αλλεπάλληλες καθυστερήσεις και άλλες τόσες αλλαγές σχεδιασμού, η Κυβέρνηση έρχεται σήμερα να υποστηρίξει πως εντός του τρέχοντος μηνός θα εκδοθεί η προκήρυξη για την εκδήλωση ενδιαφέροντος για τον ΒΟΑΚ.
Είναι αυτονόητο πως στα δημόσια έργα θα πρέπει να υπάρχει διαφάνεια, συνέπεια και αξιοκρατία. Το θεσμικό πλαίσιο, τα κριτήρια, οι προδιαγραφές και οι διαδικασίες δημοπράτησης θα πρέπει να είναι εξαρχής ξεκάθαρα προς όλους τους ενδιαφερομένους, που θα διαγωνισθούν στο ίδιο φυσικό αντικείμενο.
Ο ΒΟΑΚ παραμένει, δυστυχώς, ο πιο επικίνδυνος αυτοκινητόδρομος με εκατοντάδες νεκρούς κάθε χρόνο. Αναμένουμε από την Κυβέρνηση να αντιμετωπίσει το ζήτημα με τη δέουσα σοβαρότητα και όχι ως ένα ακόμη επικοινωνιακό πυροτέχνημα».
Η πλήρης δήλωσή τους έχει ως εξής:
«Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, η οποία επί 3 χρόνια δεν έχει σχεδιάσει, δεν έχει δημοπρατήσει και δεν έχει συμβασιοποιήσει κανένα μεγάλο δημόσιο έργο, αντιμετωπίζει, κι αυτή τη φορά, με πλήρη προχειρότητα το θέμα του Βόρειου Οδικού Άξονα της Κρήτης.
Χωρίς καμία απολύτως μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας, χωρίς στρατηγικό σχεδιασμό, χωρίς καθορισμένο θεσμικό πλαίσιο, χωρίς εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, με άγνοια του συνολικού αριθμού των υπό κατασκευή χιλιομέτρων, με ανολοκλήρωτες απαλλοτριώσεις, και ύστερα από αλλεπάλληλες καθυστερήσεις και άλλες τόσες αλλαγές σχεδιασμού, η Κυβέρνηση έρχεται σήμερα να υποστηρίξει πως εντός του τρέχοντος μηνός θα εκδοθεί η προκήρυξη για την εκδήλωση ενδιαφέροντος για τον ΒΟΑΚ.
Είναι αυτονόητο πως στα δημόσια έργα θα πρέπει να υπάρχει διαφάνεια, συνέπεια και αξιοκρατία. Το θεσμικό πλαίσιο, τα κριτήρια, οι προδιαγραφές και οι διαδικασίες δημοπράτησης θα πρέπει να είναι εξαρχής ξεκάθαρα προς όλους τους ενδιαφερομένους, που θα διαγωνισθούν στο ίδιο φυσικό αντικείμενο.
Ο ΒΟΑΚ παραμένει, δυστυχώς, ο πιο επικίνδυνος αυτοκινητόδρομος με εκατοντάδες νεκρούς κάθε χρόνο. Αναμένουμε από την Κυβέρνηση να αντιμετωπίσει το ζήτημα με τη δέουσα σοβαρότητα και όχι ως ένα ακόμη επικοινωνιακό πυροτέχνημα».