Γράφει, ο Θόδωρος Δημητριάδης
Οι μεγαλύτεροι στην ηλικία το θυμούνται το παλιό καλοκαιρινό εκδρομικό τραίνο, που ξεκινούσε πρωί από Θεσσαλονίκη και κατέληγε στον Πλαταμώνα. Εκεί ο κόσμος έκανε το μπάνιο του στη θάλασσα, έτρωγε κάτω απ’ τα πλατάνια τα κεφτεδάκια που είχε φέρει μαζί του απ’ το σπίτι, έπινε καμιά γκαζόζα, αριγιάνι ή κομπόστα, και...
Οι μεγαλύτεροι στην ηλικία το θυμούνται το παλιό καλοκαιρινό εκδρομικό τραίνο, που ξεκινούσε πρωί από Θεσσαλονίκη και κατέληγε στον Πλαταμώνα. Εκεί ο κόσμος έκανε το μπάνιο του στη θάλασσα, έτρωγε κάτω απ’ τα πλατάνια τα κεφτεδάκια που είχε φέρει μαζί του απ’ το σπίτι, έπινε καμιά γκαζόζα, αριγιάνι ή κομπόστα, και...
το απογευματάκι πίσω πάλι στη Θεσσαλονίκη με το ίδιο τραίνο.
Σήμερα εκείνο το τραίνο έχει καταργηθεί. Όλοι πηγαίνουν με ιδιόκτητο Ι.Χ. αυτοκίνητο. Μόνο που την εκδρομή την χρυσοπληρώνουν (όσοι, αντέχουν):
Σήμερα εκείνο το τραίνο έχει καταργηθεί. Όλοι πηγαίνουν με ιδιόκτητο Ι.Χ. αυτοκίνητο. Μόνο που την εκδρομή την χρυσοπληρώνουν (όσοι, αντέχουν):
·
Βενζίνη 220 χλμ. Κόστος 30 ευρώ.
·
Διόδια Μαλγάρων (με επιστροφή), 2,40 ευρώ
·
Διόδια Αιγινίου 4,40
ευρώ
·
Διόδια Σκοτίνας 6,20
·
Πίτσα, φραπέ, καφές
18 ευρώ
·
ΣΥΝΟΛΟ 61 ΕΥΡΩ. Τέσσερα μπάνια το μήνα, 4 x 61 = 244 ευρώ.
Σημαντική υπενθύμιση:
Πριν από μόλις μερικά χρόνια, όταν ο σημερινός πρωθυπουργός μας ήταν
αντιπολίτευση, δήλωνε επίσημα και κατηγορηματικά ότι τα διόδια είναι απαράδεκτα,
και ότι στηρίζει το κίνημα “Δεν πληρώνω διόδια".
Σημαντική ενημέρωση:
·
Τα διόδια Μαλγάρων σύντομα θα τριπλασιαστούν
·
Νέα διόδια ετοιμάζονται στον περιφερειακό Θεσσαλονίκης
·
Είκοσι τρία (23) νέα διόδια ετοιμάζονται στην Εγνατία Οδό…