Σάββατο 23 Ιουνίου 2018

Η γραβάτα του Τσίπρα στο Twitter


Ο Αλέξης Τσίπρας φόρεσε γραβάτα το βράδυ της Παρασκευής, 22.06.2018, στο Ζάππειο και όπως ήταν… 

 
 
 
 
 
 
απολύτως λογικό, στο Twitter επικράτησε ένας πανικός!

Η γραβάτα του Αλέξη Τσίπρα προκάλεσε… χαμό! Ο πρωθυπουργός εμφανίστηκε στο Ζάππειο φορώντας γραβάτα σε βαθύ κόκκινο χρώμα, στην κοινή συνεδρίαση των Κοινοβουλευτικών Ομάδων ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ, για τον εορτασμό (ουσιαστικά) της συμφωνίας του Eurorgoup για το ελληνικό χρέος.

click4more

Όταν η Μπέτυ Μπαζιάνα «πάγωσε» με την ατάκα του Αλέξη Τσίπρα! [vid]

Φυσικά η κίνησή του αυτή έγινε θέμα συζήτησης σε ολόκληρη τη χώρα και το Twitter φυσικά δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση!

Το hashtag που… εκτοξεύτηκε στην πρώτη θέση των trends και δεν έφυγε από εκεί ούτε στιγμή, ήταν το #αγαπη_μου_εβαλα_γραβατα!

Ατάκα που παραπέμπει στη περίφημη φράση του πρώην υπουργού Οικονομικών, Γιάνη Βαρουφάκη, ο οποίος -σύμφωνα με τον δημοσιογράφο Ian Parker, του φημισμένου περιοδικού New Yorker, είχε περιγράψει την «εκρηκτική» περίοδο της επιβολής των capital control, στην σύζυγό του, Δανάη Στράτου, ως εξής: «Αγάπη μου, έκλεισα τις τράπεζες» (σ.σ. «Ηoney, I just shut the banks»).

Το Twitter, λοιπόν, «βούλιαξε» από αναρτήσεις με τα «καυστικά» σχόλια να δίνουν και να παίρνουν! Δείτε μερικές από τις χιλιάδες δημοσιεύσεις για την γραβάτα του Αλέξη Τσίπρα


Ζούμε στη χώρα που αποτελεί έκτακτη είδηση ότι ο Πρωθυπουργός κατάφερε να φορέσει γραβάτα. Ελπίζω να μπορεί να δέσει και τα κορδόνια του…#αγαπη_μου_εβαλα_γραβατα

— Αδιόριστος ΣΥΡΙΖΑίος (@metaklitos) June 22, 2018


#Αγαπη_μου_εβαλα_γραβατα#Eurogroup Ζαππειο Αλεξης pic.twitter.com/cXcafUeY21

— karapanagiotidu (@karapanagiotidu) June 22, 2018


Η ακριβότερη γραβάτα όλων των εποχών.#Ζαππειο

— Nikos Andritsos (@andritsos) June 22, 2018


Αυτή..μέχρι και μουστάκι..θα σε βάλει να ξυρίσεις !#Ζαππειο#Αλέξης#Τσίπρας#γραβατα#γραβατα_Τσιπρα

— AKIS SADEXIS (@SDXZV) June 22, 2018


Το ότι όλη αυτή η αντιμνημονιακή κοροϊδία που ξεκίνησε ο Σαμαράς από το #Ζάππειο το 2010, τελικά κορυφώθηκε από τον Τσίπρα πάλι στο Ζάππειο, μόνο ως επιβεβαίωση της ρήσης ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται σαν φάρσα και σαν τραγωδία το λες.

— Nicolas MG (@nicosmg) June 22, 2018


#αγαπη_μου_εβαλα_γραβατα δεν ειναι μια οποιαδηποτε γραβατα. Ειναι του ζαεφ.

— labros kar (@labrosk) June 22, 2018


Αλ6ς: #Αγαπη_μου_εβαλα_γραβατα Μπεττυ: και εγώ έβαλα τακούνια!

— NStf (@napstefan) June 22, 2018


Βρε είναι γάτα, είναι γάτα ο #αγαπη_μου_εβαλα_γραβατα

— NObody (@avassiliki) June 22, 2018


Μέρα που ειναι #Τσιπραςμεγραβάτα#Αγάπη_μου_έβαλα_γραβάτα#γραβατα_Τσιπρα#γραβαταpic.twitter.com/jOMjx176xQ

— ΚΚΕ ☭ Κολωνακίου ☭ (@KKE_Kolonakiou) June 22, 2018


#αγαπη_μου_εβαλα_γραβαταΣε ευχαριστούμε …είσαι θεουλης..!! pic.twitter.com/HTZo7EIJ9P

— Ελέυθερος (@L5ajJY1zFUQ6WhQ) June 22, 2018


#PowerOfLoveGR#PowerOfLove#Αγαπη_μου_εβαλα_γραβαταΌλοι αυτοί ψηφίζουν μας αξίζουν μνημόνια όχι ως το 2060 αλλά ως το 3060 pic.twitter.com/rIZDcYpq5u

— Xenia (@MpXenia73) June 22, 2018


Χοροί και πανηγύρια… μετά την συνέντευξη του @atsipras στο Ζάππειο pic.twitter.com/BtY3Dd2jow

Φίλιππος Π. (@prophil) June 22, 2018


#Αγαπη_μου_εβαλα_γραβαταpic.twitter.com/ttwFdXtQXK

— dora papaioannou (@dorapapaioannou) June 22, 2018


Την αλήθεια όμως όπως την λες παντα – πόσο καιρό έκανες να μάθεις να την δένεις ? #αγαπη_μου_έβαλα_γραβάταpic.twitter.com/DjAhO7sHKY

— 👶🏽👶 🧚‍♂️🧚‍♂️ K.P 🤷‍♂️ (@chappilot1) June 22, 2018


#Τσιπρας#Ζαππειο#γραβατα#γραβατα_Τσιπρα#Αγαπη_μου_εβαλα_γραβαταpic.twitter.com/Yv6jYqh0ZK

— Vlassis Paraschos (@vparasxos) June 22, 2018


#αγαπη_μου_έβαλα_γραβάταpic.twitter.com/XwQHqli6SX

— Φιλελέ βδέλυγμα (@Gveltistos) June 22, 2018


Πήρα θα επιμήκυνση να, με το συμπάθειο #Αγάπη_μου_έβαλα_γραβάταpic.twitter.com/osiOhP7iRk

— Χρυσαυγάχαχα (@Xrysavgahaha) June 22, 2018


-Γιατρέ νομίζω ότι είδα τον Τσίπρα με γραβάτα-Από τα πολλά μνημονια είναι. 50€.#αγαπη_μου_εβαλα_γραβατα

— micro™ (@smallestaccount) June 22, 2018


#αγαπη_μου_εβαλα_γραβατα Καισαριανή πότε πάμε;

— Valkanodytikos (@valkanodytikos) June 22, 2018


#αγαπη_μου_εβαλα_γραβαταΖΑΠΠΕΙΟ pic.twitter.com/ITLREhZZHj

— seed 30 2⃣➕2⃣=4⃣ (@petris32) June 22, 2018


#αγαπη_μου_έβαλα_γραβάταpic.twitter.com/eVFGGjFnQR

— Φιλελέ βδέλυγμα (@Gveltistos) June 22, 2018


Τι εννοείς δε βρήκες άλλη γραβάτα να φορέσεις…..?!#αγαπη_μου_εβαλα_γραβαταpic.twitter.com/riGjY4z82s

— Dimitris Argyriou (@jimitrakis9) June 22, 2018


Αυτή είναι από άλλο ανέκδοτο, θα σε κάνει να βογγήξεις, έχει μεγάλο φόρο πολυτελείας…..#αγαπη_μου_εβαλα_γραβαταpic.twitter.com/Z2IkOJC892

— Dimitris Argyriou (@jimitrakis9) June 22, 2018


Βλέπω τσιπρα με γραβάτα, τι έγινε?? Σωθήκαμε?? Να κατέβω Σύνταγμα??? #Αγαπη_μου_εβαλα_γραβατα

— Christina (@Christina___Chr) June 22, 2018


Φόρεσε γραβατα! #Αγάπη_μου_έβαλα_γραβάταpic.twitter.com/IURoyvFAkG

— Π/Θ Παντός Καιρού (@agreekment) June 22, 2018

Πηγή: www.newsit.gr