Δευτέρα 16 Ιουλίου 2018

Πηνελόπη Παπανάκου: "Στον αγώνα για την πατρίδα μου"


"Σήμερα για μένα είναι σημαντική μέρα, έγινα γιαγιά και ο εγγονός μου έχει τα πρώτα του γενέθλια, το απόγευμα θα είμαι μαζί του, αλλά τώρα είμαι εδώ στα διόδια της Λεπτοκαρυάς, στον...  





αγώνα για την πατρίδα μου" είπε μεταξύ άλλων χθες στην αγωνιστική κινητοποίηση για τη Μακεδονία η πρόεδρος του Μορφωτικού Συλλόγου "Νοσταλγοί της Παράδοσης" Πηνελόπη Παπανάκου. Στη φωτογραφία δίπλα στον πρόεδρο του πολιτιστικού συλλόγου Γανόχωρας "ΘΡΑΚΙΚΟΣ" Θωμά Αναστασιάδη στην ενημερωτική παρέμβαση στα διόδια της Λεπτοκαρυάς, όπου μοιράστηκαν φυλλάδια στα αγγλικά και στα ελληνικά στους διερχόμενους οδηγούς ενάντια στη συμφωνία των Πρεσπών με τους Σλάβους των Σκοπίων που ξεπουλάει το ελληνικό όνομα της Μακεδονίας και την ελληνική ιστορία.