Τετάρτη 8 Μαΐου 2019

18 και σήμερα...


Για να αποφασίσουν οι πολίτες ποιοι Περιφερειακοί, Δημοτικοί και Τοπικοί Σύμβουλοι θα τους εκπροσωπήσουν. Ποια θα είναι τα πρόσωπα που θα κληθούν να εργαστούν, να διοικήσουν, να ελέγξουν, να διεκδικήσουν.

Οι ψηφοφόροι δεν είναι άμοιροι ευθυνών. Πρέπει να σκεφτούν ποιοι υλοποιούν και ποιοι θεωρητικολογούν. Ποιοι ασχολούνται με τα κοινά για να προσφέρουν και ποιοι αναζητούν απλά μια εργασία για να επιβιώσουν. Ποιοι έχουν παρουσιάσει συγκεκριμένο έργο, ο κάθε ένας στον τομέα του και ποιοι αναλώνονται σε κεράσματα και χειραψίες.

Πολλοί μου λένε «Θωμά δεν έχεις ανάγκη..» κάποιοι άλλοι «Θωμά σε θέλω μέσα, σε πιστεύω, συγχαρητήρια για όλα όσα έχεις παρουσιάσει ΑΛΛΑ δεν μπορώ να σε ψηφίσω γιατί κατεβαίνει ο μπατζανάκης μου...» Λέω παντού και με κάθε τρόπο, ότι έχω ανάγκη τον κάθε σταυρό. Λέω επίσης ότι όποιος με θέλει, πρέπει να μου βάλει σταυρό και όχι να με εκλέξουν κάποιοι άλλοι...

 
 
 
 
Σε 18 ημέρες, εάν εκλεγώ, τότε ξεκινάει για εμένα το τρέξιμο. Το ουσιαστικό τρέξιμο, η δουλειά, οι μετρήσιμοι στόχοι και τα χειροπιαστά αποτελέσματα!

Στην πρώτη μου αυτή προσπάθεια, ζητώ την βοήθεια σας, την 1η Κυριακή. Ζητώ έναν από τους σταυρούς προτίμησης σας. Και ναι θα σας βγάλω ασπροπρόσωπους!

Γιατί Μπορώ και γιατί Θέλω!

Αναστασιάδης Θωμάς
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΕ ΔΡΑΣΗ – ΣΑΒΒΑΣ ΧΙΟΝΙΔΗΣ

Επικοινωνία: 6979223803 – thomas@anastasiadi.gr
@thomasanastasiadis1978