Παρασκευή 31 Μαΐου 2019

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

 
Η Ειλικρίνεια και η εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπο μου,με εκλέγει σήμερα Δημοτικό Σύμβουλο. Με την ίδια τιμιότητα και το ήθος θα εκπροσωπήσω όσους πίστεψαν σε εμένα για την καλύτερη πορεία του τόπου μας.
Ευχαριστώ... 
 



Θερμά τούς συγχωριανούς μου. Το χωριό της μητέρας μου τα Αλώνια όπου και γεννήθηκα. Όλο το σόι μου και ιδιαίτερα τον Θείο μου, φίλους και γνωστούς. Το χωριό που αγάπησα από μικρός και έχω μέσα στην καρδιά μου την Παλαιόστανη. Φυσικά θέλω να ομολογήσω ότι δεν περίμενα τόση αγάπη από φίλους και γνωστούς πού έχω στο Μακρύγιαλο. Ευχαριστώ όλους και τον καθένα ξεχωριστά. Ιδιαίτερα όλους αυτούς που με βοήθησαν ανοικτά και έκαναν αγώνα για εμένα, με πρωτεργάτες την αδερφή μου την παρέα της και τον γαμπρό μου.
Επίσης όλους όσους με στήριξαν γνωστούς και αγνώστους από όλη την εκλογική περιφέρεια του Δήμου Πύδνας Κολινδρού. Η κάθε ψήφος έχει για εμένα προσωπική αξία.
Τον επικεφαλή του συνδυασμού μας Παναγιώτη Καζά τον συγχαίρω για το ήθος και τη τιμιότητα που έδειξε όλα αυτά τα χρόνια. Εύχομαι τα καλύτερα στην οικογενειακή και προσωπική του ζωή.Δηλώνω ευτυχής που τον γνώρισα και συνεργάστηκα μαζί του.
Για τον δεύτερο γύρο δεν δεσμεύω κανένα φίλο ψηφοφόρο μου για την εκλογική του προτίμηση.

Σας ευχαριστώ με τιμή 

Χρήστος Καθάριος.