Η μαγευτική διαδρομή που πραγματοποιείται από τον Οδοντωτό, τον σιδηρόδρομο Διακοπτού- Καλαβρύτων, μάγεψε τους αναγνώστες του Guardian, οι οποίοι την συγκαταλέγουν ανάμεσα στις 10 κορυφαίες του κόσμου, που αξίζει κανείς να απολαύσει με τρένο.
Πρόκειται για...
μία από τις πιο δημοφιλείς ατραξιόν σε όλη την Ελλάδα, με εκατοντάδες επισκέπτες να παίρνουν το γρφικό τρένο για να ζήσουν τη μαγευτική διαδρομή στην αγκαλιά του Βουραϊκού ποταμού, κάτω από την επιβλητική σκιά του Χελμού.
Η γραμμή εγκαινιάστηκε το 1896 και ήταν ένα από τα πιο δύσκολα έργα της εποχής της. Πολύ λογικό, αν σκεφτεί κανείς πως περνά από δύσβατο έδαφος, καταλήγει σε μεγάλο υψόμετρο και περνά μέσα από το προστατευόμενο από την UNESCO φαράγγι του Βουραϊκού.
Η μαγευτική διαδρομή καλύπτει μία απόσταση 22 χλμ., διαρκεί μία ώρα και η ταχύτητα του τρένου κυμαίνεται από 30 έως 40 χιλιόμετρα στη γραμμή και από 6 έως 15 στα «δόντια», τα ειδικά γρανάζια δηλαδή, στα οποία γαντζώνεται. Η διαδρομή περνά μέσα στο φαράγγι πλάι στο Βουραϊκό, το ποτάμι που δημιουργεί μικρούς και μεγάλους καταρράκτες. Στη θέση μάλιστα Καταρράκτης τα νερά του ποταμού πέφτουν σχεδόν κάθετα και ορμητικά κάτω από το γεφύρι της γραμμής.
Μεταξύ άλλων, στο άρθρο της βρετανικής εφημερίδας συμπεριλαμβάνονται διαδρομές με τρένο σε χώρες όπως Αλάσκα, Βιετνάμ και Κολομβία.
Η γραμμή εγκαινιάστηκε το 1896 και ήταν ένα από τα πιο δύσκολα έργα της εποχής της. Πολύ λογικό, αν σκεφτεί κανείς πως περνά από δύσβατο έδαφος, καταλήγει σε μεγάλο υψόμετρο και περνά μέσα από το προστατευόμενο από την UNESCO φαράγγι του Βουραϊκού.
Η μαγευτική διαδρομή καλύπτει μία απόσταση 22 χλμ., διαρκεί μία ώρα και η ταχύτητα του τρένου κυμαίνεται από 30 έως 40 χιλιόμετρα στη γραμμή και από 6 έως 15 στα «δόντια», τα ειδικά γρανάζια δηλαδή, στα οποία γαντζώνεται. Η διαδρομή περνά μέσα στο φαράγγι πλάι στο Βουραϊκό, το ποτάμι που δημιουργεί μικρούς και μεγάλους καταρράκτες. Στη θέση μάλιστα Καταρράκτης τα νερά του ποταμού πέφτουν σχεδόν κάθετα και ορμητικά κάτω από το γεφύρι της γραμμής.
Μεταξύ άλλων, στο άρθρο της βρετανικής εφημερίδας συμπεριλαμβάνονται διαδρομές με τρένο σε χώρες όπως Αλάσκα, Βιετνάμ και Κολομβία.