Προ ημερών (Δεκ. 2019) η Δημοτική Αρχή της Γλυφάδας διέκοψε εκπαιδευτικό σεμινάριο με τίτλο:
«Το σχολείο που μας χωράει. Ευαισθητοποίηση και ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών στην πρόληψη των διακρίσεων και του αποκλεισμού με άξονα την ταυτότητα- έκφραση- χαρακτηριστικά φύλου και τον ερωτικό/ σεξουαλικό προσανατολισμό
Υγείας της Δ/νσης Π.Ε. Β’ Αθήνας και τα Κέντρα Πρόληψης Γλυφάδας, Κηφισιάς και Αθήνας. Μετά από έρευνα του Δήμου, έγινε γνωστό ότι το Δ.Σ. του ΚΕΠΡΑΓΕΑ δεν ήταν ενήμερο για το σεμινάριο. Ευλόγως λοιπόν αναδύονται διάφορα ερωτήματα:
Υγείας της Δ/νσης Π.Ε. Β’ Αθήνας και τα Κέντρα Πρόληψης Γλυφάδας, Κηφισιάς και Αθήνας. Μετά από έρευνα του Δήμου, έγινε γνωστό ότι το Δ.Σ. του ΚΕΠΡΑΓΕΑ δεν ήταν ενήμερο για το σεμινάριο. Ευλόγως λοιπόν αναδύονται διάφορα ερωτήματα:
Τι σχέση έχει ο ΟΚΑΝΑ (Οργανισμός κατά των Ναρκωτικών) με την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σχετικά με τον ερωτικό/σεξουαλικό προσανατολισμό;
Πώς υπεισέρχεται ένας ανεξέλεγκτος ΜΚΟ στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών των μαθητών; Ποιοι υπεύθυνοι έδωσαν έγκριση στο υλικό και στο σεμινάριο;
Υπήρχε πραγματικά ανάγκη 32 ωρών σεμιναρίου μόνο για την άρση του αποκλεισμού με άξονα την ταυτότητα-έκφραση-χαρακτηριστικά φύλου και τονερωτικό/ σεξουαλικό προσανατολισμό; Γιατί δεν γινόταν ένα σεμινάριο, που θα περιελάμβανε όλες τις περιπτώσεις των διακρίσεων (π.χ. λόγω καταγωγής, θρησκείας ή εμφάνισης, που είναι και πιο συνηθισμένες);
Ποιο είναι το ποσοστό αυτών των παιδιών, για να δικαιολογεί τόσες ώρεςσεμιναρίου;
Τι θέση έχει μεταξύ των συμμετεχόντων μία νηπιαγωγός (όπως αναφέρει η Υπεύθυνη του σεμιναρίου στην επιστολή της) σε ένα σεμινάριο τέτοιαςθεματολογίας; Μήπως τα παιδιά του νηπιαγωγείου ασκούν εκφοβισμό σε άλλαπαιδιά με άξονα την ταυτότητα-έκφραση-χαρακτηριστικά φύλου και τονερωτικό/ σεξουαλικό προσανατολισμό;
Γιατί στις καταγγελίες των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Γλυφάδας-Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης και ΕΛΜΕ Νότιας Αθήνας δεν αναγράφεται ο άξονας του σεμιναρίου;
Τελικά το σεμινάριο, υπό το πρόσχημα για τα ζητήματα διακρίσεων καιαποκλεισμού, ήταν ένα σεμινάριο διαφημιστικό και προπαγανδιστικό υπέρ της κοινότητας ΛΟΑΤΚΙ! Κανείς δεν θέλει τον αποκλεισμό και τον εκφοβισμό τωνδιαφορετικών παιδιών. Άλλο πράγμα είναι όμως το να προλαμβάνουμε τις διακρίσεις καιτον αποκλεισμό, από το να αναδεικνύουμε το διαφορετικό ως μιμητικό πρότυπο.
Με τα παραπάνω δεδομένα λοιπόν, πιστεύουμε πως ορθώς η Δημοτική Αρχή της Γλυφάδας διέκοψε το σεμινάριο, λαμβάνοντας υπ’ όψιν της και αντιδράσεις δημοτών (γονέων και εκπαιδευτικών), που θέλουν το δημόσιο σχολείο να χωράει όλα τα παιδιάοποιασδήποτε φυλής, χρώματος, θρησκείας, σεξουαλικού προσανατολισμού, αλλά χωρίςνα προπαγανδίζει τις θέσεις της κοινότητας ΛΟΑΤΚΙ, που δεν βασίζονται σε επιστημονικάδεδομένα (βλ. ενδεικτικά: www.anixneuseis.gr/κοινωνικο-φυλο-πλεκτάνη-επιστημόν/) και μπορεί να οδηγήσουν σε ανεπιθύμητες κοινωνικές καταστάσεις, όπως έχει ήδη συμβεί σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Τελικά το σεμινάριο, υπό το πρόσχημα για τα ζητήματα διακρίσεων καιαποκλεισμού, ήταν ένα σεμινάριο διαφημιστικό και προπαγανδιστικό υπέρ της κοινότητας ΛΟΑΤΚΙ! Κανείς δεν θέλει τον αποκλεισμό και τον εκφοβισμό τωνδιαφορετικών παιδιών. Άλλο πράγμα είναι όμως το να προλαμβάνουμε τις διακρίσεις καιτον αποκλεισμό, από το να αναδεικνύουμε το διαφορετικό ως μιμητικό πρότυπο.
Με τα παραπάνω δεδομένα λοιπόν, πιστεύουμε πως ορθώς η Δημοτική Αρχή της Γλυφάδας διέκοψε το σεμινάριο, λαμβάνοντας υπ’ όψιν της και αντιδράσεις δημοτών (γονέων και εκπαιδευτικών), που θέλουν το δημόσιο σχολείο να χωράει όλα τα παιδιάοποιασδήποτε φυλής, χρώματος, θρησκείας, σεξουαλικού προσανατολισμού, αλλά χωρίςνα προπαγανδίζει τις θέσεις της κοινότητας ΛΟΑΤΚΙ, που δεν βασίζονται σε επιστημονικάδεδομένα (βλ. ενδεικτικά: www.anixneuseis.gr/κοινωνικο-φυλο-πλεκτάνη-επιστημόν/) και μπορεί να οδηγήσουν σε ανεπιθύμητες κοινωνικές καταστάσεις, όπως έχει ήδη συμβεί σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.