Τα υπουργεία Προστασίας του Πολίτη και Εθνικής Άμυνας έχουν ήδη δρομολογήσει ενέργειες προκειμένου να σφραγιστεί ο Έβρος. Με τον φράκτη -που για χρόνια λειτουργούσε αποτρεπτικά- να έχει καταντήσει «σουρωτήρι».
Είναι χαρακτηριστικό πως...
Είναι χαρακτηριστικό πως...
ακόμη και υπόγειες… διαβάσεις είχαν σκαφτεί κάτω από το συρματόπλεγμα, ενώ και πόρτες με σπασμένες κλειδαριές επέτρεπαν την ελεύθερη πρόσβαση.Τώρα ο φράκτης είναι και πάλι έτοιμος να λειτουργήσει.
Παράλληλα έχει ανακοινωθεί η κατασκευή νέου φράχτη «τύπου ΝΑΤΟ» από τον Τελωνειακό Σταθμό Καστανεών μέχρι τη συνοριακή γραμμή, από την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης. Ο νέος φράκτης θα είναι μήκους 150 μ. και θα κατασκευαστεί πλησίον του τελωνείο των Καστανεών προκειμένου να λειτουργήσει αποτρεπτικά. Ο φράκτης τύπου ΝΑΤΟ» θα κατασκευαστεί µε υλικά υψηλής αντοχής, αιχµηρές λεπίδες και πυκνή δέση, όπως αυτά που χρησιµοποιούνται από τις δυνάµεις της Βορειοατλαντικής Συµµαχίας για την περίφραξη στρατοπέδων, αποθηκών πολεµοφοδίων και εργοστασίων υψίστης ασφαλείας.
Στον νέο σχεδιασµό µεθοδεύεται η επέκταση του φράχτη των 12 χιλιοµέτρων στη Νέα Βύσσα, κατά 3-4 χιλιόµετρα, και η δηµιουργία ανάλογων, µικρότερων σε γειτονικές περιοχές. Επίσης η παρακολούθησή τους µε συστήµατα καµερών και µη επανδρωµένα αεροσκάφη (UAV).
Πιο προσβάσιµα σηµεία θεωρούνται τα µονοπάτια από τα κοντινά χωριά Πετράδες, Ισάκιο και Πυθίο, τα οποία βρίσκονται στη γραµµή µεταξύ Διδυµοτείχου και Ορεστιάδας. Νέα περάσµατα -και µάλιστα πολύ ενεργά- εντοπίστηκαν στον ορεινό όγκο Σουφλίου και στα τριγύρω Ποµακοχώρια.
Η κυβέρνηση όμως προχωράει στην εγκατάσταση ενός υπερσύγχρονου δικτύου παρακολούθησης με δεκάδες κάμερες ασφαλείας σε όλο το μήκος της ελληνοτουρκικής μεθορίου στον Έβρο, επιπλέον προχωράει και στην πρόσληψη 400 συνοριοφυλάκων για αυτή την περιοχή.
Πιστεύουν ότι αυτά τα μέτρα, μαζί και με την δημιουργία κλειστών δομών θα βοηθήσουν να αναχαιτιστεί κάπως οι μεταναστευτικές ροές. Οι ιδεοληψίες της προηγούμενης κυβέρνησης έκαναν όση ζημιά μπορούσαν να κάνουν. Η λογική των ανοιχτών συνόρων, που πρέσβευε και πρεσβεύει ο Σύριζα μας έφεραν σε αυτό το χάλι.
Παράλληλα έχει ανακοινωθεί η κατασκευή νέου φράχτη «τύπου ΝΑΤΟ» από τον Τελωνειακό Σταθμό Καστανεών μέχρι τη συνοριακή γραμμή, από την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης. Ο νέος φράκτης θα είναι μήκους 150 μ. και θα κατασκευαστεί πλησίον του τελωνείο των Καστανεών προκειμένου να λειτουργήσει αποτρεπτικά. Ο φράκτης τύπου ΝΑΤΟ» θα κατασκευαστεί µε υλικά υψηλής αντοχής, αιχµηρές λεπίδες και πυκνή δέση, όπως αυτά που χρησιµοποιούνται από τις δυνάµεις της Βορειοατλαντικής Συµµαχίας για την περίφραξη στρατοπέδων, αποθηκών πολεµοφοδίων και εργοστασίων υψίστης ασφαλείας.
Στον νέο σχεδιασµό µεθοδεύεται η επέκταση του φράχτη των 12 χιλιοµέτρων στη Νέα Βύσσα, κατά 3-4 χιλιόµετρα, και η δηµιουργία ανάλογων, µικρότερων σε γειτονικές περιοχές. Επίσης η παρακολούθησή τους µε συστήµατα καµερών και µη επανδρωµένα αεροσκάφη (UAV).
Πιο προσβάσιµα σηµεία θεωρούνται τα µονοπάτια από τα κοντινά χωριά Πετράδες, Ισάκιο και Πυθίο, τα οποία βρίσκονται στη γραµµή µεταξύ Διδυµοτείχου και Ορεστιάδας. Νέα περάσµατα -και µάλιστα πολύ ενεργά- εντοπίστηκαν στον ορεινό όγκο Σουφλίου και στα τριγύρω Ποµακοχώρια.
Η κυβέρνηση όμως προχωράει στην εγκατάσταση ενός υπερσύγχρονου δικτύου παρακολούθησης με δεκάδες κάμερες ασφαλείας σε όλο το μήκος της ελληνοτουρκικής μεθορίου στον Έβρο, επιπλέον προχωράει και στην πρόσληψη 400 συνοριοφυλάκων για αυτή την περιοχή.
Πιστεύουν ότι αυτά τα μέτρα, μαζί και με την δημιουργία κλειστών δομών θα βοηθήσουν να αναχαιτιστεί κάπως οι μεταναστευτικές ροές. Οι ιδεοληψίες της προηγούμενης κυβέρνησης έκαναν όση ζημιά μπορούσαν να κάνουν. Η λογική των ανοιχτών συνόρων, που πρέσβευε και πρεσβεύει ο Σύριζα μας έφεραν σε αυτό το χάλι.