Η εξάπλωση του κορωνοϊού στη χώρα μας παράλληλα με το κλίμα ανησυχίας που επικρατεί είχαν ως αποτέλεσμα να εκτοξευθούν οι πολήσεις στα σούπερ μάρκετ.
Αντίθετα, πτώση...
Αντίθετα, πτώση...
του τζίρου καταγράφεται στα εμπορικά καταστήματα ειδών ένδυσης υπόδησης και οικιακού εξοπλισμού.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας IRI, την εβδομάδα 24/2 με 1/3 (εβδομάδα πριν από την Κ. Δευτέρα) καταγράφηκε αύξηση πωλήσεων σε αξία στα προϊόντα σταθερού barcode (ταχυκίνητα και είδη bazaar και όχι τα επί ζυγίω) κατά 35,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, δηλαδή την εβδομάδα πριν από την Κ. Δευτέρα (4/3/2019- 10/3/2019).Ωστόσο, σε αμιγώς συγκρίσιμη βάση την εν λόγω εβδομάδα οι τζίροι στα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα εμφανίζονται ενισχυμένοι κατά 41,8%.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας IRI, την εβδομάδα 24/2 με 1/3 (εβδομάδα πριν από την Κ. Δευτέρα) καταγράφηκε αύξηση πωλήσεων σε αξία στα προϊόντα σταθερού barcode (ταχυκίνητα και είδη bazaar και όχι τα επί ζυγίω) κατά 35,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, δηλαδή την εβδομάδα πριν από την Κ. Δευτέρα (4/3/2019- 10/3/2019).Ωστόσο, σε αμιγώς συγκρίσιμη βάση την εν λόγω εβδομάδα οι τζίροι στα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα εμφανίζονται ενισχυμένοι κατά 41,8%.