Τετάρτη 27 Μαΐου 2020

Η ανάρτηση της αντιπεριφερειάρχη για τον ένα χρόνο από τις εκλογές



  Η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας Σοφία Μαυρίδου σε χθεσινή της ανάρτησή στο facebook για τη συμπλήρωση ενός χρόνου από τις αυτοδιοικητικές εκλογές με λίγες «κουβέντες» και λίγες «φωτογραφίες» ξεκαθαρίζει τα «πάντα»:





Σοφία Μαυρίδου
τη Δευτέρα

26 Μαΐου 2019, πριν ακριβώς ένα χρόνο!!! Προσπάθεια, αγωνία και ανυπομονησία για την εκλογική αυτοδιοικητική κάλπη!!!! Ομως το αποτέλεσμα των 16.200 ψήφων με δικαίωσε προσωπικά αλλά και το ποσοστό του 66% της παράταξης -το πρώτο ποσοστό στην Κεντρική Μακεδονία-ακόμη περισσότερο για το έργο που έγινε στην Πιερία μας!! Τίποτα δεν έγινε από μόνο του!! Στα χρόνια που πέρασαν η οικογένεια μου, οι φίλοι μου, οι συνεργάτες μου και όλοι εσείς αγαπημένοι μου❤️σταθήκατε συμπαραστάτες και συνοδοιπόροι!! Ενα πολύ μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον Περιφερειάρχη της ❤️καρδιάς μου Απόστολο Τζιτζικώστα που με στηρίζει και σε όλους σας που μ’ εμπιστεύεστε!! Και θα συνεχίσουμε όλοι μαζι συνοδοιπόροι για μια καλύτερη μέρα για τον τόπο μας, την Πιερία μας!!! Αγαπώ τον τόπο μου❤️και ονειρεύομαι ένα καλύτερο αύριο με σεβασμό και εκτίμηση στον καθένα σας!!! Sofia 2020


https://www.facebook.com/sofmavridou/posts/2656901361254318