Τρίτη 28 Ιουλίου 2020

Οι πωλήσεις ποιανού προϊόντος αυξήθηκαν στην καραντίνα


     
 
 
 
 
     Σε ένα παραδοσιακό προϊόν στράφηκαν οι καταναλωτές κατά τη διάρκεια της καραντίνας, με αποτέλεσμα να αυξήσουν σημαντικά τις πωλήσεις του.
Ο λόγος για...

 
 
τη βανίλια «υποβρύχιο», ένα γλυκό του κουταλιού που αύξησε σημαντικά τις πωλήσεις του, όπως δήλωσε ο Λάζαρος Παπαγεωργίου, ιδιοκτήτης εταιρίας που παρασκευάζει βανίλια εδώ και κοντά έναν αιώνα: «Το "υποβρύχιο" είναι μια εικόνα που έχουν οι περισσότεροι στο μυαλό τους ως μια γλυκιά ανάμνηση από την αθωότητα των παιδικών χρόνων. Αυτήν την περίοδο αλλά και τους μήνες της καραντίνας ήταν αυξημένη η ζήτηση, καθώς ο κόσμος στράφηκε στην οικιακή κατανάλωση πρωινού αλλά και το απόγευμα, γυρνώντας σπίτι, φαίνεται να το επιλέγει ως επιδόρπιο».

Την ανοδική τάση στις πωλήσεις του «υποβρυχίου» επιβεβαίωσε και ο Γιώργος Παπασταύρου, που διατηρεί εργοστάσιο παραγωγής χαλβά στα Γιαννιτσά από το 1924. Όπως εξήγησε: «Έχουμε ένα ποσοστό περίπου 5% αυξημένο στις πωλήσεις, σε σχέση με πέρυσι. Δεν υπήρξε μείωση στην παραγωγή της βανίλιας κι αυτό μας ξάφνιασε ευχάριστα! Μάλιστα, φέτος ήταν μεγαλύτερη η ζήτηση σε Ρόδο και Κρήτη».