Η. Χατζηχριστοδούλου: «Συνεχίζουμε δυναμικά και το χειμώνα να προβάλουμε τον δωδεκάμηνο τουρισμό στην Πιερία»
Τα αποτελέσματα της μεγάλης διαδικτυακής τουριστικής καμπάνιαςμε τίτλο «Πιερία, πού αλλού;», που...
βρίσκεται σε εξέλιξη με πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου Πιερίας και τη συμμετοχή της Π.Ε Πιερίας, του δήμου Κατερίνης και της Ομοσπονδίας Ενοικιαζόμενων Δωματίων Πιερίας-Ημαθίας-Πέλλας, παρουσιάστηκαν στους εκπροσώπους των τουριστικών φορέων του νομού, το απόγευμα της Τετάρτης 26 Αυγούστου 2020.
Οι άνθρωποι του τουρισμού της Πιερίας είχαν την ευκαιρία να πληροφορηθούν με κάθε λεπτομέρεια τα μετρήσιμα αποτελέσματα του βαθμού διείσδυσης στο κοινό, των προωθητικών ενεργειών της καμπάνιας, από τον επικοινωνιολόγο και συνεργάτη του Επιμελητηρίου κ. Χρήστο Χέλμη.
Όπως είπε ο κ. Χέλμης, βρισκόμαστε μόνο στην αρχή της προσπάθειας για εδραίωση μίας σύγχρονης τουριστικής ταυτότητας για την Πιερία σημειώνοντας ότι τα μέχρι τώρα στοιχεία που προέκυψαν από την καμπάνια είναι άκρως ενθαρρυντικά.
«Είναι μία προσπάθεια η οποία ξεκίνησε από το Επιμελητήριο αλλά εμείς δεν διεκδικούμε τον πρώτο ρόλο. Στόχος μας είναι να πάμε όλοι μαζί. Οι αριθμοί είναι αδιάψευστοι και βρίσκονται στη διάθεση του καθενός καθώς όποιος επιθυμεί μπορεί να τα δει και να τα αξιολογήσει μέσα από το διαδίκτυο», ανέφερε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου κ. Ηλίας Χατζηχριστοδούλου.
Οι άνθρωποι του τουρισμού της Πιερίας είχαν την ευκαιρία να πληροφορηθούν με κάθε λεπτομέρεια τα μετρήσιμα αποτελέσματα του βαθμού διείσδυσης στο κοινό, των προωθητικών ενεργειών της καμπάνιας, από τον επικοινωνιολόγο και συνεργάτη του Επιμελητηρίου κ. Χρήστο Χέλμη.
Όπως είπε ο κ. Χέλμης, βρισκόμαστε μόνο στην αρχή της προσπάθειας για εδραίωση μίας σύγχρονης τουριστικής ταυτότητας για την Πιερία σημειώνοντας ότι τα μέχρι τώρα στοιχεία που προέκυψαν από την καμπάνια είναι άκρως ενθαρρυντικά.
«Είναι μία προσπάθεια η οποία ξεκίνησε από το Επιμελητήριο αλλά εμείς δεν διεκδικούμε τον πρώτο ρόλο. Στόχος μας είναι να πάμε όλοι μαζί. Οι αριθμοί είναι αδιάψευστοι και βρίσκονται στη διάθεση του καθενός καθώς όποιος επιθυμεί μπορεί να τα δει και να τα αξιολογήσει μέσα από το διαδίκτυο», ανέφερε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου κ. Ηλίας Χατζηχριστοδούλου.
Υπογράμμισε δε ότι η καμπάνια θα συνεχιστεί και το χειμώνα.
«Στόχος μας είναι να παρουσιαστεί η Πιερία ως δωδεκάμηνος τουριστικός προορισμός σε ένα κοινό το οποίο παραδοσιακά δεν μας επιλέγει, όπως είναι η Αθήνα. Γι’ αυτό και αξιοποιούμε τα εργαλεία του διαδικτύου για να στοχεύσουμε ακριβώς εκεί που επιθυμούμε».
Ήδη, όπως είπε ο πρόεδρος, βρισκόμαστε στην πρώτη τετράδα στις επιλογές των δικαιούχων του κοινωνικού τουρισμού σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΑΕΔ.
Εκ μέρους των φορέων που συμμετέχουν, το «παρών» έδωσαν ο αντιδήμαρχος Τουρισμού & Δόμησης του δήμου Κατερίνης κ. Γιώργος Νταντάμης και ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ενοικιαζόμενων Δωματίων Πιερίας-Ημαθίας-Πέλλας κ. Γρηγόρης Βεϊδαμενίδης οι οποίοι συμφώνησαν ότι η προσπάθεια για προβολή του νομού σε όλα τα επίπεδα θα πρέπει να είναι διαρκής και επίμονη.
Το «παρών» έδωσε επίσης ο δήμαρχος Πύδνας-Κολινδρού κ. Ανέστης Μανώλας.
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΜΗΝΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ
21-07-20 ΕΩΣ 24-08-20
Στο διάστημα 21-07-20 έως 24-08-20 έχουν ενεργοποιηθεί συνολικά 52 διαφημίσεις.
Συγκεκριμένα:
- 5 διαφημίσεις σε Facebook&Instagram
- 19 διαφημίσεις Google Display
- 24 διαφημίσεις Google Search
- 4 διαφημίσεις YouTube
- Περισσότερες από 6.400 επισκέψεις στο diakopes.champier.gr.
- Περισσότερες από 8.900 προβολές σελίδων.
- Αυξήθηκε το κοινό στους λογαριασμούς που διαθέτει το Επιμελητήριο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
-
Οι διαφημίσεις προβλήθηκαν συνολικά 7.940.000φορές.
Τις διαφημίσεις είδαν 2.106.000 άτομα.
Οι διαφημίσεις συγκέντρωσαν 185.200 αλληλεπιδράσεις.
Τα βίντεο περισσότερο από 5 secπροβλήθηκαν 143.250 φορές.
Το websiteτης τουριστικής καμπάνιας συγκέντρωσε 6.400 επισκέψεις.
76% των αλληλεπιδράσεων προήλθαν από άνδρες (23% από γυναίκες)
35,5% των αλληλεπιδράσεων προήλθαν από ηλικίες άνω των 45-54 ετών
30% από ηλικίες 35-44 ετών
Το targetgroupμε τη μεγαλύτερη απόδοση είναι άνδρες ηλικίας 25-34 ετών.
Υπήρξε μεγάλη απήχηση στις διαφημίσεις αναζήτησης Googleγια τον κοινωνικό τουρισμό.
«Στόχος μας είναι να παρουσιαστεί η Πιερία ως δωδεκάμηνος τουριστικός προορισμός σε ένα κοινό το οποίο παραδοσιακά δεν μας επιλέγει, όπως είναι η Αθήνα. Γι’ αυτό και αξιοποιούμε τα εργαλεία του διαδικτύου για να στοχεύσουμε ακριβώς εκεί που επιθυμούμε».
Ήδη, όπως είπε ο πρόεδρος, βρισκόμαστε στην πρώτη τετράδα στις επιλογές των δικαιούχων του κοινωνικού τουρισμού σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΑΕΔ.
Εκ μέρους των φορέων που συμμετέχουν, το «παρών» έδωσαν ο αντιδήμαρχος Τουρισμού & Δόμησης του δήμου Κατερίνης κ. Γιώργος Νταντάμης και ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ενοικιαζόμενων Δωματίων Πιερίας-Ημαθίας-Πέλλας κ. Γρηγόρης Βεϊδαμενίδης οι οποίοι συμφώνησαν ότι η προσπάθεια για προβολή του νομού σε όλα τα επίπεδα θα πρέπει να είναι διαρκής και επίμονη.
Το «παρών» έδωσε επίσης ο δήμαρχος Πύδνας-Κολινδρού κ. Ανέστης Μανώλας.
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΜΗΝΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ
21-07-20 ΕΩΣ 24-08-20
Στο διάστημα 21-07-20 έως 24-08-20 έχουν ενεργοποιηθεί συνολικά 52 διαφημίσεις.
Συγκεκριμένα:
- 5 διαφημίσεις σε Facebook&Instagram
- 19 διαφημίσεις Google Display
- 24 διαφημίσεις Google Search
- 4 διαφημίσεις YouTube
- Περισσότερες από 6.400 επισκέψεις στο diakopes.champier.gr.
- Περισσότερες από 8.900 προβολές σελίδων.
- Αυξήθηκε το κοινό στους λογαριασμούς που διαθέτει το Επιμελητήριο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
-
Οι διαφημίσεις προβλήθηκαν συνολικά 7.940.000φορές.
Τις διαφημίσεις είδαν 2.106.000 άτομα.
Οι διαφημίσεις συγκέντρωσαν 185.200 αλληλεπιδράσεις.
Τα βίντεο περισσότερο από 5 secπροβλήθηκαν 143.250 φορές.
Το websiteτης τουριστικής καμπάνιας συγκέντρωσε 6.400 επισκέψεις.
76% των αλληλεπιδράσεων προήλθαν από άνδρες (23% από γυναίκες)
35,5% των αλληλεπιδράσεων προήλθαν από ηλικίες άνω των 45-54 ετών
30% από ηλικίες 35-44 ετών
Το targetgroupμε τη μεγαλύτερη απόδοση είναι άνδρες ηλικίας 25-34 ετών.
Υπήρξε μεγάλη απήχηση στις διαφημίσεις αναζήτησης Googleγια τον κοινωνικό τουρισμό.