Τρίτη 18 Αυγούστου 2020

ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ ΕΔΩ: Η Ναζιάρα η Nazli από την Άγκυρα που το παίζει Γεωργία πατριώτισσα από τα Σεπόλια - Έτσι παίζει μπάλα η ΜΙΤ στο ελληνικό διαδίκτυο


   
      Μία βόλτα στο διαδίκτυο τις τελευταίες μέρες και ειδικά σε Twitter, Facebook και Instagram, είναι αρκετή για να διαπιστώσει κανείς πως το πεδίο αντιπαράθεσης Ελλάδας – Τουρκίας δεν είναι μόνο στην Ανατολική Μεσόγειο, αλλά και το ίντερνετ.

Η... 

Τουρκία δίνει μεγάλη σημασία στην εικόνα της χώρας στο διαδίκτυο, το οποίο προσπαθεί χρόνια τώρα να ελέγξει ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, στην ΜΙΤ υπάρχει ειδική υπηρεσία ελληνόφωνων τρολ όπου εργάζονται 20-30 άτομα (σ.σ. λέγεται πως τελευταία ο αριθμός τους αγγίζει τα 50 άτομα).

Οι υπηρεσία των ελληνόφωνων της ΜΙΤ σκοπό έχει να απομαγνητοφωνεί τα ελληνικά μέσα και ειδικά ότι έχει ενδιαφέρον για την Τουρκία. Όπως είναι φυσικό τον τελευταίο καιρό η συγκεκριμένη υπηρεσία έχει πάρει φωτιά, αφού χιλιάδες είναι τα άρθρα που καταγράφουν και ενημερώνουν γι αυτά τους ανωτέρους τους.

Οι παραπάνω διαδικασία είναι μόνο ένα μέρος της δουλειάς του στρατού των τρολ που έχει στην υπηρεσία της η μυστική υπηρεσία της Τουρκίας.

Καθένας από τους ελληνόφωνους υπαλλήλους της ΜΙΤ έχει δύο με τρία ελληνικά προφίλ σε Facebook ή Τwitter, απ’ όπου γράφοντας στα ελληνικά προσπαθεί να δημιουργήσει«ρεύμα» στο διαδίκτυο. Π.χ. το «στο Καστελόριζο η Ελλάδα δεν στέλνει γιατρό και θέλει να έχει και ΑΟΖ» ήταν ένα από τα «μηνύματα» που έπρεπε να περάσει η συγκεκριμένη ομάδα.

  Η ηττοπάθεια, οι ψευδείς ειδήσεις, οι επιθέσεις στο Στρατό, είναι στρατηγικές επιδιώξεις τους

Στην καθημερινή απασχόλησή των ελληνόφωνων τρολ της Τουρκίας είναι και ο σχολιασμός αναρτήσεων σε ελληνικούς λογαριασμούς στα social media. Τα σχόλια δεν πρέπει να είναι διθυραμβικά για την τουρκική πολιτική αλλά να μεταδίδουν μια διάθεση ανθρωπισμού και αγωνίας για την διατήρηση της ειρήνης στην περιοχή. π.χ. «εσείς πολεμάτε για τα λεφτά των πετρελαϊκών εταιρειών».

Ο στρατός των ελληνόφωνων τρόλ πρέπει να δημιουργεί διαδικτυακές σχέσεις (π.χ. follow) με Έλληνες που βρίσκονται σε θέσεις κλειδιά, ώστε να έχουν άμεσα γνώση στο τι αναφέρουν στα social media και να ενημερώνουν (και να ενημερώνονται) για τις τάσεις στο διαδίκτυο στην Ελλάδα. Αυτές οι τάσεις, μετά από μελέτη των επικεφαλής τους γίνονται τα «όπλα» τους στον επικοινωνιακό αγώνα υπέρ της Τουρκίας.

sportime.gr