Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2021

ΝΕΑ ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΗ καταγγελία για τον Φιλιππίδη! «ΜΕ ΚΛΕΙΔΩΣΕ στο αυτοκίνητο και αυνανιζόταν...»

    
  
Μια ακόμη καταγγελία σεξουαλικής παρενόχλησης έρχεται στο φως της δημοσιότητας και αφορά σε πολύ γνωστό ηθοποιό. Πρόκειται για τον Πέτρο Φιλιππίδη. Σύμφωνα με την καταγγέλλουσα ηθοποιό (αρχικά ονόματος Α.Γ.), ο κ. Φιλιππίδης εκμεταλλευόμενος τη θέση εξουσίας που κατείχε την εκβίασε για μία θέση εργασίας.
Όπως... 

 
 
αναφέρει η καταγγέλλουσα στο documentonews.gr, τον προειδοποίησε ότι θα τον καταγγείλει στα κανάλια και αυτός της απάντησε κυνικά πως «τα κανάλια θα μου κλάσουν τα αρχ…».

Στην ανατριχιαστική της περιγραφή το θύμα καταγγέλλει ότι ο ηθοποιός αυνανίστηκε μπροστά της. Συγκεκριμένα, η ηθοποιός λέει πως την ώρα που τον προειδοποιεί, ότι θα τον καταγγείλει στα κανάλια αυτός της απαντά κυνικά πως «τα κανάλια θα μου κλάσουν τα @@...». Προηγουμένως έχει απλώσει ήδη το χέρι του, όπως καταγγέλλει η ίδια πάνω της και την αγγίζει. Αυτή αρνείται. Άλλωστε με τον ηθοποιό συναντήθηκε μόνο για δουλειά, αρχικά σε ένα καφέ. Στη συνέχεια ο ηθοποιός προσφέρεται να τη γυρίσει στο σπίτι. Την οδηγεί όμως σε έναν αδιέξοδο δρόμο στο Παλαιό Ψυχικό. Κλειδώνει την πόρτα του αυτοκινήτου για να μην μπορεί να βγει. Παρά το γεγονός ότι η ίδια ζητεί να σταματήσει, δεν την ακούει.

Το όσα λέει στη συνέχεια προκαλούν ανατριχίλα: «Αρχισε να απλώνει το χέρι του πάνω μου και να μου σηκώνει το φόρεμα». «Του άρπαξα τα χέρια και του είπα να σταματήσει. ‘Κόφτο! Θα σε βγάλω στα κανάλια’. Γέλαγε και χαϊδευόταν! ‘Τα @@ θα μου κλάσουν τα κανάλια!’ είπε».

«Τον έβλεπα να ξεφεύγει. Άνοιξε το παντελόνι και άρχισε να αυνανίζεται. Του φώναζα να ανοίξει τις πόρτες. Με έπιασε από το σβέρκο και με τράβηξε πάνω του».
«Έκανα πως παθαίνω κρίση. Χτυπιόμουν! Χέρια… πόδια ..γόνατα.. αγκώνες.. Υστερία. Σοκ. Κρίση! Στην αρχή του άρεσε. Έβαζε περισσότερη δύναμη και πόθο. Πάρτον! Πάρτον στο στόμα, μου έλεγε σχεδόν αυτιστικά. Μετά από λίγα λεπτά και αφού είχε δίπλα του ένα αγρίμι, άνοιξε την πόρτα και με πέταξε έξω απ το αυτοκίνητο. Έπεσα με τα γόνατα».
«’Άντε γ!.. που θες και ρόλο!’, με ‘έφτυσε’».

«Πρόλαβα να πάρω το βιογραφικό μου, πατημένο και σκισμένο, απ το πατάκι του συνοδηγού ενώ μου έκλεινε θυμωμένος την πόρτα. Γύρισα με τα πόδια από χωματόδρομο, με το φορεματάκι που ποτέ δεν ξαναφόρεσα από τότε, μέσα στη ζέστη ,με γόνατα ματωμένα, κρατώντας το βιογραφικό μου στο χέρι. Με είχε προσβάλει ως γυναίκα, ως ηθοποιό και ως άνθρωπο».