Για την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας μέσω οικιακής πρίζας θα απαιτούνται 14 ώρες
Αντίστροφα μετράει ο χρόνος μέχρι την άφιξη του Dacia Spring στην ελληνική αγορά, κάτι το οποίο φαίνεται πως θα γίνει μέσα στη χρονιά και λογικά μετά το καλοκαίρι που θα ξεκινήσει το λανσάρισμα του αυτοκινήτου.
Πέρα από...
το γεγονός πως δεν θα παράγει ρύπους, το μικρό SUV, όπως επιβεβαιώνει η Dacia, θα είναι το φθηνότερο ηλεκτρικό της αγοράς, με γαλλικά δημοσιεύματα να προσθέτουν πως θα κοστίζει λίγο πάνω από τις 10.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένων των επιδότησεων. Σημειώστε πως η ανάλογη επιδότηση στην Γαλλία αντιστοιχεί σε περίπου 6.000-7.000 (στην Ελλάδα είναι πάνω – κάτω 5.000 ευρώ).
Το Dacia Spring θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-A, θα έχει μήκος 3,73 μ., πλάτος 1.58 μ., ενώ το ύψος του θα αντιστοιχεί σε 1,51 μ. Θα μπορεί να μεταφέρει με ευκολία έως και τέσσερις επιβάτες, ενώ η χωρητικότητα του πορτπαγκάζ θα αποτυπώνεται σε 300 λτ.
Το μοντέλο θα «φορά» έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 45 ίππων, ο οποίος θα τροφοδοτείται από μια μπαταρία ίοντων λιθίου χωρητικότητας 26,8 kWh. Περί αυτονομίας, ο όμιλος Renault υποστηρίζει πως αυτή θα αντιστοιχεί σε 230 χλμ., ενώ εφόσον κινείται αποκλειστικά μέσα στην πόλη, με μια φόρτιση, θα μπορεί να διανύσει έως και 305 χλμ. (σε κύκλο WLTP).
Για την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας μέσω οικιακής πρίζας θα απαιτούνται 14 ώρες, ενώ σε παροχή συνεχούς ρεύματος (DC) έντασης 30 kW, η φόρτιση από το 0 στο 80% δεν θα διαρκεί περισσότερο από μία ώρα. Σημειώνεται πως σε Wallbox ισχύος 7,4 kW ο χρόνος πλήρης φόρτισης θα αντιστοιχεί σε περίπου 5 ώρες.
Το Dacia Spring θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-A, θα έχει μήκος 3,73 μ., πλάτος 1.58 μ., ενώ το ύψος του θα αντιστοιχεί σε 1,51 μ. Θα μπορεί να μεταφέρει με ευκολία έως και τέσσερις επιβάτες, ενώ η χωρητικότητα του πορτπαγκάζ θα αποτυπώνεται σε 300 λτ.
Το μοντέλο θα «φορά» έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 45 ίππων, ο οποίος θα τροφοδοτείται από μια μπαταρία ίοντων λιθίου χωρητικότητας 26,8 kWh. Περί αυτονομίας, ο όμιλος Renault υποστηρίζει πως αυτή θα αντιστοιχεί σε 230 χλμ., ενώ εφόσον κινείται αποκλειστικά μέσα στην πόλη, με μια φόρτιση, θα μπορεί να διανύσει έως και 305 χλμ. (σε κύκλο WLTP).
Για την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας μέσω οικιακής πρίζας θα απαιτούνται 14 ώρες, ενώ σε παροχή συνεχούς ρεύματος (DC) έντασης 30 kW, η φόρτιση από το 0 στο 80% δεν θα διαρκεί περισσότερο από μία ώρα. Σημειώνεται πως σε Wallbox ισχύος 7,4 kW ο χρόνος πλήρης φόρτισης θα αντιστοιχεί σε περίπου 5 ώρες.
«Προσφέροντας το Spring, ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης με χαρακτήρα SUV το οποίο εξυπηρετεί τις ανάγκες των πελατών και προσφέρεται σε ασυναγώνιστη τιμή, η Dacia εκδημοκρατίζει την ηλεκτρική κινητικότητα», υπογραμμίζει σε ανακοίνωσή της ο όμιλος Renault.
Όπως αναφέραμε, το Dacia Spring θα διατεθεί στην ελληνική αγορά στους επόμενους μήνες, με επικρατέστερη περίοδο εκείνη του φθινοπώρου.
Όπως αναφέραμε, το Dacia Spring θα διατεθεί στην ελληνική αγορά στους επόμενους μήνες, με επικρατέστερη περίοδο εκείνη του φθινοπώρου.