Μεγάλη ήταν η πτώση στις πωλήσεις εφημερίδων και περιοδικών το 2020, με τις πρώτες να καταγράφουν απώλειες 18,4% σε σχέση με το 2019 και τα περιοδικά απώλειες της τάξης του 6%.
Σύμφωνα με...
την έρευνα ημερήσιου και περιοδικού Τύπου της ΕΛΣΤΑΤ, οι εφημερίδες πούλησαν πέρυσι 8.627.866 λιγότερα φύλλα συνολικά.
Στις επιμέρους κατηγορίες, στις πολιτικές εφημερίδες οι απώλειες είναι 4.650.990 φύλλα (13,5%), στις οικονομικές 57.600 φύλλα (7,5%), στις αθλητικές 3.684.489 φύλλα (34,8%) και στις λοιπές (θρησκευτικές κ.ά.) 234.787 φύλλα (24%). Σημειώνεται ότι το 2019 σε σύγκριση με το 2018 είχε καταγραφεί μείωση 13,7% στις συνολικές πωλήσεις των εφημερίδων σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Παράλληλα οι πωλήσεις των περιοδικών μειώθηκαν περαιτέρω πέρσι κατά 1.200.726 τεύχη (6%) σε σχέση με το 2019. Πτώση παρατηρείται στις πωλήσεις όλων των επιμέρους κατηγοριών με εξαίρεση τα ελευθέρου χρόνου- ψυχαγωγίας και τα λοιπά περιοδικά, όπου σημειώθηκε αύξηση κατά 2,2% και 78,5%, αντίστοιχα.
Οι σημαντικότερες μειώσεις όσον αφορά στις κατηγορίες με τον μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων, παρατηρούνται στις πωλήσεις των περιοδικών παιδικά- κόμικς και ποικίλης ύλης, κατά 24% και 25,1%, αντίστοιχα. Το 2019 σε σχέση με το 2018 είχε σημειωθεί μείωση 3,2% στις συνολικές πωλήσεις των περιοδικών.
Στις επιμέρους κατηγορίες, στις πολιτικές εφημερίδες οι απώλειες είναι 4.650.990 φύλλα (13,5%), στις οικονομικές 57.600 φύλλα (7,5%), στις αθλητικές 3.684.489 φύλλα (34,8%) και στις λοιπές (θρησκευτικές κ.ά.) 234.787 φύλλα (24%). Σημειώνεται ότι το 2019 σε σύγκριση με το 2018 είχε καταγραφεί μείωση 13,7% στις συνολικές πωλήσεις των εφημερίδων σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Παράλληλα οι πωλήσεις των περιοδικών μειώθηκαν περαιτέρω πέρσι κατά 1.200.726 τεύχη (6%) σε σχέση με το 2019. Πτώση παρατηρείται στις πωλήσεις όλων των επιμέρους κατηγοριών με εξαίρεση τα ελευθέρου χρόνου- ψυχαγωγίας και τα λοιπά περιοδικά, όπου σημειώθηκε αύξηση κατά 2,2% και 78,5%, αντίστοιχα.
Οι σημαντικότερες μειώσεις όσον αφορά στις κατηγορίες με τον μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων, παρατηρούνται στις πωλήσεις των περιοδικών παιδικά- κόμικς και ποικίλης ύλης, κατά 24% και 25,1%, αντίστοιχα. Το 2019 σε σχέση με το 2018 είχε σημειωθεί μείωση 3,2% στις συνολικές πωλήσεις των περιοδικών.