Με επιστολή στην Πρόεδρο της Δημοκρατίας ζητούν την απόσυρση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής
· Μέτωπο της εργασίας για ίσες ευκαιρίες στην Παιδεία
· Επισημαίνουν ότι ο «κόφτης» στις πανελλαδικές αποκλείει 25.000 παιδιά των φτωχότερων οικογενειών
· Προειδοποιούν για μαζικό κλείσιμο τμημάτων και σχολών με οδυνηρές συνέπειες σε τοπικές κοινωνίες
………………………………….
«Πρώτον
οι μαθητές των ιδιωτικών σχολείων με τα πλαστά «άριστα» πριμοδοτούνται ευνοϊκά στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ.
Δεύτερον,
διότι ήδη ξεκινάει από φέτος ο «κόφτης» που ονομάζεται «Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής» και θα αφήσει πάνω από 20.000 μαθητές εκτός Πανεπιστημίου, ενώ ταυτόχρονα χωρίς τις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις κανείς δεν μπορεί να ελέγξει τι είδους βαθμοί θα μπουν στα ιδιωτικά σχολεία (με το καθεστώς τηλεκπαίδευσης και τις προφορικές βαθμολογίες είναι βέβαιο ότι θα υπάρξει καταιγίδα με «μαϊμού» εικοσάρια).
Τρίτον,
με τον βαθμό του απολυτηρίου και το ξεχωριστό μηχανογραφικό, μαθητές με πλαστά άριστα θα καταλαμβάνουν και τις θέσεις στα δημόσια ΙΕΚ.
Τέταρτον με την εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων (την οποία το 2014 παραποίησαν εύκολα αρκετά ιδιωτικά σχολεία θα αρχίσουν να μετρούν οι βαθμοί Λυκείου για τις Πανελλαδικές, με αποτέλεσμα νέα άδικη και παράνομη πριμοδότηση των μαθητών των ιδιωτικών σχολείων.»
· Επισημαίνουν ότι ο «κόφτης» στις πανελλαδικές αποκλείει 25.000 παιδιά των φτωχότερων οικογενειών
· Προειδοποιούν για μαζικό κλείσιμο τμημάτων και σχολών με οδυνηρές συνέπειες σε τοπικές κοινωνίες
………………………………….
«Πρώτον
οι μαθητές των ιδιωτικών σχολείων με τα πλαστά «άριστα» πριμοδοτούνται ευνοϊκά στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ.
Δεύτερον,
διότι ήδη ξεκινάει από φέτος ο «κόφτης» που ονομάζεται «Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής» και θα αφήσει πάνω από 20.000 μαθητές εκτός Πανεπιστημίου, ενώ ταυτόχρονα χωρίς τις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις κανείς δεν μπορεί να ελέγξει τι είδους βαθμοί θα μπουν στα ιδιωτικά σχολεία (με το καθεστώς τηλεκπαίδευσης και τις προφορικές βαθμολογίες είναι βέβαιο ότι θα υπάρξει καταιγίδα με «μαϊμού» εικοσάρια).
Τρίτον,
με τον βαθμό του απολυτηρίου και το ξεχωριστό μηχανογραφικό, μαθητές με πλαστά άριστα θα καταλαμβάνουν και τις θέσεις στα δημόσια ΙΕΚ.
Τέταρτον με την εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων (την οποία το 2014 παραποίησαν εύκολα αρκετά ιδιωτικά σχολεία θα αρχίσουν να μετρούν οι βαθμοί Λυκείου για τις Πανελλαδικές, με αποτέλεσμα νέα άδικη και παράνομη πριμοδότηση των μαθητών των ιδιωτικών σχολείων.»