Παρασκευή 9 Ιουλίου 2021

Δ. Γάκης: Διαστρεβλώνουν την επιστήμη, βιάζουν την επιστήμη, διαστρεβλώνουν τις αλήθειες, διαστρεβλώνουν τα δεδομένα

 
Ο πρώην Διοικητής του Νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ και γιατρός, Δημήτρης Γάκης μίλησε στη ραδιοφωνική εκπομπή Focus 8 με 11 και στον Στέφανο Δαμιανίδη, στον ραδιοσταθμό Focus FM, για τα εμβόλια, τους περιορισμούς και την αντιμετώπιση της πανδημίας. Διαβάστε τα όσα ενδιαφέροντα είπε:

 
Αποκρύπτουν το πιο σημαντικό ότι οι νέοι νοσούν πολύ ήπια και δε χρειάζονται εμβολιασμό. Έχουν ξεκινήσει την τρομολαγνεία.

Λέει ο Πρωθυπουργός και ο Υπουργός, να πάρουμε τις ζωές μας πίσω. Βρε μπαγάσα, ποιος μου στέρησε εμένα τη ζωή; Ο ιός ή εσύ; Για να σας δώσουμε τις ζωές σας πίσω έπρεπε να λένε για να είμαστε ακριβείς.

Και τώρα μιλάνε για προνόμια γι’ αυτούς που έχουν εμβολιαστεί. Πρώτον, διχάζουν την κοινωνία, είναι αντισυνταγματικό και δεύτερον, το να πάω στο γήπεδο είναι δικαίωμά μου, όχι προνόμιο. Μου στερείς λοιπόν, το δικαίωμά μου, αν δεν είμαι εμβολιασμένος. Αυτά, δεν τα ζήσαμε ούτε στη Χούντα. Εγώ ήμουν μαθητής στη Χούντα και τα 2 πρώτα χρόνια του Πανεπιστημίου επίσης. δεν μπορώ να θυμηθώ τέτοια περιορίσματα. Δυο φορές θυμάμαι μας περιόρισαν όταν έγιναν τα πραξικοπήματα για κανά 2 μέρες και τίποτα άλλο. Δε θυμάμαι εγώ, τέτοια στέρηση, τέτοιο πνίξιμο, τέτοιο περιορισμό, τέτοια τρομοκρατία.

Δεν μπορεί να χρησιμοποιείς ως δικαιολογία, ότι ο μη εμβολιασμένος βάζει σε κίνδυνο τον εμβολιασμένο. Βρε κεφάλα, εφόσον είναι εμβολιασμένος τι φοβάσαι από τον μη εμβολιασμένο;

Συνήθως δεν νοσεί ο εμβολιασμένος, ο ιός, όμως, μπορεί να φιλοξενηθεί στο ανώτερο αναπνευστικό του.

Διαστρεβλώνουν την επιστήμη, βιάζουν την επιστήμη, διαστρεβλώνουν τις αλήθειες, διαστρεβλώνουν τα δεδομένα.

Δεν ήταν σοβαρή η έρευνα, η οποία οδήγησε στην αδειοδότηση του εμβολίου, έχω πολλές επιφυλάξεις. Βγήκε γιατί έπρεπε να βγει.

Δε θα πήγαινα σε ένα μαγαζί που είναι μόνο για εμβολιασμένους, από αντίδραση. Δε θα πήγαινα, διότι θεωρώ ότι παραβιάζει την αρχή της ισότητας των πολιτών. Θεωρώ ότι στερεί δικαίωμα, δε δίνει προνόμια. Αυτό το μαγαζί για εμένα θα ήταν στο μαύρο.

Αποδεικνύεται σιγά – σιγά ότι η γρίπη δεν είχε εξαφανιστεί. Διαγιγνώσκονταν η γρίπη ως Covid. Και δεν είναι αυτό, το άθλιο είναι, το κατακριτέο είναι, ότι εφόσον αυτοί οι άνθρωποι διαγιγνώσκονταν σαν Covid και νοσούσαν βαριά με πνευμονία, δεν ετύγχαναν της αγωγής με τα αντιικά φάρμακα που έχουμε για τη γρίπη. Αυτό είναι τραγικό. Αυτό αποδεικνύεται από τη Μεγάλη Βρετανία, η οποία ανήρτησε συγκριτικά γραφήματα γρίπης και Covid και αποδεικνύεται ότι το 2020-2021 υπήρχε γρίπη και μάλιστα σε σημαντικό βαθμό.

Εγώ είμαι θρήσκος, αλλά δεν είμαι θρησκόληπτος. Η Εκκλησία έχει κάνει τρομακτικά λάθη και η ηγεσία της Εκκλησίας δεν είναι αυτή που θα έπρεπε. Εάν ήταν αυτή που θα έπρεπε, ο κόσμος δε θα τραβούσε αυτά που τράβηξε, τραβάει και θα τραβήξει. Με λυπούν αυτές οι δηλώσεις, ένας Πρωθυπουργός θα έπρεπε να ήταν πολύ πιο προσεκτικός, η Εκκλησία θα έπρεπε να είχε αντιδράσει γιατί βάλλεται, δυσφημείται, υποβαθμίζεται, είναι στοχοποιημένη από το σύστημα, το οποίο υπηρετούν οι ηγέτες όλων των μεγάλων κομμάτων στην Ελλάδα, να τα λέμε ξεκάθαρα τα πράγματα, διότι σήμερα είναι ο Μητσοτάκης, αύριο αν δε βγει ο Μητσοτάκης θα συγκυβερνήσει και με το ΣΥΡΙΖΑ και με τη Φώφη. Θα έπρεπε λοιπόν, να υπάρχει τουλάχιστον μία αξιοπιστία στον τομέα της Εκκλησίας, δυστυχώς δεν υπάρχει και τις ελάχιστες γενναίες και φιλελεύθερες φωνές τις πνίγουνε, της πνίγει η ίδια η Εκκλησία.

Βέβαια, Εκκλησία είμαστε εμείς, είναι αγράμματοι αυτοί οι οποίοι χαρακτηρίζουν Εκκλησία τους Ναούς. Εκκλησία είναι το πλήρωμα, είναι οι άνθρωποι. Θυμηθείτε την Εκκλησία του Δήμου, από εκεί προέρχεται ο όρος. Εμείς είμαστε η Εκκλησία λοιπόν και νομίζω, ότι εμείς έχουμε το πρώτο χέρι.