Με εκτιμήσεις για το μεγαλύτερο εκπαιδευτικό συλλαλητήριο των τελευταίων χρόνων στο Εφετείο Αθηνών και με 24ωρη απεργία για τους εκπαιδευτικούς και 3ωρη στάση σε όλο το Δημόσιο τομέα η απάντηση στην ωμή παρέμβαση του υπουργείου Παιδείας στη δικαιοσύνη - Οι εκπαιδευτικοί συνεχίζουν την απεργία - αποχή στην αξιολόγηση
Με απεργία και διαδήλωση...
στο Εφετείο της Αθήνας την Δευτέρα στις 11:30 πμ απαντούν οι Εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες και η ΑΔΕΔΥ στην ωμή παρέμβαση της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. και της κυβέρνησης στη Δικαιοσύνη σχετικά με την απεργία αποχή για την αξιολόγηση.
Για τους εκπαιδευτικούς υπάρχει η 24ωρη απεργία ΑΔΕΔΥ - ΔΟΕ - ΟΛΜΕ
Παράλληλα στα πλαίσια στήριξης των εκπαιδευτικών η ΑΔΕΔΥ κηρύσσει και 3ωρη στάση εργασίας σε όλο το δημόσιο τομέα στο Λεκανοπέδιο από 11:30πμ έως λήξη ωραρίου
Στην Ανακοίνωσή της η ΑΔΕΔΥ σημειώνει ότι:
Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. ενημερώνει τους συναδέλφους ότι η 24ωρη απεργία που κήρυξαν οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες ΔΟΕ και ΟΛΜΕ για τη Δευτέρα 11 του Οκτώβρη πραγματοποιείται κανονικά.
Καμιά σχέση δεν έχει αυτή η απεργία με την αγωγή της κ. Κεραμέως κατά της ΑΔΕΔΥ, που εκδικάστηκε σήμερα και αφορά στην απεργία-αποχή από την αξιολόγηση.
Καλούμε τους συναδέλφους να πάρουν μαζικά μέρος στην απεργία της Δευτέρας και στα συλλαλητήρια.
Καλούμε τα ΜΜΕ να αν αναπαράγουν σωστά την είδηση και να μην δημιουργούν σύγχυση στους εργαζόμενους.
Επίσης, η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. κηρύσσει Στάση Εργασίας στο Λεκανοπέδιο από τις 11:30πμ έως τη λήξη του ωραρίου, προκειμένου να διευκολυνθούν οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο να δώσουν μαζικά το «παρών» στη Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας που γίνεται τη Δευτέρα, 11 Οκτωβρίου 2021, ώρα 11:30πμ, στο Εφετείo Αθηνών (Αλεξάνδρας και Λουκάρεως).
Πρόεδρος ΟΛΜΕ: Κανονικά θα πραγματοποιηθεί η απεργία τη Δευτέρα 11/10
Ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ κ. Θ. Τσούχλος τονίζει πως η απεργία της Ομοσπονδίας, που είναι προγραμματισμένη για τη Δευτέρα 11 Οκτωβρίου, θα πραγματοποιηθεί κανονικά.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, «μετά την άγνοια και την παραπληροφόρηση έπεται η διασπορά ψευδών και ανυπόστατων ειδήσεων, δηλώνουμε ρητά και κατηγορηματικά ότι η 24ωρη απεργία θα πραγματοποιηθεί».
Αναλυτικά η δήλωση:
Επειδή μετά την άγνοια και την παραπληροφόρηση έπεται η διασπορά ψευδών και ανυπόστατων ειδήσεων, δηλώνουμε ρητά και κατηγορηματικά ότι η 24ωρη απεργία της Ομοσπονδίας μας τη Δευτέρα 11 Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί κανονικά. Θ. Τσούχλος
Η ΟΛΜΕ: Η συμμετοχή μας στην 24ωρη απεργία είναι θέμα τιμής και αξιοπρέπειας
Σε μαζική συμμετοχή στην απεργία της Δευτέρας, ενάντια στην αξιολόγηση, καλεί η ΟΛΜΕ, με αφορμή την κλήτευση για εκδίκαση της έφεσης για την απεργία-αποχή.
«Η συμμετοχή μας στην 24ωρη απεργία είναι θέμα τιμής και αξιοπρέπειας για τον κλάδο μας στον αγώνα για την υπεράσπιση της Δημόσιας εκπαίδευσης», σημειώνει η Ομοσπονδία των καθηγητών.
Υπενθυμίζεται παράλληλα ότι νωρίτερα, η ΑΔΕΔΥ εξέδωσε ανακοίνωση, με την οποία διευκρινίζει ότι η 24ωρη απεργία των εκπαιδευτικών τη Δευτέρα 11 Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί κανονικά και ότι «καμιά σχέση δεν έχει αυτή η απεργία με την αγωγή της κ. Κεραμέως κατά της ΑΔΕΔΥ, που εκδικάστηκε χθες και αφορά στην απεργία-αποχή από την αξιολόγηση».
Οι εκπαιδευτικοί καλούν σε συγκέντρωση στο Εφετείο, στις 11:30 π.μ.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ:
Νέα εξώδικα του ΥΠΑΙΘ ενάντια στις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες και την ΑΔΕΔΥ
Όλοι και όλες συμμετέχουμε στην 24ωρη πανεκπαιδευτική απεργία τη Δευτέρα 11/10/21
ΟΛΕΣ και ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ Δ.Ο.Ε. – Ο.Λ.Μ.Ε.
ΣΤΟ ΕΦΕΤΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΣΤΙΣ 11:30 π.μ.
Η συμμετοχή μας στην 24ωρη απεργία είναι θέμα τιμής και αξιοπρέπειας για τον κλάδο μας στον αγώνα για την υπεράσπιση της Δημόσιας εκπαίδευσης
Μία ακόμα κλήτευση επιδόθηκε στο ΔΣ της ΟΛΜΕ στις 7 Οκτωβρίου 2021 από το ΥΠΑΙΘ, το οποίο άσκησε έφεση στην πρωτόδικη απόφαση για την απεργία αποχή. Το Μονομελές Πρωτοδικείο αποφάσισε ότι η απεργία αποχή της ΟΛΜΕ δεν είναι καταχρηστική και δεν διέταξε την απαγόρευση της συνέχισής της κι έτσι το ΥΠΑΙΘ προσφεύγει ενάντια στην απόφαση αυτή.
Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι για την έφεση της ΟΛΜΕ, που κατατέθηκε στις 4/10/21, ορίστηκε δικάσιμος στις 25 Ιανουαρίου 2022, ενώ για την έφεση του ΥΠΑΙΘ, που κατατέθηκε στις 7/10/21, ορίστηκε δικάσιμος για τη Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2021…!
Επιπλέον, σήμερα, 8/10/21, το ΥΠΑΙΘ έσυρε στα δικαστήρια και την ΑΔΕΔΥ, η οποία είχε προκηρύξει απεργία αποχή, στηρίζοντας τις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες. Για άλλη μία φορά με διαδικασίες fast track που παραβιάζουν τον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας η κυβέρνηση προσπαθεί να απαγορεύσει το δικαίωμα στην απεργία.
Ταυτόχρονα, η κυβέρνηση συνεχίζει την καταστολή και την ωμή βία ενάντια στους/στις εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν στις διαδηλώσεις. Μετά την απρόκλητη επίθεση των ΜΑΤ στο συλλαλητήριο της Παρασκευής 1/10/21, υπήρξε νέα καταστολή με χρήση χημικών και βίας και στο συλλαλητήριο της Τετάρτης 6/10/21.
Είναι προφανές ότι η μαζική συμμετοχή των εκπαιδευτικών στον αγώνα για την υπεράσπιση της δημόσιας παιδείας έχει τρομοκρατήσει κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ, που μέσα στον πανικό τους εκδηλώνουν τα πιο αυταρχικά και αντιδημοκρατικά ένστικτά τους!
Η απάντηση του εκπαιδευτικού κινήματος είναι μία: ανυποχώρητος αγώνας!
Συνεχίζουμε συμμετέχοντας στην 24ωρη πανεκπαιδευτική απεργία τη Δευτέρα 11/10/21 και στην απεργιακή συγκέντρωση ΟΛΜΕ ΔΟΕ στο Εφετείο Αθηνών στις 11.30πμ
Δεν θα περάσει η τρομοκρατία!
Η συμμετοχή μας στην 24ωρη απεργία είναι θέμα τιμής και αξιοπρέπειας για τον κλάδο μας στον αγώνα για την υπεράσπιση της Δημόσιας εκπαίδευσης
Η ανακοίνωση της ΔΟΕ
Ωμή παρέμβαση της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. και της κυβέρνησης στη Δικαιοσύνη
ΟΛΕΣ και ΟΛΟΙ μαζικά στην Απεργία της Δευτέρας 11 Οκτωβρίου, ΚΑΝΕΝΑ σχολείο να μην ανοίξει!
ΟΛΕΣ και ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ Δ.Ο.Ε. – Ο.Λ.Μ.Ε. ΣΤΟ ΕΦΕΤΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΣΤΙΣ 11:30 π.μ.
Μετά την επίδοση της σημερινής κλήτευσης 7-10-21 στο Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., για την εκδίκαση της έφεσης που άσκησε η Υπ. Παιδείας ώστε να γίνει άμεσα εκτελεστή η πρωτόδικη απόφαση, αποκαλύπτεται ότι σταθερή πολιτική επιλογή της κυβέρνησης της Ν.Δ., είναι ο αυταρχισμός, η ποινικοποίηση των αγώνων των εργαζομένων και η καταστολή.
Καταγγέλλουμε τις παραπάνω πολιτικές επιλογές και μεθοδεύσεις, που συνοδεύονται με χημικά, αύρες και άσκηση βίας κατά των εκπαιδευτικών.
Η μακρόχρονη ιστορία του εκπαιδευτικού κινήματος μέσα από τους οργανωμένους αγώνες του κλάδου ΔΕΝ υποτάσσεται- ΔΕ λυγίζει.
Τη Δευτέρα 11-10, ημέρα πανεκπαιδευτικής απεργίας για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου, των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας και των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών, επιλέγει η Υπ. Παιδείας να οδηγήσει, για δεύτερη συνεχόμενη φορά μέσα σε μια εβδομάδα, την εκπαίδευση στα δικαστήρια.
Η μαζική καθολική συμμετοχή στην απεργία και τα συλλαλητήρια της Δευτέρας θα είναι η απάντησή μας!
Καλούμε όλους τους συναδέλφους σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, μαζί με γονείς και μαθητές, να γεμίσουν τους δρόμους και να συμμετέχουν στις συγκεντρώσεις που θα πραγματοποιηθούν.
Ενωτικά, μαζικά και αποφασιστικά συνεχίζουμε τον πολύμορφο αγώνα αξιοπρέπειας για το μέλλον των μαθητών μας, του δημόσιου σχολείου και της εργασίας μας.
Για τους εκπαιδευτικούς υπάρχει η 24ωρη απεργία ΑΔΕΔΥ - ΔΟΕ - ΟΛΜΕ
Παράλληλα στα πλαίσια στήριξης των εκπαιδευτικών η ΑΔΕΔΥ κηρύσσει και 3ωρη στάση εργασίας σε όλο το δημόσιο τομέα στο Λεκανοπέδιο από 11:30πμ έως λήξη ωραρίου
Στην Ανακοίνωσή της η ΑΔΕΔΥ σημειώνει ότι:
Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. ενημερώνει τους συναδέλφους ότι η 24ωρη απεργία που κήρυξαν οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες ΔΟΕ και ΟΛΜΕ για τη Δευτέρα 11 του Οκτώβρη πραγματοποιείται κανονικά.
Καμιά σχέση δεν έχει αυτή η απεργία με την αγωγή της κ. Κεραμέως κατά της ΑΔΕΔΥ, που εκδικάστηκε σήμερα και αφορά στην απεργία-αποχή από την αξιολόγηση.
Καλούμε τους συναδέλφους να πάρουν μαζικά μέρος στην απεργία της Δευτέρας και στα συλλαλητήρια.
Καλούμε τα ΜΜΕ να αν αναπαράγουν σωστά την είδηση και να μην δημιουργούν σύγχυση στους εργαζόμενους.
Επίσης, η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. κηρύσσει Στάση Εργασίας στο Λεκανοπέδιο από τις 11:30πμ έως τη λήξη του ωραρίου, προκειμένου να διευκολυνθούν οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο να δώσουν μαζικά το «παρών» στη Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας που γίνεται τη Δευτέρα, 11 Οκτωβρίου 2021, ώρα 11:30πμ, στο Εφετείo Αθηνών (Αλεξάνδρας και Λουκάρεως).
Πρόεδρος ΟΛΜΕ: Κανονικά θα πραγματοποιηθεί η απεργία τη Δευτέρα 11/10
Ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ κ. Θ. Τσούχλος τονίζει πως η απεργία της Ομοσπονδίας, που είναι προγραμματισμένη για τη Δευτέρα 11 Οκτωβρίου, θα πραγματοποιηθεί κανονικά.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, «μετά την άγνοια και την παραπληροφόρηση έπεται η διασπορά ψευδών και ανυπόστατων ειδήσεων, δηλώνουμε ρητά και κατηγορηματικά ότι η 24ωρη απεργία θα πραγματοποιηθεί».
Αναλυτικά η δήλωση:
Επειδή μετά την άγνοια και την παραπληροφόρηση έπεται η διασπορά ψευδών και ανυπόστατων ειδήσεων, δηλώνουμε ρητά και κατηγορηματικά ότι η 24ωρη απεργία της Ομοσπονδίας μας τη Δευτέρα 11 Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί κανονικά. Θ. Τσούχλος
Η ΟΛΜΕ: Η συμμετοχή μας στην 24ωρη απεργία είναι θέμα τιμής και αξιοπρέπειας
Σε μαζική συμμετοχή στην απεργία της Δευτέρας, ενάντια στην αξιολόγηση, καλεί η ΟΛΜΕ, με αφορμή την κλήτευση για εκδίκαση της έφεσης για την απεργία-αποχή.
«Η συμμετοχή μας στην 24ωρη απεργία είναι θέμα τιμής και αξιοπρέπειας για τον κλάδο μας στον αγώνα για την υπεράσπιση της Δημόσιας εκπαίδευσης», σημειώνει η Ομοσπονδία των καθηγητών.
Υπενθυμίζεται παράλληλα ότι νωρίτερα, η ΑΔΕΔΥ εξέδωσε ανακοίνωση, με την οποία διευκρινίζει ότι η 24ωρη απεργία των εκπαιδευτικών τη Δευτέρα 11 Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί κανονικά και ότι «καμιά σχέση δεν έχει αυτή η απεργία με την αγωγή της κ. Κεραμέως κατά της ΑΔΕΔΥ, που εκδικάστηκε χθες και αφορά στην απεργία-αποχή από την αξιολόγηση».
Οι εκπαιδευτικοί καλούν σε συγκέντρωση στο Εφετείο, στις 11:30 π.μ.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ:
Νέα εξώδικα του ΥΠΑΙΘ ενάντια στις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες και την ΑΔΕΔΥ
Όλοι και όλες συμμετέχουμε στην 24ωρη πανεκπαιδευτική απεργία τη Δευτέρα 11/10/21
ΟΛΕΣ και ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ Δ.Ο.Ε. – Ο.Λ.Μ.Ε.
ΣΤΟ ΕΦΕΤΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΣΤΙΣ 11:30 π.μ.
Η συμμετοχή μας στην 24ωρη απεργία είναι θέμα τιμής και αξιοπρέπειας για τον κλάδο μας στον αγώνα για την υπεράσπιση της Δημόσιας εκπαίδευσης
Μία ακόμα κλήτευση επιδόθηκε στο ΔΣ της ΟΛΜΕ στις 7 Οκτωβρίου 2021 από το ΥΠΑΙΘ, το οποίο άσκησε έφεση στην πρωτόδικη απόφαση για την απεργία αποχή. Το Μονομελές Πρωτοδικείο αποφάσισε ότι η απεργία αποχή της ΟΛΜΕ δεν είναι καταχρηστική και δεν διέταξε την απαγόρευση της συνέχισής της κι έτσι το ΥΠΑΙΘ προσφεύγει ενάντια στην απόφαση αυτή.
Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι για την έφεση της ΟΛΜΕ, που κατατέθηκε στις 4/10/21, ορίστηκε δικάσιμος στις 25 Ιανουαρίου 2022, ενώ για την έφεση του ΥΠΑΙΘ, που κατατέθηκε στις 7/10/21, ορίστηκε δικάσιμος για τη Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2021…!
Επιπλέον, σήμερα, 8/10/21, το ΥΠΑΙΘ έσυρε στα δικαστήρια και την ΑΔΕΔΥ, η οποία είχε προκηρύξει απεργία αποχή, στηρίζοντας τις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες. Για άλλη μία φορά με διαδικασίες fast track που παραβιάζουν τον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας η κυβέρνηση προσπαθεί να απαγορεύσει το δικαίωμα στην απεργία.
Ταυτόχρονα, η κυβέρνηση συνεχίζει την καταστολή και την ωμή βία ενάντια στους/στις εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν στις διαδηλώσεις. Μετά την απρόκλητη επίθεση των ΜΑΤ στο συλλαλητήριο της Παρασκευής 1/10/21, υπήρξε νέα καταστολή με χρήση χημικών και βίας και στο συλλαλητήριο της Τετάρτης 6/10/21.
Είναι προφανές ότι η μαζική συμμετοχή των εκπαιδευτικών στον αγώνα για την υπεράσπιση της δημόσιας παιδείας έχει τρομοκρατήσει κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ, που μέσα στον πανικό τους εκδηλώνουν τα πιο αυταρχικά και αντιδημοκρατικά ένστικτά τους!
Η απάντηση του εκπαιδευτικού κινήματος είναι μία: ανυποχώρητος αγώνας!
Συνεχίζουμε συμμετέχοντας στην 24ωρη πανεκπαιδευτική απεργία τη Δευτέρα 11/10/21 και στην απεργιακή συγκέντρωση ΟΛΜΕ ΔΟΕ στο Εφετείο Αθηνών στις 11.30πμ
Δεν θα περάσει η τρομοκρατία!
Η συμμετοχή μας στην 24ωρη απεργία είναι θέμα τιμής και αξιοπρέπειας για τον κλάδο μας στον αγώνα για την υπεράσπιση της Δημόσιας εκπαίδευσης
Η ανακοίνωση της ΔΟΕ
Ωμή παρέμβαση της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. και της κυβέρνησης στη Δικαιοσύνη
ΟΛΕΣ και ΟΛΟΙ μαζικά στην Απεργία της Δευτέρας 11 Οκτωβρίου, ΚΑΝΕΝΑ σχολείο να μην ανοίξει!
ΟΛΕΣ και ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ Δ.Ο.Ε. – Ο.Λ.Μ.Ε. ΣΤΟ ΕΦΕΤΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΣΤΙΣ 11:30 π.μ.
Μετά την επίδοση της σημερινής κλήτευσης 7-10-21 στο Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., για την εκδίκαση της έφεσης που άσκησε η Υπ. Παιδείας ώστε να γίνει άμεσα εκτελεστή η πρωτόδικη απόφαση, αποκαλύπτεται ότι σταθερή πολιτική επιλογή της κυβέρνησης της Ν.Δ., είναι ο αυταρχισμός, η ποινικοποίηση των αγώνων των εργαζομένων και η καταστολή.
Καταγγέλλουμε τις παραπάνω πολιτικές επιλογές και μεθοδεύσεις, που συνοδεύονται με χημικά, αύρες και άσκηση βίας κατά των εκπαιδευτικών.
Η μακρόχρονη ιστορία του εκπαιδευτικού κινήματος μέσα από τους οργανωμένους αγώνες του κλάδου ΔΕΝ υποτάσσεται- ΔΕ λυγίζει.
Τη Δευτέρα 11-10, ημέρα πανεκπαιδευτικής απεργίας για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου, των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας και των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών, επιλέγει η Υπ. Παιδείας να οδηγήσει, για δεύτερη συνεχόμενη φορά μέσα σε μια εβδομάδα, την εκπαίδευση στα δικαστήρια.
Η μαζική καθολική συμμετοχή στην απεργία και τα συλλαλητήρια της Δευτέρας θα είναι η απάντησή μας!
Καλούμε όλους τους συναδέλφους σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, μαζί με γονείς και μαθητές, να γεμίσουν τους δρόμους και να συμμετέχουν στις συγκεντρώσεις που θα πραγματοποιηθούν.
Ενωτικά, μαζικά και αποφασιστικά συνεχίζουμε τον πολύμορφο αγώνα αξιοπρέπειας για το μέλλον των μαθητών μας, του δημόσιου σχολείου και της εργασίας μας.
alfavita.gr
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ-ΓΟΝΕΙΣ
ΜΑΖΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
Αγαπητοί γονείς,
Απευθυνόμαστε σε εσάς γιατί έχουμε τις ίδιες αγωνίες και το ίδιο αίσθημα
ευθύνης απέναντι στη μόρφωση των μαθητών μας.
Όπως ίσως θα έχετε πληροφορηθεί, η κυβέρνηση το καλοκαίρι ψήφισε έναν
νόμο, τον 4823/2021, με τίτλο «Για την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού
έργου και τη στήριξη των εκπαιδευτικών». Ο τίτλος παραπέμπει σε στήριξη
της πολιτείας των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών και του έργου των
εκπαιδευτικών.
Όμως αντί για την αναγκαία ενίσχυση και θωράκιση του δωρεάν δημόσιου
σχολείου:
Σχεδόν ένα μήνα μετά το άνοιγμα των σχολείων, υπάρχουν χιλιάδες κενά
εκπαιδευτικών.
Χιλιάδες παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και ανάγκες βρίσκονται
αστήριχτα από ειδικό παιδαγωγικό και βοηθητικό προσωπικό, ενισχυτική
διδασκαλία, παράλληλη στήριξη και καλείστε πάλι εσείς οι γονείς, αν και
όσοι μπορείτε, να βάλετε το χέρι στην τσέπη.
Τα παιδιά μας στοιβάζονται ανά 25 σε κοντέινερς ή σε κτίρια δεκαετιών,
έρμαια στη φθορά του χρόνου, αντί για το ρεαλιστικό και παιδαγωγικά
αναγκαίο αίτημα για 15 μαθητές/τριες ανά τάξη.
Οι μαθητές μας, σε πολλές περιπτώσεις, αλλάζουν εκπαιδευτικό/-κούς
κάθε χρόνο ή πολλές φορές και μέσα στο χρόνο, εξαιτίας της επιλογής
όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων να μη διορίζουν όλο το αναγκαίο
μόνιμο προσωπικό, που είναι προϋπόθεση για την παιδαγωγική σχέση και
συνέχεια.
Οι μαθητές μας απέναντι στη μάχη τους για τη μόρφωση, συναντούν τον
«κόφτη» της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής που άφησε εκτός Α.Ε.Ι. 40.000
μαθητές και της Τράπεζας Θεμάτων και μετατρέπονται σε εμπόρευμα για τα
ιδιωτικά κολλέγια, που εκδίδουν αμφίβολης ποιότητας πτυχία τα οποία,
όμως, η κυβέρνηση της Ν.Δ., αναγνώρισε επαγγελματικά δικαιώματα
εξισώνοντάς τα με αυτά των πανεπιστημιακών τίτλων σπουδών.
Μετά από 2 χρόνια τηλεκπαίδευσης, βιώνοντας το πιο παρατεταμένο
κλείσιμο σχολείων σε όλη την Ευρώπη, αντί να υπάρξει μείωση της
σχολικής ύλης και αναπροσαρμογή των αναλυτικών προγραμμάτων, δεν
λαμβάνεται κανένα ουσιαστικό μέτρο από την πλευρά της κυβέρνησης και
του Υπουργείου Παιδείας. Δεν μεριμνούν ούτε για την αντιμετώπιση των
τεράστιων μορφωτικών κενών και ψυχοκοινωνικών προβλημάτων που έχουν
δημιουργηθεί, εξαιτίας της δικής τους διαχείρισης, ούτε για το ασφαλές
άνοιγμα των σχολείων, με προσωπικό καθαριότητας, μείωση μαθητών στις
τάξεις, μείωση μαθητών στα σχολικά μέσα μεταφοράς, δωρεάν τεστ με
ευθύνη του Ε.Ο.Δ.Υ. για όλους.
Αυτά έπρεπε να είναι στο επίκεντρο της προσοχής όσων έχουν τη θεσμική
ευθύνη και μάλιστα όταν από πέρυσι, ως εκπαιδευτική κοινότητα
αναδεικνύουμε σχεδόν καθημερινά τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει
το δημόσιο σχολείο μέσα στις νέες συνθήκες της πανδημικής κρίσης.
Αντί γι’ αυτά, η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. φέρνει νόμους που
δυσχεραίνουν το έργο των εκπαιδευτικών (αύξηση μαθητών στα τμήματα,
αυξημένο γραφειοκρατικό περιβάλλον σε βάρος της ποιότητας της
εκπαιδευτικής διαδικασίας κ.α.), δημιουργούν συνθήκες εντατικοποίησης
και πίεσης στους μαθητές καθώς και στιγματισμού τους από μικρή ηλικία
με την εισαγωγή των εξετάσεων εθνικού επιπέδου, στην ΣΤ΄ Δημοτικού και
στην Γ΄ Γυμνασίου, χωρίς παιδαγωγικό όφελος αλλά με μαθησιακές συνέπειες
στους μαθητές, ιδιαίτερα των μεσαίων και χαμηλότερων
κοινωνικοοικονομικών στρωμάτων. Αυτό αποδεικνύεται από τη διεθνή
εμπειρία στις χώρες στις οποίες εφαρμόζεται εδώ και πολλές δεκαετίες
αυτή η εκπαιδευτική πολιτική, που έχει ως αποτέλεσμα την κατηγοριοποίηση
των σχολείων, τον ανταγωνισμό μεταξύ τους και τη διαμόρφωση συνθηκών
μεταβίβασης αρμοδιοτήτων εκτός του κεντρικού κράτους που στο βάθος
οδηγεί στην απόσυρση του κράτους από την ευθύνη παροχής δημόσιας δωρεάν
εκπαίδευσης για όλα τα παιδιά. Στο τέλος θα μας μιλούν πάλι για
ατομική ευθύνη και στην εκπαίδευση και ο κάθε γονιός θα καλείται να
επιλέγει εάν θα βάλει ακόμα βαθύτερα το χέρι στην τσέπη για τη
στοιχειώδη εκπαίδευση των παιδιών του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Αξιολόγηση: Κενές εκθέσεις καταθέτουν σχολεία στην
πλατφόρμα του ΙΕΠ
Η κυβέρνηση εμπεδώνει, λοιπόν, στο σχολείο μέσω νόμων την απόσυρση του
κράτους από την υποχρέωση της κρατικής χρηματοδότησης και καλεί τους
εκπαιδευτικούς και το σχολείο να αναζητήσουν χορηγούς και χρηματοδότες.
Εισάγουν τα εργαστήρια δεξιοτήτων που δεν έχουν καμία σχέση με τις
γνώσεις που απελευθερώνουν τον άνθρωπο αλλά εστιάζουν σε θέματα που η
πολιτική ηγεσία με τις ιδεολογικές και πολιτικές της επιλογές καθορίζει
κάθε φορά.
Τελικά η αξιολόγηση σχολείων κι εκπαιδευτικών έχει ως αποκλειστικό στόχο
να μεταφερθούν οι ευθύνες του κράτους στους εκπαιδευτικούς, να
στοχοποιηθούν τα δημόσια σχολεία και οι εκπαιδευτικοί για τις
διαχρονικές ελλείψεις και αδυναμίες του εκπαιδευτικού συστήματος, που
στην ουσία αποτελούν πολιτικές επιλογές των κυβερνήσεων οι οποίες αντί
να επιλέγουν να χρηματοδοτούν τα σχολεία για την εκπαίδευση των παιδιών
του ελληνικού λαού επιλέγουν να ρίχνουν εκατομμύρια στα μέσα μαζικής
ενημέρωσης. Έχει ως στόχο να αποδεχθούμε ένα σχολείο που δεν
αντιστοιχεί στις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες, στις ανάγκες των μαθητών
μας, το οποίο, αντίθετα, οργανώνεται και λειτουργεί στη λογική των
επιχειρήσεων. Ένα σχολείο που αντιμετωπίζει τους μαθητές ως προϊόντα,
τους γονείς ως πελάτες και τους εκπαιδευτικούς ως διεκπεραιωτές
τυποποιημένων «γνώσεων».
Αγαπητοί γονείς,
Η κυβέρνηση και το Υ.ΠΑΙ.Θ. προωθούν μια βαθιά αντιεκπαιδευτική
πολιτική, που αλλάζει συνολικά τη δομή και το περιεχόμενο της
εκπαίδευσης. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Ο αγώνας των εκπαιδευτικών
τους δημιουργεί σοβαρές δυσκολίες, γι’ αυτό επιλέγουν τον δρόμο του
αυταρχισμού, της καταστολής και της συκοφαντίας. Δεν δίστασαν ακόμα και
να μας οδηγήσουν στα δικαστήρια για να βγάλουν παράνομες και
καταχρηστικές τις απεργίες μας, αξιοποιώντας ψέματα στο δημόσιο λόγο,
όπως ότι δεν έχουμε προτάσεις τη στιγμή που αρνούνται το δημόσιο
διάλογο μαζί μας γιατί προφανώς δεν θα μπορούν να αντικρούσουν τις
επιστημονικά τεκμηριωμένες θέσεις και προτάσεις μας και θα εκτεθούν
ανεπανόρθωτα. Δε μας φοβίζουν όμως. Μένουμε όρθιοι και αγωνιζόμαστε.
Αυτό το οφείλουμε στους μαθητές μας και στις μελλοντικές γενιές στις
οποίες θέλουμε να τους παραδώσουμε ένα ισχυρό δημόσιο δωρεάν σχολείο.
Οι εκπαιδευτικοί και οι σύλλογοι διδασκόντων:
Καθημερινά οργανώνουν, σχεδιάζουν, αποτιμούν και αναπροσαρμόζουν το
μάθημά τους!
Καθημερινά εξετάζουν κριτικά και αυτοκριτικά τη δουλειά τους, με
πενιχρά μέσα και χωρίς καμία επιμόρφωση (μιας και τέτοια έχει να γίνει
12 χρόνια), προσπαθούν να δώσουν ό,τι καλύτερο στους μαθητές τους!
Βιώνουν μαζί σας κοινά άγχη και αγωνίες για την πρόοδο των παιδιών.
Για τις δυσκολίες που συναντάνε σε μια σειρά από διδακτικά αντικείμενα.
Για τις ανισότητες που οξύνονται χρόνο με τον χρόνο.
Σε τίποτα από όλα τα παραπάνω δε συμβάλουν οι ρυθμίσεις του Υπουργείου
Παιδείας.
Γι’ αυτό δίνουμε, ως εκπαιδευτικοί, δυναμικό αγώνα αυτές τις μέρες με
απεργίες και κινητοποιήσεις και υπάρχει η ανάγκη να βρεθούμε και πάλι
μαζί. Σε κοινό αγώνα! Ενάντια στο σχολείο που θέλουν να φτιάξουν. Το
σχολείο του ανταγωνισμού, της ημιμάθειας και της ιδιωτικοοικονομικής
λειτουργίας.
Έχουμε κοινό συμφέρον να παλέψουμε για ένα σχολείο που δε θα διαχωρίζει
τα παιδιά ανάλογα με τις οικονομικές-κοινωνικές δυνατότητες της
οικογένειάς τους, το χρώμα ή τη φυλή! Θα παρέχει ολόπλευρη μόρφωση σε
όλους και όχι σε λίγους και εκλεκτούς! Για ένα σχολείο πραγματικά
ενιαίο, δημόσιο και δωρεάν, που θα αναπτύσσει το σύνολο των δυνατοτήτων
του κάθε μαθητή. Για το σχολείο που θα καλύπτει τις σύγχρονες
μορφωτικές ανάγκες των μαθητών μας.
Όλα τα παιδιά, μπορούν και πρέπει να γίνουν πρωταγωνιστές και δημιουργοί
μιας καλύτερης κοινωνίας και σε αυτή την υπόθεση οφείλουμε όλοι,
εκπαιδευτικοί και γονείς, να ενώσουμε τις δυνάμεις μας!
Για το σχολείο των σύγχρονων μορφωτικών αναγκών ενάντια στο σχολείο
επιχείρηση, της κατηγοριοποίησης και του ανταγωνισμού!
Πηγή άρθρου: Τι συμβαίνει στα σχολεία: Η επιστολή της ΔΟΕ προς τους γονείς (word και pdf) | fresh-education
Πηγή άρθρου: Τι συμβαίνει στα σχολεία: Η επιστολή της ΔΟΕ προς τους γονείς (word και pdf) | fresh-education
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ-ΓΟΝΕΙΣ
ΜΑΖΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
Αγαπητοί γονείς,
Απευθυνόμαστε σε εσάς γιατί έχουμε τις ίδιες αγωνίες και το ίδιο αίσθημα
ευθύνης απέναντι στη μόρφωση των μαθητών μας.
Όπως ίσως θα έχετε πληροφορηθεί, η κυβέρνηση το καλοκαίρι ψήφισε έναν
νόμο, τον 4823/2021, με τίτλο «Για την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού
έργου και τη στήριξη των εκπαιδευτικών». Ο τίτλος παραπέμπει σε στήριξη
της πολιτείας των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών και του έργου των
εκπαιδευτικών.
Όμως αντί για την αναγκαία ενίσχυση και θωράκιση του δωρεάν δημόσιου
σχολείου:
Σχεδόν ένα μήνα μετά το άνοιγμα των σχολείων, υπάρχουν χιλιάδες κενά
εκπαιδευτικών.
Χιλιάδες παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και ανάγκες βρίσκονται
αστήριχτα από ειδικό παιδαγωγικό και βοηθητικό προσωπικό, ενισχυτική
διδασκαλία, παράλληλη στήριξη και καλείστε πάλι εσείς οι γονείς, αν και
όσοι μπορείτε, να βάλετε το χέρι στην τσέπη.
Τα παιδιά μας στοιβάζονται ανά 25 σε κοντέινερς ή σε κτίρια δεκαετιών,
έρμαια στη φθορά του χρόνου, αντί για το ρεαλιστικό και παιδαγωγικά
αναγκαίο αίτημα για 15 μαθητές/τριες ανά τάξη.
Οι μαθητές μας, σε πολλές περιπτώσεις, αλλάζουν εκπαιδευτικό/-κούς
κάθε χρόνο ή πολλές φορές και μέσα στο χρόνο, εξαιτίας της επιλογής
όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων να μη διορίζουν όλο το αναγκαίο
μόνιμο προσωπικό, που είναι προϋπόθεση για την παιδαγωγική σχέση και
συνέχεια.
Οι μαθητές μας απέναντι στη μάχη τους για τη μόρφωση, συναντούν τον
«κόφτη» της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής που άφησε εκτός Α.Ε.Ι. 40.000
μαθητές και της Τράπεζας Θεμάτων και μετατρέπονται σε εμπόρευμα για τα
ιδιωτικά κολλέγια, που εκδίδουν αμφίβολης ποιότητας πτυχία τα οποία,
όμως, η κυβέρνηση της Ν.Δ., αναγνώρισε επαγγελματικά δικαιώματα
εξισώνοντάς τα με αυτά των πανεπιστημιακών τίτλων σπουδών.
Μετά από 2 χρόνια τηλεκπαίδευσης, βιώνοντας το πιο παρατεταμένο
κλείσιμο σχολείων σε όλη την Ευρώπη, αντί να υπάρξει μείωση της
σχολικής ύλης και αναπροσαρμογή των αναλυτικών προγραμμάτων, δεν
λαμβάνεται κανένα ουσιαστικό μέτρο από την πλευρά της κυβέρνησης και
του Υπουργείου Παιδείας. Δεν μεριμνούν ούτε για την αντιμετώπιση των
τεράστιων μορφωτικών κενών και ψυχοκοινωνικών προβλημάτων που έχουν
δημιουργηθεί, εξαιτίας της δικής τους διαχείρισης, ούτε για το ασφαλές
άνοιγμα των σχολείων, με προσωπικό καθαριότητας, μείωση μαθητών στις
τάξεις, μείωση μαθητών στα σχολικά μέσα μεταφοράς, δωρεάν τεστ με
ευθύνη του Ε.Ο.Δ.Υ. για όλους.
Αυτά έπρεπε να είναι στο επίκεντρο της προσοχής όσων έχουν τη θεσμική
ευθύνη και μάλιστα όταν από πέρυσι, ως εκπαιδευτική κοινότητα
αναδεικνύουμε σχεδόν καθημερινά τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει
το δημόσιο σχολείο μέσα στις νέες συνθήκες της πανδημικής κρίσης.
Αντί γι’ αυτά, η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. φέρνει νόμους που
δυσχεραίνουν το έργο των εκπαιδευτικών (αύξηση μαθητών στα τμήματα,
αυξημένο γραφειοκρατικό περιβάλλον σε βάρος της ποιότητας της
εκπαιδευτικής διαδικασίας κ.α.), δημιουργούν συνθήκες εντατικοποίησης
και πίεσης στους μαθητές καθώς και στιγματισμού τους από μικρή ηλικία
με την εισαγωγή των εξετάσεων εθνικού επιπέδου, στην ΣΤ΄ Δημοτικού και
στην Γ΄ Γυμνασίου, χωρίς παιδαγωγικό όφελος αλλά με μαθησιακές συνέπειες
στους μαθητές, ιδιαίτερα των μεσαίων και χαμηλότερων
κοινωνικοοικονομικών στρωμάτων. Αυτό αποδεικνύεται από τη διεθνή
εμπειρία στις χώρες στις οποίες εφαρμόζεται εδώ και πολλές δεκαετίες
αυτή η εκπαιδευτική πολιτική, που έχει ως αποτέλεσμα την κατηγοριοποίηση
των σχολείων, τον ανταγωνισμό μεταξύ τους και τη διαμόρφωση συνθηκών
μεταβίβασης αρμοδιοτήτων εκτός του κεντρικού κράτους που στο βάθος
οδηγεί στην απόσυρση του κράτους από την ευθύνη παροχής δημόσιας δωρεάν
εκπαίδευσης για όλα τα παιδιά. Στο τέλος θα μας μιλούν πάλι για
ατομική ευθύνη και στην εκπαίδευση και ο κάθε γονιός θα καλείται να
επιλέγει εάν θα βάλει ακόμα βαθύτερα το χέρι στην τσέπη για τη
στοιχειώδη εκπαίδευση των παιδιών του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Αξιολόγηση: Κενές εκθέσεις καταθέτουν σχολεία στην
πλατφόρμα του ΙΕΠ
Η κυβέρνηση εμπεδώνει, λοιπόν, στο σχολείο μέσω νόμων την απόσυρση του
κράτους από την υποχρέωση της κρατικής χρηματοδότησης και καλεί τους
εκπαιδευτικούς και το σχολείο να αναζητήσουν χορηγούς και χρηματοδότες.
Εισάγουν τα εργαστήρια δεξιοτήτων που δεν έχουν καμία σχέση με τις
γνώσεις που απελευθερώνουν τον άνθρωπο αλλά εστιάζουν σε θέματα που η
πολιτική ηγεσία με τις ιδεολογικές και πολιτικές της επιλογές καθορίζει
κάθε φορά.
Τελικά η αξιολόγηση σχολείων κι εκπαιδευτικών έχει ως αποκλειστικό στόχο
να μεταφερθούν οι ευθύνες του κράτους στους εκπαιδευτικούς, να
στοχοποιηθούν τα δημόσια σχολεία και οι εκπαιδευτικοί για τις
διαχρονικές ελλείψεις και αδυναμίες του εκπαιδευτικού συστήματος, που
στην ουσία αποτελούν πολιτικές επιλογές των κυβερνήσεων οι οποίες αντί
να επιλέγουν να χρηματοδοτούν τα σχολεία για την εκπαίδευση των παιδιών
του ελληνικού λαού επιλέγουν να ρίχνουν εκατομμύρια στα μέσα μαζικής
ενημέρωσης. Έχει ως στόχο να αποδεχθούμε ένα σχολείο που δεν
αντιστοιχεί στις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες, στις ανάγκες των μαθητών
μας, το οποίο, αντίθετα, οργανώνεται και λειτουργεί στη λογική των
επιχειρήσεων. Ένα σχολείο που αντιμετωπίζει τους μαθητές ως προϊόντα,
τους γονείς ως πελάτες και τους εκπαιδευτικούς ως διεκπεραιωτές
τυποποιημένων «γνώσεων».
Αγαπητοί γονείς,
Η κυβέρνηση και το Υ.ΠΑΙ.Θ. προωθούν μια βαθιά αντιεκπαιδευτική
πολιτική, που αλλάζει συνολικά τη δομή και το περιεχόμενο της
εκπαίδευσης. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Ο αγώνας των εκπαιδευτικών
τους δημιουργεί σοβαρές δυσκολίες, γι’ αυτό επιλέγουν τον δρόμο του
αυταρχισμού, της καταστολής και της συκοφαντίας. Δεν δίστασαν ακόμα και
να μας οδηγήσουν στα δικαστήρια για να βγάλουν παράνομες και
καταχρηστικές τις απεργίες μας, αξιοποιώντας ψέματα στο δημόσιο λόγο,
όπως ότι δεν έχουμε προτάσεις τη στιγμή που αρνούνται το δημόσιο
διάλογο μαζί μας γιατί προφανώς δεν θα μπορούν να αντικρούσουν τις
επιστημονικά τεκμηριωμένες θέσεις και προτάσεις μας και θα εκτεθούν
ανεπανόρθωτα. Δε μας φοβίζουν όμως. Μένουμε όρθιοι και αγωνιζόμαστε.
Αυτό το οφείλουμε στους μαθητές μας και στις μελλοντικές γενιές στις
οποίες θέλουμε να τους παραδώσουμε ένα ισχυρό δημόσιο δωρεάν σχολείο.
Οι εκπαιδευτικοί και οι σύλλογοι διδασκόντων:
Καθημερινά οργανώνουν, σχεδιάζουν, αποτιμούν και αναπροσαρμόζουν το
μάθημά τους!
Καθημερινά εξετάζουν κριτικά και αυτοκριτικά τη δουλειά τους, με
πενιχρά μέσα και χωρίς καμία επιμόρφωση (μιας και τέτοια έχει να γίνει
12 χρόνια), προσπαθούν να δώσουν ό,τι καλύτερο στους μαθητές τους!
Βιώνουν μαζί σας κοινά άγχη και αγωνίες για την πρόοδο των παιδιών.
Για τις δυσκολίες που συναντάνε σε μια σειρά από διδακτικά αντικείμενα.
Για τις ανισότητες που οξύνονται χρόνο με τον χρόνο.
Σε τίποτα από όλα τα παραπάνω δε συμβάλουν οι ρυθμίσεις του Υπουργείου
Παιδείας.
Γι’ αυτό δίνουμε, ως εκπαιδευτικοί, δυναμικό αγώνα αυτές τις μέρες με
απεργίες και κινητοποιήσεις και υπάρχει η ανάγκη να βρεθούμε και πάλι
μαζί. Σε κοινό αγώνα! Ενάντια στο σχολείο που θέλουν να φτιάξουν. Το
σχολείο του ανταγωνισμού, της ημιμάθειας και της ιδιωτικοοικονομικής
λειτουργίας.
Έχουμε κοινό συμφέρον να παλέψουμε για ένα σχολείο που δε θα διαχωρίζει
τα παιδιά ανάλογα με τις οικονομικές-κοινωνικές δυνατότητες της
οικογένειάς τους, το χρώμα ή τη φυλή! Θα παρέχει ολόπλευρη μόρφωση σε
όλους και όχι σε λίγους και εκλεκτούς! Για ένα σχολείο πραγματικά
ενιαίο, δημόσιο και δωρεάν, που θα αναπτύσσει το σύνολο των δυνατοτήτων
του κάθε μαθητή. Για το σχολείο που θα καλύπτει τις σύγχρονες
μορφωτικές ανάγκες των μαθητών μας.
Όλα τα παιδιά, μπορούν και πρέπει να γίνουν πρωταγωνιστές και δημιουργοί
μιας καλύτερης κοινωνίας και σε αυτή την υπόθεση οφείλουμε όλοι,
εκπαιδευτικοί και γονείς, να ενώσουμε τις δυνάμεις μας!
Για το σχολείο των σύγχρονων μορφωτικών αναγκών ενάντια στο σχολείο
επιχείρηση, της κατηγοριοποίησης και του ανταγωνισμού!
Πηγή άρθρου: Τι συμβαίνει στα σχολεία: Η επιστολή της ΔΟΕ προς τους γονείς (word και pdf) | fresh-education
Πηγή άρθρου: Τι συμβαίνει στα σχολεία: Η επιστολή της ΔΟΕ προς τους γονείς (word και pdf) | fresh-education