Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2021

ΟΡΓΗ από τον αδερφό της Αγγ. Ηλιάδη: «ΛΕΝΕ ΨΕΜΑΤΑ! Ο πατέρας μας δεν έφυγε από κορονοϊό αλλά εξαιτίας ενός...»

 
Ο αδελφός της Αγγελικής Ηλιάδη, μέσα από τα social media, ξέσπασε σχετικά με δημοσιεύματα που ανέφεραν ότι ο πατέρας τους πέθανε από κορωνοϊό.

«Έχασα το στήριγμα μου και ένα κομμάτι του εαυτού μου. Ήτανε... 
 
 
ο καλύτερος άνθρωπος και το λένε όλοι και παλικάρι από τα λίγα. Σίγουρα η ζωή δεν είναι ίδια μετά από αυτό…

Το σίγουρο είναι ότι δεν έφυγε από κορωνοϊό καθώς είχε νοσήσει πριν καιρό και το είχε ξεπεράσει εντελώς έχοντας και πιστοποιητικό νόσησης. Νοσηλεύτηκε για άλλη αιτία και έφυγε άδικα εξαιτίας ενός σάπιου συστήματος υγείας και των πρωτοκόλλων του. Αν και για μένα η απώλεια του πατέρα μου είναι ίδια άσχετα με την αιτία, δεν θα παίξει κανένα δημοσιογραφικό τσιράκι του συστήματος παιχνίδια στη μνήμη του πατέρα μου. Αυτό λέγεται προσβολή νεκρού», γράφει μεταξύ άλλων.

«Ξαναλέω όσον αφορά τον δικό μου πατέρα δεν θα το δεχτώ. Την αιτία θανάτου και το πιστοποιητικό το ξέρει και το έχει στα χέρια της μόνο η οικογένεια και κανείς άλλος και σίγουρα μόνο εμείς! Αντίο πατέρα…», καταλήγει ο Κωνσταντίνος Ηλιάδης.