Ενώ πέρυσι είχε γίνει πολύς λόγος για τα λεγόμενα «ταξίδια εκδίκησης», μετά τον πρώτο χρόνο κοινωνικής αποστασιοποίησης που...
έφερε η πανδημία, το καλοκαίρι του 2022, σύμφωνα με το purewow.com, οι τάσεις στο ταξίδι έχουν να κάνουν περισσότερο για τον λόγο για τον οποίο επιλέγει να ταξιδέψει κανείς.
Οι ταξιδιώτες, πια, είναι πιο συνειδητοποιημένοι και θέλουν τα ταξίδια τους να ωφελούν το περιβάλλον και τις τοπικές κοινωνίες, όπως τους ωφελεί και η μεγάλη απόδραση. Και, σίγουρα, το γεγονός ότι τα περισσότερα μέρη έχουν άρει τους περιορισμούς καραντίνας για τους εμβολιασμένους ταξιδιώτες σημαίνει ότι ο κόσμος ανοίγει με τρόπο που δεν έχει ανοίξει εδώ και αρκετό καιρό.
Όλα αυτά αποδεικνύουν ότι τα πράγματα εξελίσσονται στο μέτωπο των ταξιδιών -με την KAYAK να αναφέρει αύξηση 108% στις αναζητήσεις. Παρακάτω, λοιπόν, θα μάθετε τις τέσσερις κορυφαίες ταξιδιωτικές τάσεις για το καλοκαίρι του 2022.
Η επιρροή των ταξιδιών στην κοινότητα παραμένει στην κορυφή
Σύμφωνα με την Έκθεση Impact Tourism 2022 by Kind Traveler, το 96% των ταξιδιωτών απάντησε ότι είναι σημαντικό τα χρήματά τους να έχουν θετικό αντίκτυπο στις κοινότητες που επισκέπτονται και στο περιβάλλον. Κόμβοι βιώσιμου τουρισμού όπως το Μπελίζ, η Κόστα Ρίκα και η Χαβάη έχουν αναδειχθεί στις κορυφαίες επιλογές, ενώ οι οικολογικές δραστηριότητες, όπως η παρατήρηση των αστεριών και το glamping, παραμένουν εξαιρετικά δημοφιλείς. Οι ταξιδιώτες είναι, επίσης, όλο και πιο πιθανό να υποστηρίξουν τις μικρές επιχειρήσεις και να αναζητήσουν αλυσίδες ξενοδοχείων που συνεργάζονται με τοπικούς φιλανθρωπικούς οργανισμούς και έχουν πρωτοβουλίες βιωσιμότητας.
Η ιδιωτικότητα αποτελεί βασικό ζητούμενο
Η κοινωνική αποστασιοποίηση μπορεί να έχει τελειώσει (ή να τελειώνει), αλλά οι άνθρωποι εξακολουθούν να θέλουν την ιδιωτικότητα και τον δικό τους χώρο. Ενώ τα ιδιωτικά τζετ και τα εξατομικευμένα ταξίδια με ιστιοπλοϊκό δεν είναι οικονομικά εφικτά για τους περισσότερους ανθρώπους, η ενοικίαση μιας ιδιωτικής βίλας σίγουρα είναι! Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η ζήτηση για ακίνητα της Vrbo έχει ήδη ξεπεράσει το περασμένο καλοκαίρι σχεδόν κατά 15%.
Η ευεξία είναι κορυφαία προτεραιότητα
Η αυτοφροντίδα δεν είναι απλώς ένας όρος για τον οποίο όλοι στη βιομηχανία ευεξίας φαίνεται να μιλάνε 24 ώρες το 24ωρο. Είναι πραγματικά κάτι πολύ σημαντικό για τους ταξιδιώτες, σύμφωνα με τα αποτελέσματα αναζήτησης στη Google. Μερικοί άνθρωποι επιλέγουν να κάνουν διακοπές γιόγκα, άλλοι κάνουν check-in σε θέρετρα ευεξίας, ενώ και τα ξενοδοχεία ανταποκρίνονται στη ζήτηση με περισσότερες προσφορές σπα και ευεξίας ή χαλαρωτικές ανέσεις ύπνου στο δωμάτιο.
Τα οικογενειακά ταξίδια σημειώνουν μεγάλη ζήτηση
Μετά από δύο χρόνια χαμένων γάμων, γενεθλίων, αποφοίτησης, επετείων, διακοπών και περισσότερων ειδικών περιστάσεων, οι ταξιδιώτες δεν θέλουν να χάσουν στιγμή με τους ανθρώπους που αγαπούν περισσότερο. Τα οικογενειακά ταξίδια πολλών γενεών σημειώνουν ιδιαίτερη αύξηση, ενώ, σύμφωνα με το purewow.com, οι αναζητήσεις για ακίνητα με κούνιες αυξήθηκαν κατά 65% στη Hotels.com. Οι γονείς αναζητούν, επίσης, ολοένα και περισσότερο ξενοδοχεία με επιλογές φροντίδας παιδιών και δωμάτια που επικοινωνούν και οι μεγάλες οικογένειες που επιθυμούν να αναπληρώσουν τον χαμένο χρόνο νοικιάζουν σπίτια όπου μπορούν να μείνουν όλοι μαζί, όπως αποδεικνύεται από την αύξηση των κρατήσεων στη Vrbo. Μεγάλη ζήτηση έχουν, επίσης, θέρετρα all-inclusive με παιδικά κλαμπ, ακόμη και εκπαιδευτικά προγράμματα για μικρά παιδιά.