Πέμπτη 26 Μαΐου 2022

Τ.Καμπουρέλη: «Μετά το συμβάν με τον σύζυγό μου είναι όλα δεσμευμένα – Ζω με τη βιοπάλη»



Η Τέτα Καμπουρέλη, κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής της συνέντευξης, μίλησε μεταξύ άλλων για όλα όσα έγιναν με τον σύζυγό της, Βασίλη Γκουρούση.

«Οι...  


 

εμπειρίες δυναμώνουν έναν άνθρωπο. Υγεία να έχουμε και τα περνάμε. Κάθε μέρα γίνονται τόσα πράγματα, ακούς ειδήσεις και φοβάσαι. Εμείς περάσαμε καλά στο παρελθόν και θέλω να περάσει καλά και η νεολαία. Θέλω αυτά τα παιδιά να είναι καλά, ελεύθερα, να ερωτευτούν» είπε αρχικά η αισθητικός.

Η ίδια μιλώντας για την προσωπική της ζωή είπε: «Είμαι μια χαρά και μόνη μου. Δεν μου λείπει κάτι. Αν μου λείψει θα πάω να το βρω. Έρωτας είναι να χτυπάει η καρδιά σου, να έχεις αγωνία να τελειώσεις τη δουλειά να πας να τον βρεις. Να μιλάτε, να λύνετε τα προβλήματά σας. Μου λείπει αυτή η επικοινωνία. Δεν έχω ερωτευτεί πολλές φορές στη ζωή μου, δεν πρόλαβα. Γνώρισα τον άντρα μου και παντρευτήκαμε».

«Μετά το συμβάν είναι όλα δεσμευμένα. Δουλεύω και ζω. Έτσι πρέπει να γίνεται. Ζω με τη βιοπάλη. Πάλι καλά λέω δόξα τον Θεό, με αγαπάνε οι πελάτισσες», κατέληξε η Τέτα Καμπουρέλη.

Η πρώτη εμφάνιση του Βασίλη Γκουρούση

Ο Βασίλης Γκουρούσης, αποφυλακίστηκε μετά από 14 μήνες και έκανε την πρώτη εμφάνισή του το βράδυ της περασμένης Τρίτης.

Ο σύζυγος της Τέτας Καμπουρέλη, όπως είπε ο Γιώργος Λιάγκας στην εκπομπή «Πρωινό» του ΑΝΤ1, όταν βγήκε από τη φυλακή έμεινε στο σπίτι των γονιών του και όχι στο σπίτι που έμενε με την Τέτα Καμπουρέλη.

«Δικαιωμένος αισθάνομαι πρώτα από όλα. Δευτέρα πρωί αποφυλακίστηκα. Κανείς δεν ήρθε να με πάρει, έκανα έκπληξη σε όλους. Μόνο οι δικηγόροι μου το ήξεραν και τους είπα να μην πουν τίποτα. Γύρισα με το λεωφορείο.

Πήγα στη μητέρα μου πρώτα γιατί ήξερα ότι είχε ο πατέρας μου μεγάλο πρόβλημα και ξύπναγε και κοιμόταν τόσο καιρό με μία φωτογραφία μου και πήγα στον πατέρα μου, καταλαβαίνεις ότι αυτή τη στιγμή δεν θα τη ξεχάσω ποτέ. Ήταν το κάτι άλλο.

Είχα να τον δω 14 μήνες. Σκεφτόμουν προχωράς βρίσκεσαι μπλεγμένος σε κάτι που δεν ξέρεις πώς έχει γίνει, τι έχει γίνει κτλ. Τα υπόλοιπα θα τα μάθετε στην πορεία παιδιά. Βεβαίως και έχω μιλήσει με την Τέτα, τι είμαστε ξένοι;» δήλωσε ο Βασίλης Γκουρούσης.