Οι άνω των 65 ξεγελιούνται περισσότερο με την όπισθεν και την αναστροφή
Οι οδηγοί μέχρι 30 ετών είναι αυτοί που εμπλέκονται με μεγαλύτερη συχνότητα σε ατυχήματα. Το...
26,8% των οδηγών που είχαν εμπλακεί σε ατυχήματα πέρσι ανήκε στην συγκεκριμένη ηλικιακή κατηγορία και ο κύριος λόγος των περισσοτέρων συμβάντων ήταν η έλλειψη εμπειρίας κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Όσο μεγαλώνουν σε ηλικιακά οι οδηγοί, μικραίνει το ποσοστό των ατυχημάτων, ενώ σημειώνεται μια μικρή αύξηση (10,5%) των ατυχημάτων άνω των 80 ετών.
Τα στοιχεία δείχνουν ότι όσο πιο μικρός ηλιακά είναι οδηγός τόσες περισσότερες πιθανότητες έχει να εμπλακεί σε ατύχημα, επιβεβαιώνοντας τον κανόνα που ισχύει τις περισσότερες φορές ότι όσο πιο νέος ο οδηγός, τόσο πιο πιθανή είναι η εμπλοκή του σε ατύχημα. Τα στοιχεία της έρευνας της Hellas Direct έδειξαν ότι οι οδηγοί που ανήκουν στις ηλικίες 40-50 ετών, δηλαδή στις πιο παραγωγική ηλικία είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και η εμπλοκή τους είναι μικρή (12,1%).
Η εμπλοκή των οδηγών που ανήκουν στα έτη 30-40 είναι 15,8%, ενώ αυτοί που ανήκουν στην κατηγορία 50-60 εμπλέκονται σε ποσοστό 12,6%. Οι οδηγοί που ανήκουν ηλιακά μεταξύ 60-70 έτη το ποσοστό εμπλοκής τους σε ατυχήματα είναι 10,9%, ενώ μειώνεται στο 9,3% στους οδηγούς που ανήκουν στην ηλιακή κατηγορία 70-80 έτη.
Από το σύνολο των ατυχημάτων, τα περισσότερα από τους νεαρότερους οδηγούς (ποσοστό 26%) και για τους 30-64 ετών (ποσοστό 25,1%) γίνονται σε παρκαρισμένα οχήματα. Οι άνω των 65 ξεγελιούνται περισσότερο με την όπισθεν και την αναστροφή (28% και 25,6% αντίστοιχα) και εμπλέκονται σε ατυχήματα.
Η Δευτέρα παραμένει ως η ημέρα που σημειώνονται τα περισσότερα ατυχήματα, καθώς τα ποσοστά είναι 17,8% για τους νέους οδηγούς και 17,48% για τους λίγο πιο έμπειρους. Αναφορικά με τις ώρες, οι μεσημεριανές, 12 με 3, είναι οι ώρες με τα περισσότερα ατυχήματα για όλες τις ηλικίες (22,6% για τους έως 30 ετών και 28,9% για τους άνω των 64 ετών).
Τέλος, 9 στα 10 τρακαρίσματα σύμφωνα με τα συγκεκριμένα στοιχεία δεν χρειάστηκαν γερανό για να φύγουν από το σημείο του ατυχήματος.
Τα στοιχεία δείχνουν ότι όσο πιο μικρός ηλιακά είναι οδηγός τόσες περισσότερες πιθανότητες έχει να εμπλακεί σε ατύχημα, επιβεβαιώνοντας τον κανόνα που ισχύει τις περισσότερες φορές ότι όσο πιο νέος ο οδηγός, τόσο πιο πιθανή είναι η εμπλοκή του σε ατύχημα. Τα στοιχεία της έρευνας της Hellas Direct έδειξαν ότι οι οδηγοί που ανήκουν στις ηλικίες 40-50 ετών, δηλαδή στις πιο παραγωγική ηλικία είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και η εμπλοκή τους είναι μικρή (12,1%).
Η εμπλοκή των οδηγών που ανήκουν στα έτη 30-40 είναι 15,8%, ενώ αυτοί που ανήκουν στην κατηγορία 50-60 εμπλέκονται σε ποσοστό 12,6%. Οι οδηγοί που ανήκουν ηλιακά μεταξύ 60-70 έτη το ποσοστό εμπλοκής τους σε ατυχήματα είναι 10,9%, ενώ μειώνεται στο 9,3% στους οδηγούς που ανήκουν στην ηλιακή κατηγορία 70-80 έτη.
Από το σύνολο των ατυχημάτων, τα περισσότερα από τους νεαρότερους οδηγούς (ποσοστό 26%) και για τους 30-64 ετών (ποσοστό 25,1%) γίνονται σε παρκαρισμένα οχήματα. Οι άνω των 65 ξεγελιούνται περισσότερο με την όπισθεν και την αναστροφή (28% και 25,6% αντίστοιχα) και εμπλέκονται σε ατυχήματα.
Η Δευτέρα παραμένει ως η ημέρα που σημειώνονται τα περισσότερα ατυχήματα, καθώς τα ποσοστά είναι 17,8% για τους νέους οδηγούς και 17,48% για τους λίγο πιο έμπειρους. Αναφορικά με τις ώρες, οι μεσημεριανές, 12 με 3, είναι οι ώρες με τα περισσότερα ατυχήματα για όλες τις ηλικίες (22,6% για τους έως 30 ετών και 28,9% για τους άνω των 64 ετών).
Τέλος, 9 στα 10 τρακαρίσματα σύμφωνα με τα συγκεκριμένα στοιχεία δεν χρειάστηκαν γερανό για να φύγουν από το σημείο του ατυχήματος.