Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2022

Κατάστημα χρεώνει παραπάνω τους αγενείς πελάτες



Στην Βρετανία μια δημοφιλής έκφραση λέει «έχει αξία να είσαι ευγενικός». Ωστόσο, μια καφετέρια...  

 
στο Preston το πήγε σε άλλο επίπεδο, διαμορφώνοντας τις τιμές του καταλόγου ανάλογα με τους τρόπους συμπεριφοράς των πελατών.

Η ασυνήθιστη πρακτική marketing συμβαίνει αυτή τη στιγμή στο Chaii Stop, στο Preston του Lancashire, όπου ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης, Usman Hussain θέλησε να υπενθυμίσει στους ανθρώπους τη σημασία του Savoir vivre.

Συγκεκριμένα, οι πελάτες μπορούν να έχουν πολύ καλές εκπτώσεις αν αντί να ζητήσουν «ξερά» το αγαπημένο τους ρόφημα, κάνουν τη παραγγελία τους με πιο φιλικό τρόπο.

Όπως αναγράφει ο κατάλογος της «ευγένειας»: Ένα «Desi Chai» κοστίζει 5 λίρες, το ίδιο ρόφημα συνδυασμένο με ένα «παρακαλώ» κοστίζει 3 λίρες, ενώ αν πεις «γεια, ένα Desi Chai παρακαλώ» πληρώνεις μόνο 1,90 λίρες.

Ο 29χρονος επιχειρηματίας δήλωσε για τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία: «Νομίζω ότι είναι μια ωραία υπενθύμιση για να χρησιμοποιείτε τους τρόπους σας, γιατί δυστυχώς μερικές φορές χρειαζόμαστε υπενθύμιση. Δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα με αγενείς πελάτες, αλλά από τότε που έχουμε την πινακίδα οι άνθρωποι σίγουρα έρχονται πιο ανοιχτά και γελούν μαζί μας. Για μένα, το πιο σημαντικό πράγμα στην επιχείρησή μου είναι να περνάς την πόρτα και να σου φέρονται σαν να είσαι στο σπίτι σου.