Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2022

Θύμα κλοπής από την οικιακή βοηθό του ο ψυχίατρος Δημήτρης Σούρας



Η γυναίκα έκλεψε από το σπίτι του ένα χρυσό βραχιόλι

Θύμα κλοπής από την οικιακή βοηθό του έπεσε ο γνωστός ψυχίατρος Δημήτρης Σούρας, όπως αποκάλυψε ο ίδιος.

Σύμφωνα με... 

 
δηλώσεις του, η γυναίκα έκλεψε από το σπίτι του ένα χρυσό βραχιόλι, με σκοπό να το πουλήσει σε ενεχυροδανειστήριο.

Ωστόσο, όταν η κλοπή έγινε αντιληπτή η γυναίκα εντοπίστηκε άμεσα από την αστυνομία.

Όπως δήλωσε ο ίδιος: «Ευχαριστώ πολύ την Ελληνική Αστυνομία που μέσα σε τρεισήμισι ώρες κατάφερε να εντοπίσει την οικιακή βοηθό μου, η οποία έκλεψε από το σπίτι μου, ένα χρυσό βραχιόλι που είχα κάνει δώρο στη γυναίκα μου, στους αρραβώνες μας. Ήταν ένα πολύτιμο δώρο και ευτυχώς, η αστυνομία κατάφερε να μου το επιστρέψει αφού εντόπισε πρώτα αυτή τη γυναίκα και ομολόγησε ότι το είχε κλέψει και το είχε πάει στο ενεχυροδανειστήριο για να το πουλήσει. Ήταν η οικιακή βοηθός μου, δεν έμενε σπίτι μου, είχε το δικό της αλλά δεν περίμενα να συμβεί κάτι τέτοιο. Όλα πήγαν καλά γιατί έκανε καλή δουλειά η αστυνομία».