Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2022

ΚΑΤΕΡΙΝΗ: Η ΟΔΥΝΗΡΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΑΣΧΗΜΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ, ΑΦΟΥ ΕΠΕΣΕ ΣΕ ΧΑΝΤΑΚΙ - ΠΑΓΙΔΑ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΤΟΥ


Αγαπητό έγκυρο και άξιον αναφοράς ιστολόγιο, σας γράφω για τη χθεσινή μου περιπέτεια στους γεμάτους παγίδες δρόμους της πόλης μας. 
 
Γυρίζοντας από το σχολείο μου-είμαι δάσκαλος- πάντα με το ποδήλατό μου τα τελευταία 25 έτη, αν και με σοβαρό ατύχημα στο ένα πόδι, μπροστά στο μουσικό γυμνάσιο στον κεντρικό δρόμο η... 

 
ρόδα του ποδηλάτου μου σφήνωσε σε χαντάκι καλυμμένο με νερό, από ότι μου είπαν περαστικοί -νομίμως θα βρω τον υπεύθυνο όταν μπορέσω να περπατήσω-που με σήκωσαν, όρυγμα οπτικών ινών, που δεν είχαν κλείσει στο ίδιο επίπεδο με τον δρόμο, με αποτέλεσμα να βρεθώ στο νοσοκομείο χτυπημένος σε όλο μου το σώμα μετα από πτώση μου στο οδόστρωμα. 
 
Αποτέλεσμα χτυπημένος σε όλο το σώμα, χτυπημένος στο εγχειρισμένο με λάμες μου πόδι, με ένα ραγισμένο πέλμα. 
 
Φυσικά κάλεσα την τροχαία στο νοσοκομείο κι ενέγραψε το περιστατικό. 
 
Λυπούμαι που η θέληση μου να συνεισφέρω στην ποδηλατοκίνηση, έγινε σε λάθος οδικό δίκτυο. Ευχαριστώ το ιατρικό προσωπικό δια την προσφορά του!

Μετά τιμής
 Τσομπανόπουλος Νικόλαος