Με θετικό πρόσημο έκλεισε η χρονιά σύμφωνα με τους εμπόρους.
Παραδοσιακά, η καλύτερη περίοδος για την αγοραστική κίνηση είναι τα Χριστούγεννα, παρόλα αυτά καθ’ όλη τη διάρκεια των εορτών οι καταναλωτές έβαλαν το χέρι στην τσέπη.
«Εμείς...
«Εμείς...
είχαμε κάνει και κάποιες προσφορές την περίοδο των Χριστουγέννων και γενικά των εορτών, και η κίνησή μας ήταν λίγο αυξημένη έως αρκετά θα έλεγα», λένε οι έμποροι.
«Ζεστάθηκαν» τα ταμεία
Αυτά που προκύπτουν από την έρευνα της Ελληνικής Συνομοσπονδίας αναφορικά με την κίνηση των εμπορικών καταστημάτων κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, είναι πως το 27% των επιχειρήσεων είναι ικανοποιημένο από τις πωλήσεις κατά την εορταστική περίοδο.
«Μεταφράστηκε η κινητικότητα που βλέπαμε στους δρόμους όλες τις προηγούμενες μέρες σε ψώνια και κάλυψη των αναγκών από τους καταναλωτές. Ειδικά τις τελευταίες μέρες, τα ταμεία ‘ζεστάθηκαν’», αναφέρει ο Θεόδωρος Καπράλος, πρόεδρος εμπορικού συλλόγου Πειραιά.
Η αβεβαιότητα στην αγορά οδήγησε μία στις τρεις επιχειρήσεις να πραγματοποιήσει προσφορές ή εκπτώσεις ακόμα και την εορταστική περίοδο, ενώ υψηλότερες πωλήσεις είχε η μία στις τέσσερις επιχειρήσεις φέτος, συγκριτικά με την αντίστοιχη εορταστική περίοδο του 2021.
Σύμφωνα με τους εμπόρους, οι ηλεκτρονικές αγορές ήρθαν για να μείνουν, αφού αρκετά μεγάλο ποσοστό πραγματοποιεί τις αγορές του μέσω των e-shops.
«Πρεμιέρα» για τις χειμερινές εκπτώσεις
Από τη Δευτέρα 9 Ιανουαρίου ξεκινούν οι χειμερινές εκπτώσεις και αρκετοί καταναλωτές έχουν βγει να τσεκάρουν τιμές και προϊόντα.
«Ενισχύθηκε ο νόμος για τις ‘μαϊμού’ εκπτώσεις», ανέφερε ο αρμόδιος υπουργός, Άδωνις Γεωργιάδης, στο MEGA.
«Η χαμηλότερη τιμή των τελευταίων 30 ημερών είναι η τιμή αναφοράς. Ό,τι έκπτωση θέλει να κάνει το κατάστημα, γίνεται επί αυτής της τιμής. Έχουμε φτιάξει ειδική πλατφόρμα, το e–katagelies, που οποίος θέλει κάνει καταγγελία. Έχουμε ενεργοποιήσει το 1520 το τηλεφωνικό μας κέντρο και έχουμε την ΔΙΜΕΑ έτοιμη».
Η νέα πλατφόρμα καταγγελιών και το τηλέφωνο 1520 θα περιορίσει την εξαπάτηση σε αυτές τις εκπτώσεις και θα φέρει μεγάλα πρόστιμα σε όσους επιχειρήσουν να ξεγελάσουν τους καταναλωτές.
Πηγή: megatv.com
«Ζεστάθηκαν» τα ταμεία
Αυτά που προκύπτουν από την έρευνα της Ελληνικής Συνομοσπονδίας αναφορικά με την κίνηση των εμπορικών καταστημάτων κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, είναι πως το 27% των επιχειρήσεων είναι ικανοποιημένο από τις πωλήσεις κατά την εορταστική περίοδο.
«Μεταφράστηκε η κινητικότητα που βλέπαμε στους δρόμους όλες τις προηγούμενες μέρες σε ψώνια και κάλυψη των αναγκών από τους καταναλωτές. Ειδικά τις τελευταίες μέρες, τα ταμεία ‘ζεστάθηκαν’», αναφέρει ο Θεόδωρος Καπράλος, πρόεδρος εμπορικού συλλόγου Πειραιά.
Η αβεβαιότητα στην αγορά οδήγησε μία στις τρεις επιχειρήσεις να πραγματοποιήσει προσφορές ή εκπτώσεις ακόμα και την εορταστική περίοδο, ενώ υψηλότερες πωλήσεις είχε η μία στις τέσσερις επιχειρήσεις φέτος, συγκριτικά με την αντίστοιχη εορταστική περίοδο του 2021.
Σύμφωνα με τους εμπόρους, οι ηλεκτρονικές αγορές ήρθαν για να μείνουν, αφού αρκετά μεγάλο ποσοστό πραγματοποιεί τις αγορές του μέσω των e-shops.
«Πρεμιέρα» για τις χειμερινές εκπτώσεις
Από τη Δευτέρα 9 Ιανουαρίου ξεκινούν οι χειμερινές εκπτώσεις και αρκετοί καταναλωτές έχουν βγει να τσεκάρουν τιμές και προϊόντα.
«Ενισχύθηκε ο νόμος για τις ‘μαϊμού’ εκπτώσεις», ανέφερε ο αρμόδιος υπουργός, Άδωνις Γεωργιάδης, στο MEGA.
«Η χαμηλότερη τιμή των τελευταίων 30 ημερών είναι η τιμή αναφοράς. Ό,τι έκπτωση θέλει να κάνει το κατάστημα, γίνεται επί αυτής της τιμής. Έχουμε φτιάξει ειδική πλατφόρμα, το e–katagelies, που οποίος θέλει κάνει καταγγελία. Έχουμε ενεργοποιήσει το 1520 το τηλεφωνικό μας κέντρο και έχουμε την ΔΙΜΕΑ έτοιμη».
Η νέα πλατφόρμα καταγγελιών και το τηλέφωνο 1520 θα περιορίσει την εξαπάτηση σε αυτές τις εκπτώσεις και θα φέρει μεγάλα πρόστιμα σε όσους επιχειρήσουν να ξεγελάσουν τους καταναλωτές.
Πηγή: megatv.com