Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2023

Ανάβαση Στην Κορυφή Του Ολύμπου Μέσα Στα Σύννεφα - ΒΙΝΤΕΟ


Η ανάβαση στην κορυφή έχει μόνο θετικά πράγματα να μας προσφέρει και παράλληλα να μας κάνει καλύτερους ανθρώπους. Ανεβαίνω τα βουνά γιατί νιώθω ηρεμία και γαλήνη. 

Ανεβαίνω τα βουνά γιατί...  


 

με βοηθάνε να είμαι ένας καλύτερος άνθρωπος και παράλληλα να μπορώ να δω καθαρά τις καταστάσεις στην ζωή μου και παράλληλα, ίσως, κάποιες φορές, να φέρω πίσω στο σπίτι μου όμορφες φωτογραφίες και βίντεο.


Έχω κοιμηθεί πάνω από 120 νύχτες στις κορυφές των βουνών. Τα πιο πολλά βράδια ήμουν μόνος μου αγκαλιά με το σύμπαν και την μαγική ατμόσφαιρα της γης. Για εμένα αυτό ήταν και παραμένει το απόγειο της δημιουργίας. Να μπορείς να ανεβαίνεις τα βουνά και να είσαι ένας καλύτερος άνθρωπος...


Ο Όλυμπος είναι το βουνό των θεών, των θρύλων, τον ημίθεων και τον ανθρώπων. Είναι το βουνό που την νύχτα στην κορυφή του κάθονται οι ευχές των ανθρώπων και τα όνειρα τους καθώς κοιτάζουν από ψηλά τον κόσμο να αναπνέει. 

Ο μόνος τρόπος για να βιώσει κάποιος πραγματικά την κορυφή του Ολύμπου καθώς και κάθε κορυφή είναι με το να κοιμηθεί στην αγκαλιά της κορυφής.