Δευτέρα 27 Μαρτίου 2023

Σήμερα η κηδεία της 22χρονης πρωταθλήτριας συγχρονισμένης κολύμβησης που σκοτώθηκε σε τροχαίο



«Το έχασα άδικα το παιδί μου, θα το πάω νύφη στην εκκλησία» λέει η μητέρα της

Στο Νέο Κοιμητήριο... 


 

Ηρακλείου θα βρεθούν σήμερα συγγενείς και φίλοι για να αποχαιρετίσουν την 22χρονη Πένυ, την πρωταθλήτριας συγχρονισμένης κολύμβησης, που έχασε τη ζωή της σε τροχαίο. Η νεκρώσιμος ακολουθία θα ψαλεί στον Ιερό Ναό Αναστάσεως του Κυρίου στις 3 το μεσημέρι.

Σύμφωνα με πληροφορίες του cretapost όλα συνέβησαν τα μεσάνυχτα της Κυριακής όταν το αυτοκίνητο που οδηγούσε η φίλη της 22χρονης έφυγε από την πορεία του στο 13ο χλμ Ηρακλείου-Αρχανών και προσέκρουσε σε δέντρο με αποτέλεσμα η 22χρονη να τραυματιστεί σοβαρά στο κεφάλι και να χάσει τη μάχη με τη ζωή. Σύμφωνα με πληροφορίες η άτυχη κοπέλα φέρεται ότι δεν φορούσε ζώνη ασφαλείας.

Η μητέρα της άτυχης αθλήτριας μίλησε στο MEGA για το παιδί της και «ράγισε καρδιές». «Το παιδί μου γελούσε συνέχεια, ήτανε μέσα στη ζωντάνια και έφυγε άδικα. Δεν έπρεπε να φύγει… δεν ήτανε σημείο αυτό για φύγει κάποιος», είπε αρχικά με τρεμάμενη φωνή.

«Το έχασα άδικα το παιδί μου. Εγώ αύριο θα το πάω νύφη στην εκκλησία. Όσοι το ξέρουν το παιδί μου θέλω να το θυμούνται, τίποτα άλλο. Μου είπαν ότι έφυγε ένας άγγελος. Έτσι μου είπαν στο νοσοκομείο», συμπλήρωσε.

Σύμφωνα με το δελτίο του ΑΝΤ1, η Πένυ ετοιμαζόταν να αρραβωνιαστεί. Ο πατέρας του συντρόφου της, Κώστας Σκλαβούνος, δεν μπορεί να πιστέψει αυτό που έχει συμβεί.

«Σήμερα ήταν το μνημόσυνο για τα 40 της μητέρας μου. Η Πένυ είχε πάει στο Ηράκλειο για να δει την μαμά της και της είπε “μαμά θα πάρω το αμάξι για να γυρίσω”. Εν τέλει δεν πήρε το αμάξι και πήρε μία φίλη της τηλέφωνο για να έρθουν στο μνημόσυνο. Στα 500 μέτρα πριν από το σπίτι, όπως ανέβαιναν, δεν ξέρουμε τι έγινε. Πήγε στην άκρη του δρόμου το αμάξι και έπεσε πάνω στο πεζοδρόμιο. Ήταν ανοιχτό το παράθυρο και όπως χτυπήθηκε το αμάξι, βγήκε απ’ έξω το κεφάλι της, χτύπησε στο δέντρο και της έσπασε το κεφάλι».