Συνεχίζεται το “έμφραγμα” στην εφοδιαστική αλυσίδα, αφού τα δυο μεγάλα λιμάνια της χώρας εξακολουθούν να είναι αποκομμένα από τον σιδηρόδρομο.
Έως και χθες το βράδυ, η Hellenic Train δεν φαινόταν διατεθειμένη να εκκινήσει εμπορευματικά δρομολόγια, κάτι το οποίο προκαλεί ανησυχία σε ΟΛΠ / Cosco και ΟΛΘ.
Από την άλλη πλευρά, κανονικά διεξάγονται τα δρομολόγια της Rail Cargo Logistics Goldair στον άξονα Θεσσαλονίκη – Ειδομένη (η RCLG διαθέτει 4 μηχανές έλξης και 7 μηχανοδηγούς).
Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες από τη σιδηροδρομική αγορά, υπάρχουν εισηγήσεις για “κάθοδο” της RCLG στο Θριάσιο και τον Πειραιά, εάν συνεχιστεί η απροθυμία της Hellenic Train.
Ήδη, ο ΟΛΠ και η Cosco, που διαχειρίζονται το λιμάνι του Ικονίου, έχουν στείλει επιστολή στον ΟΣΕ, εκδηλώνοντας το ενδιαφέρον τους για άμεση αποκατάσταση της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας, καθώς ο Πειραιάς χάνει το “αφήγημα” ως διαμετακομιστικής πύλης εμπορίου της ΝΑ Ευρώπης.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, από και προς το λιμάνι του Ικονίου διακινούνται ετησίως περί τα 100.000 εμπορευματοκιβώτια. Πλέον, πολλά εμπορευματοκιβώτια μεταφέρονται οδικώς και ανακατευθύνονται σε άλλα λιμάνια, όπως τη Ριέκα της Κροατίας.
Αντίστοιχα, από την αναστολή των δρομολογίων πλήττεται και ο ΟΛΘ, ο οποίος έχει εγκαινιάσει “χερσαία λιμάνια” στη Σόφια της Βουλγαρίας και μετά, στη Νις της Σερβίας.
Η υπηρεσία στη Νις κατέστη δυνατή πέρυσι, απόρροια της συνεργασίας μεταξύ του ΟΛΘ και των σιδηροδρομικών εταιρειών Ελλάδας – Βόρειας Μακεδονίας – Σερβίας, ήτοι της Hellenic Train, της MZ Transport, της Kombinovani Prevoz και άλλων 9 ιδιωτικών και δημόσιων φορέων.
Για τη τη συνέχεια Capital
Από την άλλη πλευρά, κανονικά διεξάγονται τα δρομολόγια της Rail Cargo Logistics Goldair στον άξονα Θεσσαλονίκη – Ειδομένη (η RCLG διαθέτει 4 μηχανές έλξης και 7 μηχανοδηγούς).
Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες από τη σιδηροδρομική αγορά, υπάρχουν εισηγήσεις για “κάθοδο” της RCLG στο Θριάσιο και τον Πειραιά, εάν συνεχιστεί η απροθυμία της Hellenic Train.
Ήδη, ο ΟΛΠ και η Cosco, που διαχειρίζονται το λιμάνι του Ικονίου, έχουν στείλει επιστολή στον ΟΣΕ, εκδηλώνοντας το ενδιαφέρον τους για άμεση αποκατάσταση της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας, καθώς ο Πειραιάς χάνει το “αφήγημα” ως διαμετακομιστικής πύλης εμπορίου της ΝΑ Ευρώπης.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, από και προς το λιμάνι του Ικονίου διακινούνται ετησίως περί τα 100.000 εμπορευματοκιβώτια. Πλέον, πολλά εμπορευματοκιβώτια μεταφέρονται οδικώς και ανακατευθύνονται σε άλλα λιμάνια, όπως τη Ριέκα της Κροατίας.
Αντίστοιχα, από την αναστολή των δρομολογίων πλήττεται και ο ΟΛΘ, ο οποίος έχει εγκαινιάσει “χερσαία λιμάνια” στη Σόφια της Βουλγαρίας και μετά, στη Νις της Σερβίας.
Η υπηρεσία στη Νις κατέστη δυνατή πέρυσι, απόρροια της συνεργασίας μεταξύ του ΟΛΘ και των σιδηροδρομικών εταιρειών Ελλάδας – Βόρειας Μακεδονίας – Σερβίας, ήτοι της Hellenic Train, της MZ Transport, της Kombinovani Prevoz και άλλων 9 ιδιωτικών και δημόσιων φορέων.
Για τη τη συνέχεια Capital