Μέσα σε ένα από τα πρώτα δρομολόγια μετά την επανεκκίνηση
Τρένα και προαστιακός μπήκαν σήμερα και πάλι στις ράγες σήμερα, 22 ημέρες μετά την τραγωδία...
στα Τέμπη. Πολίτες επέστρεψαν στους σταθμούς για να πάρουν τα τρένα που τον μεταφέρουν στις δουλειές τους.
Η ΕΡΤ και η εκπομπή «Συνδέσεις» βρέθηκε στον συρμό του προαστιακού που εκτελούσε νωρίς το πρωί της Τετάρτης 22 Μαρτίου το δρομολόγιο Πειραιάς – Αεροδρόμιο και κατέγραψε τις αντιδράσεις των επιβατών. Ο δημοσιογράφος Κώστα Σταμου επιβιβάστηκε στο δρομολόγιο και συνομίλησε με τους επιβάτες. «Όπως βλέπετε υπάρχει αρκετός κόσμος» ανέφερε για το δρομολόγιο των 07:00 κάνοντας λόγο για επιβάτες που δε φοβούνται και πήραν τον προαστιακό για να κινηθούν με ασφάλεια μετά από 22 ημέρες που τα τρένα ήταν ακινητοποιημένα.
Με την ελπίδα ότι οι εγγυήσεις για την ασφάλεια των μετακινήσεων που έχουν δοθεί από τις αρμόδιες Αρχές θα ισχύουν είναι οι πρώτοι επιβάτες που επέλεξαν να χρησιμοποιούν σήμερα τον προαστιακό για κοντινές και μακρινές μετακινήσεις.
Η επανεκκίνηση των δρομολογίων έγινε με μειωμένα δρομολόγια και χαμηλότερες ταχύτητες, με μέγιστο όριο ταχύτητας να είναι τα 80 χλμ.
Και στον Προαστιακό ισχύουν αυστηρά οι προϋποθέσεις που ισχύουν και για τα υπόλοιπα τρένα, δηλαδή δύο μηχανοδηγοί μέσα στην αμαξοστοιχία και φυσικά ένας συνοδός και παράλληλα δύο σταθμάρχες σε κάθε σταθμό.
Αυτοί είναι οι όροι που έχουν τεθεί από το Συντονιστικό Κέντρο Ασφάλειας Σιδηροδρόμων. Σε πρώτη φάση ο Προαστιακός που συνδέει τον Πειραιά με το αεροδρόμιο στα Σπάτα. Ανά πενθήμερο θα προστίθενται γραμμές. Η επόμενη γραμμή θα είναι και αυτή που θα συνδέει το αεροδρόμιο με το Κιάτο, ώστε να έχουμε πλήρη ανάπτυξη του Προαστιακού.
«Είναι κακό στη χώρα μας που πρέπει να φτιάχνονται τα πράγματα όταν γίνονται τραγωδίες» δήλωσε μια νεαρή κοπέλα η οποία νιώθει ανασφάλεια σε σχέση με το παρελθόν. Μιλώντας για την σιδηροδρομική τραγωδία της 28ης Φεβρουαρίου στα Τέμπη και πώς επηρέασε τον κόσμο επισήμανε ότι ο κόσμος είναι «μουδιασμένος».
«Εάν παρατηρήσετε κανείς δεν είναι στα πρώτα βαγόνια γιατί φοβούνται. Ήταν τραγικό και δεν θα ξεχαστεί» ανέφερε η κοπέλα μεταφέροντας το κλίμα που υπάρχει μεταξύ των χρηστών του Προαστιακού.
Το γεγονός ότι υπάρχει αρκετός κόσμος, ο οποίος επιλέγει να μετακινηθεί στα πίσω βαγόνια δείχνει ότι ο κόσμος έχει επηρεαστεί από το σιδηροδρομικό δυστύχημα με τους 57 νεκρούς και επιλέγει να μην επιβιβαστεί στα πρώτα βαγόνια.
Με την ελπίδα ότι οι εγγυήσεις για την ασφάλεια των μετακινήσεων που έχουν δοθεί από τις αρμόδιες Αρχές θα ισχύουν είναι οι πρώτοι επιβάτες που επέλεξαν να χρησιμοποιούν σήμερα τον προαστιακό για κοντινές και μακρινές μετακινήσεις.
Η επανεκκίνηση των δρομολογίων έγινε με μειωμένα δρομολόγια και χαμηλότερες ταχύτητες, με μέγιστο όριο ταχύτητας να είναι τα 80 χλμ.
Και στον Προαστιακό ισχύουν αυστηρά οι προϋποθέσεις που ισχύουν και για τα υπόλοιπα τρένα, δηλαδή δύο μηχανοδηγοί μέσα στην αμαξοστοιχία και φυσικά ένας συνοδός και παράλληλα δύο σταθμάρχες σε κάθε σταθμό.
Αυτοί είναι οι όροι που έχουν τεθεί από το Συντονιστικό Κέντρο Ασφάλειας Σιδηροδρόμων. Σε πρώτη φάση ο Προαστιακός που συνδέει τον Πειραιά με το αεροδρόμιο στα Σπάτα. Ανά πενθήμερο θα προστίθενται γραμμές. Η επόμενη γραμμή θα είναι και αυτή που θα συνδέει το αεροδρόμιο με το Κιάτο, ώστε να έχουμε πλήρη ανάπτυξη του Προαστιακού.
«Είναι κακό στη χώρα μας που πρέπει να φτιάχνονται τα πράγματα όταν γίνονται τραγωδίες» δήλωσε μια νεαρή κοπέλα η οποία νιώθει ανασφάλεια σε σχέση με το παρελθόν. Μιλώντας για την σιδηροδρομική τραγωδία της 28ης Φεβρουαρίου στα Τέμπη και πώς επηρέασε τον κόσμο επισήμανε ότι ο κόσμος είναι «μουδιασμένος».
«Εάν παρατηρήσετε κανείς δεν είναι στα πρώτα βαγόνια γιατί φοβούνται. Ήταν τραγικό και δεν θα ξεχαστεί» ανέφερε η κοπέλα μεταφέροντας το κλίμα που υπάρχει μεταξύ των χρηστών του Προαστιακού.
Το γεγονός ότι υπάρχει αρκετός κόσμος, ο οποίος επιλέγει να μετακινηθεί στα πίσω βαγόνια δείχνει ότι ο κόσμος έχει επηρεαστεί από το σιδηροδρομικό δυστύχημα με τους 57 νεκρούς και επιλέγει να μην επιβιβαστεί στα πρώτα βαγόνια.