Τετάρτη 7 Ιουνίου 2023

Παλαιών αρχών ο Βέρτης: «Θέλω η γυναίκα να μαγειρεύει δύο φαγητά την ημέρα και να μου στρώνει το κρεβάτι»


«Μην το πάρετε αρνητικά, αλλά, το πρότυπο του κάθε άντρα νομίζω, είναι μια γυναίκα που έχει στοιχεία της μητέρας του»
 
Παλαιών αρχών φαίνεται πως είναι ο δημοφιλής τραγουδιστής... 

 
Νίκος Βέρτης, καθώς κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής του συνέντευξης, αποκάλυψε πως θέλει η γυναίκα να έχει στοιχεία από τη μητέρα του που μαγειρεύει δύο φαγητά την ημέρα και του στρώνει το κρεβάτι.

«Μου αρέσει η γυναίκα, να είναι γυναίκα. Μην το πάρετε αρνητικά, δεν θέλω να φανεί σκληρό, αλλά, το πρότυπο του κάθε άντρα νομίζω, είναι μια γυναίκα που έχει στοιχεία της μητέρας του.

Όταν εγώ έχω μεγαλώσει με μια μητέρα που μου μαγειρεύει δυο φαγητά τη μέρα, σηκώνομαι και μου στρώνει το κρεβάτι, με μάλωνε όταν πετούσα τα παπούτσια μου… Θέλουμε η γυναίκα που έχουμε δίπλα μας, να έχει λίγο από τα στοιχεία της μητέρας μας» είπε χαρακτηριστικά ο Νίκος Βέρτης.