Αν η μπαταρία είναι σχετικά «φρέσκια» τότε το ζόρισμα δεν γίνεται εύκολα αντιληπτόΤο πρώτο πράγμα που κάνουμε όταν μπαίνουμε στο αυτοκίνητό μας, είναι η εκκίνηση του κινητήρα.
Ωστόσο, άθελά μας, αυτή η τόσο απλή και αθώα πράξη μπορεί να στοιχίσει τόσο τη ζωή της μπαταρίας του αυτοκινήτου και ως συνέπεια και την τσέπη μας.
Το λάθος που κάνουμε με το γύρισμα του κλειδιού, ιδίως τους καλοκαιρινούς μήνες, είναι πως έχουμε ξεχάσει να απενεργοποιήσουμε το κλιματιστικό από την τελευταία φορά.
Με τον τρόπο αυτόν ζορίζουμε περισσότερο τη μίζα του αυτοκινήτου και ως αποτέλεσμα την μπαταρία του.
Αυτό γιατί το κλιματιστικό λειτουργεί από το μοτέρ εσωτερικής καύσης μέσω ιμάντα οπότε απαιτείται από τη μίζα να εργαστεί πιο σκληρά για να θέσει το μοτέρ σε λειτουργία.
Αν η μπαταρία είναι σχετικά «φρέσκια» τότε το ζόρισμα δεν γίνεται εύκολα αντιληπτό.
Με την μπαταρία κοντά στο τέλος της ζωής της ωστόσο εύκολα καταλαβαίνει κανείς ότι το σύστημα ζορίζεται αφού η μίζα περιστρέφεται πιο αργά και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από το συνηθισμένο, ενώ δεν αποκλείεται να παρατηρήσετε και πτώση τάσης στα φώτα του αυτοκινήτου.
Στα πιο καινούρια αυτοκίνητα η κεντρική ηλεκτρονική μονάδα κόβει την παροχή ρεύματος στα δευτερεύοντα συστήματα του αυτοκινήτου και έτσι η μπαταρία δεν επιβαρύνεται στον ίδιο βαθμό.
Καλό είναι επίσης να απενεργοποιούμε το air condition πριν θέσουμε το μοτέρ σε λειτουργία ώστε να το αφήσουμε να φτάσει πιο γρήγορα στην απαιτούμενη θερμοκρασία λειτουργίας.
Λάθος επίσης είναι να σβήνουμε τον κινητήρα με το air condition ενεργοποιημένο, τόσο για την δική μας υγεία όσο και για την «υγεία» του κλιματιστικού.
Το λάθος που κάνουμε με το γύρισμα του κλειδιού, ιδίως τους καλοκαιρινούς μήνες, είναι πως έχουμε ξεχάσει να απενεργοποιήσουμε το κλιματιστικό από την τελευταία φορά.
Με τον τρόπο αυτόν ζορίζουμε περισσότερο τη μίζα του αυτοκινήτου και ως αποτέλεσμα την μπαταρία του.
Αυτό γιατί το κλιματιστικό λειτουργεί από το μοτέρ εσωτερικής καύσης μέσω ιμάντα οπότε απαιτείται από τη μίζα να εργαστεί πιο σκληρά για να θέσει το μοτέρ σε λειτουργία.
Αν η μπαταρία είναι σχετικά «φρέσκια» τότε το ζόρισμα δεν γίνεται εύκολα αντιληπτό.
Με την μπαταρία κοντά στο τέλος της ζωής της ωστόσο εύκολα καταλαβαίνει κανείς ότι το σύστημα ζορίζεται αφού η μίζα περιστρέφεται πιο αργά και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από το συνηθισμένο, ενώ δεν αποκλείεται να παρατηρήσετε και πτώση τάσης στα φώτα του αυτοκινήτου.
Στα πιο καινούρια αυτοκίνητα η κεντρική ηλεκτρονική μονάδα κόβει την παροχή ρεύματος στα δευτερεύοντα συστήματα του αυτοκινήτου και έτσι η μπαταρία δεν επιβαρύνεται στον ίδιο βαθμό.
Καλό είναι επίσης να απενεργοποιούμε το air condition πριν θέσουμε το μοτέρ σε λειτουργία ώστε να το αφήσουμε να φτάσει πιο γρήγορα στην απαιτούμενη θερμοκρασία λειτουργίας.
Λάθος επίσης είναι να σβήνουμε τον κινητήρα με το air condition ενεργοποιημένο, τόσο για την δική μας υγεία όσο και για την «υγεία» του κλιματιστικού.