Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δώσουν ακόμα και οι καλύτεροι οδηγοί καθώς αυτό είναι το μεγαλύτερο λάθος που έχει παρατηρηθεί να γίνεται κατά τη διάρκεια του παρκαρίσματος.
Είσαι λάτρης του ρομαντικού μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων ή ανήκεις σε αυτούς που θέλουν την ευκολία του αυτόματου; Οι διαφορές τους είναι μεγάλες και ειδικά όταν πρόκειται για το παρκάρισμα. Όταν αναφερόμαστε τα αυτοκίνητα με χειροκίνητο συμπλέκτη, τότε καταλήγουμε σ’ ένα μεγάλο ερώτημα. Όταν έχουμε παρκάρει και έχουμε σηκώσει το χειρόφρενο, πρέπει να επιλέξουμε 1η σχέση, όπισθεν ή να βάλουμε νεκρά;
Η απάντηση είναι απλή: Εφόσον παρκάρουμε σε ανηφόρα κρίνεται απαραίτητο να επιλέγουμε την 1η σχέση, ενώ σε κατηφόρα την όπισθεν. Δεδομένου ότι ακόμα και αν λυθεί για οποιοδήποτε λόγο το χειρόφρενο, το όχημα δε θα τσουλήσει και θα παραμείνει στη θέση του.
Παράλληλα, σε αντίθεση με ό,τι πιστεύουν πολλοί οδηγοί, η στάθμευση με σχέση στο κιβώτιο δεν προκαλεί την παραμικρή φθορά στο κιβώτιο του αυτοκινήτου μας.
Όταν, ωστόσο, είμαστε έτοιμοι να ξεπαρκάρουμε, προτού ενεργοποιήσουμε τον κινητήρα πρέπει να θυμηθούμε να βγάλουμε την ταχύτητα ή να ξεκινήσουμε έχοντας πατημένο τον συμπλεκτή. Διαφορετικά το αυτοκίνητο θα σβήσει και θα «κλωτσήσει», με κίνδυνο να χτυπήσουμε ένα άλλο όχημα που είναι παρκαρισμένο μπροστά ή πίσω μας.
Παράλληλα, σε αντίθεση με ό,τι πιστεύουν πολλοί οδηγοί, η στάθμευση με σχέση στο κιβώτιο δεν προκαλεί την παραμικρή φθορά στο κιβώτιο του αυτοκινήτου μας.
Όταν, ωστόσο, είμαστε έτοιμοι να ξεπαρκάρουμε, προτού ενεργοποιήσουμε τον κινητήρα πρέπει να θυμηθούμε να βγάλουμε την ταχύτητα ή να ξεκινήσουμε έχοντας πατημένο τον συμπλεκτή. Διαφορετικά το αυτοκίνητο θα σβήσει και θα «κλωτσήσει», με κίνδυνο να χτυπήσουμε ένα άλλο όχημα που είναι παρκαρισμένο μπροστά ή πίσω μας.