Κυριακή 6 Αυγούστου 2023

Δημήτρης Γ. Καραΐσκος: Οφειλόμενη διευκρίνιση σε κείμενο του Κων/νου Δημόπουλου

 
Διαβάζοντας το κείμενο του τέως Δημάρχου του Δήμου Δίου - Ολύμπου κ. Κων/νου Δημόπουλου με τίτλο “ Αποκατάσταση της  νομιμότητας στο ίδρυμα Μεγάλου Αλεξάνδρου” είδα ν’ αναφέρεται και στη δική μου παρουσία στη Γενική Συνέλευση του Ιδρύματος στις 23 - 12 - 2019. Τον ευχαριστώ που τόνισε την παρουσία μου, έστω και με το ύφος που χρησιμοποίησε.

Όμως... 


 

έχω να διευκρινίσω πως είμαι δίπλα στο εν λόγω Ίδρυμα  από την ίδρυσή του, είμαι Μέλος του και διετέλεσα Μέλος της Διοίκησής του καθώς και Γενικός της Γραμματέας. Πάντα παρακολουθούσα τις Γενικές Συνελεύσεις και τιςδράσεις του και στο μέλλον το ίδιο θα κάνω και ας ενοχλούνται κάποιοι. Είναι γνωστό πως δεν επέτρεψα ούτε θα επιτρέψω να με χρησιμοποιούν συμφέροντα και καταστάσεις ούτε  θυσιάζω Άξιες για αξιώματα ή προσωπικές φιλοδοξίες.  Οι πράξεις μου υπαγορεύονται από τη συνείδησή μου και μόνο έχοντας ως γνώμονα να δρω πάντα ενωτικά και όχι διαλυτικά.

Τέλος επειδή ζω εδώ στην όμορφη Πιερία μας, δεν είμαι φιλοξενούμενος και περαστικός, είναι φυσικό το ενδιαφέρον μου να είναι μέγιστο και ειλικρινές γι’ αυτόν τον Τόπο, για τους Ανθρώπους του  για τις Δομές του και για τους Θεσμούς του. Και αυτό δεν θα πάψει ποτέ και για τίποτα.

Με εκτίμηση

Δημήτρης Γ. Καραΐσκος
πρώην Δήμαρχος Δίου