Μία από τις σπανιότερες Alfa Romeo, η 1900 C Sprint Ghia Supergioiello του 1953, δημοπρατείται, σκορπώντας ενθουσιασμό στους λάτρεις του κλασικού αυτοκινήτου
Στα 113 χρόνια της ζωής της, η...
Στα 113 χρόνια της ζωής της, η...
Alfa Romeo έχει δημιουργήσει κομψοτεχνήματα που έγραψαν ιστορία στο χώρο της αυτοκίνησης.
Ένα από αυτά είναι και η 1900, που παρουσιάστηκε τη δεκαετία του 1950, όντας το πρώτο μοντέλο της Alfa Romeo με αυτοφερόμενο πλαίσιο.
Πάνω στη 1900 βασίστηκε και η εξωτική 1900 C Sprint Ghia Supergioiello (σούπερ κόσμημα) του 1953, η οποία κατασκευάστηκε από την ιταλική αμαξοποιία του Giacinto Ghia σε έναν εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων (18 με 20 κομμάτια).
Σήμερα εκτιμάται πως έχουν απομείνει σε καλή κατάσταση τρία με τέσσερα μοντέλα, γεγονός που ενισχύει τον συλλεκτικό της χαρακτήρα του γοητευτικού ιταλικού κουπέ. Μία λοιπόν από τις εναπομείνασες Ιταλίδες καλλονές αναμένεται να δημοπρατηθεί στις 17 Σεπτεμβρίου από την Car & Classic, με την τιμή της να αγγίζει τις 798.000 δολάρια (748.000 ευρώ).
Η εν λόγω Alfa Romeo κατασκευάστηκε τον Οκτώβριο του 1953 και τον Μάϊο της επόμενης χρονιάς παραδόθηκε στον πρώτο ιδιοκτήτη της, τον εκ Ισπανίας ορμώμενο Gumersindo Garcia Fernandez. Ο Ισπανός δεν έχασε την ευκαιρία να αξιοποιήσει τις δυνατότητες της 1900 C Sprint Ghia Supergioiello συμμετέχοντας σε διάφορους αγώνες εκείνης της εποχής. Η πρώτη του νίκη σημειώθηκε το 1954 σε έναν εντός έδρας αγώνα το 1954. Την επόμενη χρονιά η 1900 C Sprint Ghia Supergioiello έλαβε μέρος και στο θρυλικό ράλι του Monte Carlo.
Το 1955 ήταν σημαντική χρονιά για την Alfa Romeo, καθώς πέρα από τη συμμετοχή της στο θρυλικό Ράλι, η πανέμορφη Ιταλίδα άλλαξε και ιδιοκτήτη. Προστέθηκε στη συλλογή του Salvador Ros, ο οποίο συνέχισε να προσθέτει αγωνιστικές συμμετοχές στο παλμαρέ της Alfa Romeo, μέχρι και το 1961.
Έκτοτε και για περίπου 30 χρόνια τα ίχνη της χάθηκαν. Εμφανίστηκε ξανά στην αυτοκινητική σκηνή τη δεκαετία του 1990 στα χέρια Pablo Gemino, ενός ανθρώπου που συνέχισε να τιμά το αγωνιστικό παρελθόν του μοναδικού αυτού μοντέλου.
Η σπάνια δημιουργία του Ghia με τον 4κύλινδρο κινητήρα του 1,9 lt με τους δύο εκκεντροφόρους και τους 100 ίππους πέρασε έπειτα σε πορτογαλικά χέρια και αναπαλαιώθηκε σε κατάσταση βιτρίνας από τον Ιταλό σπεσιαλίστα Cognolato έχοντας ακόμη και το αυθεντικό μεταλλικό χρώμα «Rame Metallizzato».
Στις 24 Σεπτεμβρίου (η δημοπρασία θα έχει διάρκεια μίας εβδομάδας) η 1900 C Sprint Ghia Supergioiello, που έχει διανύσει μόλις 78 χιλιόμετρα από την αναπαλαίωση της, αναμένεται να γνωρίσει το νέο της ιδιοκτήτη, ο οποίος πέρα από τυχερός, αν μη τι άλλο θα είναι και αρκετά πλούσιος.
Πάνω στη 1900 βασίστηκε και η εξωτική 1900 C Sprint Ghia Supergioiello (σούπερ κόσμημα) του 1953, η οποία κατασκευάστηκε από την ιταλική αμαξοποιία του Giacinto Ghia σε έναν εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων (18 με 20 κομμάτια).
Σήμερα εκτιμάται πως έχουν απομείνει σε καλή κατάσταση τρία με τέσσερα μοντέλα, γεγονός που ενισχύει τον συλλεκτικό της χαρακτήρα του γοητευτικού ιταλικού κουπέ. Μία λοιπόν από τις εναπομείνασες Ιταλίδες καλλονές αναμένεται να δημοπρατηθεί στις 17 Σεπτεμβρίου από την Car & Classic, με την τιμή της να αγγίζει τις 798.000 δολάρια (748.000 ευρώ).
Η εν λόγω Alfa Romeo κατασκευάστηκε τον Οκτώβριο του 1953 και τον Μάϊο της επόμενης χρονιάς παραδόθηκε στον πρώτο ιδιοκτήτη της, τον εκ Ισπανίας ορμώμενο Gumersindo Garcia Fernandez. Ο Ισπανός δεν έχασε την ευκαιρία να αξιοποιήσει τις δυνατότητες της 1900 C Sprint Ghia Supergioiello συμμετέχοντας σε διάφορους αγώνες εκείνης της εποχής. Η πρώτη του νίκη σημειώθηκε το 1954 σε έναν εντός έδρας αγώνα το 1954. Την επόμενη χρονιά η 1900 C Sprint Ghia Supergioiello έλαβε μέρος και στο θρυλικό ράλι του Monte Carlo.
Το 1955 ήταν σημαντική χρονιά για την Alfa Romeo, καθώς πέρα από τη συμμετοχή της στο θρυλικό Ράλι, η πανέμορφη Ιταλίδα άλλαξε και ιδιοκτήτη. Προστέθηκε στη συλλογή του Salvador Ros, ο οποίο συνέχισε να προσθέτει αγωνιστικές συμμετοχές στο παλμαρέ της Alfa Romeo, μέχρι και το 1961.
Έκτοτε και για περίπου 30 χρόνια τα ίχνη της χάθηκαν. Εμφανίστηκε ξανά στην αυτοκινητική σκηνή τη δεκαετία του 1990 στα χέρια Pablo Gemino, ενός ανθρώπου που συνέχισε να τιμά το αγωνιστικό παρελθόν του μοναδικού αυτού μοντέλου.
Η σπάνια δημιουργία του Ghia με τον 4κύλινδρο κινητήρα του 1,9 lt με τους δύο εκκεντροφόρους και τους 100 ίππους πέρασε έπειτα σε πορτογαλικά χέρια και αναπαλαιώθηκε σε κατάσταση βιτρίνας από τον Ιταλό σπεσιαλίστα Cognolato έχοντας ακόμη και το αυθεντικό μεταλλικό χρώμα «Rame Metallizzato».
Στις 24 Σεπτεμβρίου (η δημοπρασία θα έχει διάρκεια μίας εβδομάδας) η 1900 C Sprint Ghia Supergioiello, που έχει διανύσει μόλις 78 χιλιόμετρα από την αναπαλαίωση της, αναμένεται να γνωρίσει το νέο της ιδιοκτήτη, ο οποίος πέρα από τυχερός, αν μη τι άλλο θα είναι και αρκετά πλούσιος.